Званнах на тез мом4ета викат моторе е сигурен,вижте дали не сте го обезвъздушили добре и затова така,направих ме си4ко каквото трябваше остановихме не се включва перката за охлаждане,дат4ика беше отишъл смених го,капа4ката гуменото уплатнение беше отишло и нея смених и пак надава.Викам аз уж за по танко пакк какво стана,свалихме главата карах я на шлаиф беше леко крива изправиха я надуха я си4ко вече е ОК.Купих карнитури и други някои 4астии,монтираха сичко и пак надува е баси,пак я свалиха главата,блока беше леко крив и него го изправиха,после пак запалихме пак същото,маистора викаа маи е блока и така станах пешеходец.Ве4е сварших с парите и накрая нищо,сега имам 2 двигателяя и мисля 4е наи добрия вариант е от 2-та да сабера еднин здрав,примерно да ползвам блока на стария да прехварля кол. вал на новияя на стария пак да ползвал главата на новия,далии ще пасне кол.вал и лагерите,какво трябва да се прави я кажете,колата ве4е 2 месеца е в бокса небива така,аз съм от хасково,приемам всякаква помощ
Проблем надува марку4ите към радиатора
Проблем надува марку4ите към радиатора
здр,маняци,абее имам доста сложен проблем,имам голф3 AAZ,прецака ми се вала и после излезна проблем и в главата и реших направо да сменя мотора.Едни приятел4ета ми докараха едно мотор4е и го сложихме,казаха ми 4е мотора е сигурен не е боклук.Запалихме го поработи малко и маистора вика ходи враатни едно кръг4е да кажиш как е ! Още като тръгнах единия марку4 за водата се отка4и и бая вода изте4е,спрях доляхме и трагнах.Направих едно краг4е и като се варнах казах на маистора нормално си върви(искам да кажа 4е знам по колите кое как само от обща култура),после тои отвори капака и зе да гледа,и изведнаж ми вика абе тва надува марку4а за водата,има неква спукана гарнитура или глава и влезнах във филма ве4е
Званнах на тез мом4ета викат моторе е сигурен,вижте дали не сте го обезвъздушили добре и затова така,направих ме си4ко каквото трябваше остановихме не се включва перката за охлаждане,дат4ика беше отишъл смених го,капа4ката гуменото уплатнение беше отишло и нея смених и пак надава.Викам аз уж за по танко пакк какво стана,свалихме главата карах я на шлаиф беше леко крива изправиха я надуха я си4ко вече е ОК.Купих карнитури и други някои 4астии,монтираха сичко и пак надува е баси,пак я свалиха главата,блока беше леко крив и него го изправиха,после пак запалихме пак същото,маистора викаа маи е блока и така станах пешеходец.Ве4е сварших с парите и накрая нищо,сега имам 2 двигателяя и мисля 4е наи добрия вариант е от 2-та да сабера еднин здрав,примерно да ползвам блока на стария да прехварля кол. вал на новияя на стария пак да ползвал главата на новия,далии ще пасне кол.вал и лагерите,какво трябва да се прави я кажете,колата ве4е 2 месеца е в бокса небива така,аз съм от хасково,приемам всякаква помощ
Званнах на тез мом4ета викат моторе е сигурен,вижте дали не сте го обезвъздушили добре и затова така,направих ме си4ко каквото трябваше остановихме не се включва перката за охлаждане,дат4ика беше отишъл смених го,капа4ката гуменото уплатнение беше отишло и нея смених и пак надава.Викам аз уж за по танко пакк какво стана,свалихме главата карах я на шлаиф беше леко крива изправиха я надуха я си4ко вече е ОК.Купих карнитури и други някои 4астии,монтираха сичко и пак надува е баси,пак я свалиха главата,блока беше леко крив и него го изправиха,после пак запалихме пак същото,маистора викаа маи е блока и така станах пешеходец.Ве4е сварших с парите и накрая нищо,сега имам 2 двигателяя и мисля 4е наи добрия вариант е от 2-та да сабера еднин здрав,примерно да ползвам блока на стария да прехварля кол. вал на новияя на стария пак да ползвал главата на новия,далии ще пасне кол.вал и лагерите,какво трябва да се прави я кажете,колата ве4е 2 месеца е в бокса небива така,аз съм от хасково,приемам всякаква помощ
- vinixxx
- Мнения: 1822
- Регистриран на: Пет 31 юли 2009 11:52
- Автомобил: Seat Altea
- Двигател: BJB
- Местоположение: Смолян
Re: Проблем надува марку4ите към радиатора
Аз ти препоръчвам ако имаш как да си намерир читав майстор.Кво е тва проба грешка.Ако не е гарнитура глава,ако не е глава блок.Тея ремонти ти ги плащаш не тея парцали.
Капачката на разширителния съд сигурен ли си че изправна?
Капачката на разширителния съд сигурен ли си че изправна?
Re: Проблем надува марку4ите към радиатора
еми купих нова смених я,зна4и преди да сменя гарнитурата,викам 4аи ши му е.. маиката еи сега ши се оправи газ 150 160 кам Димитровград и на вращане спрях дигнах капака пак марку4а твърд,гледах градусите стрелката мисля 4е трябва да е на 90 постоянно ама небеше така,проверихме термостата си4ко то4но.Закарах я на сервиз свалихме шлаифахме,излезна 4е и блока леко крив(дали аз несам го изкривил като я натисках със проблема,4ак пък да се спукааа ? ).Как да разбера дали е спукан или не,набутвацията ве4е е стабилнааа
.Както казах имам и друг блок,дали ще паснат 4астите от новия на старияя аа ?
.Както казах имам и друг блок,дали ще паснат 4астите от новия на старияя аа ?- vinixxx
- Мнения: 1822
- Регистриран на: Пет 31 юли 2009 11:52
- Автомобил: Seat Altea
- Двигател: BJB
- Местоположение: Смолян
Re: Проблем надува марку4ите към радиатора
Като е топла колата е нормално мъркучите да са малко по-твърди.Но трябва да можеш да ги стиснеш с ръка 
Re: Проблем надува марку4ите към радиатора
Да ти кажа бая си ги надува,сега маи варианта е да ползвам стария блок
Re: Проблем надува марку4ите към радиатора
и аз съм така,свалиха главата гарнитурата беше здрава ,провериха главата не беше спукана, шлайфаха я платих 220лв за гарнитури ,ремъци ,повдигачи, гумички нов термостат.Отидах да я взема платих им 280лв и пак изхвърли водата пред тях.Взеха да чупят ръце ,накарах ги наново да свалят главата пред мен и....спукан блок БЕСЕН СЪМ!!! двигателя е ААZ 1.9TD.Сега търся блок с колянов вал и всичко в него защото не им се прехварля мойте части на гол блок. Късмет с майсторите!
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: batteto.1984 и 61 госта