Колата ми гасне на газ /Golf 2 , 89 , 1.6, EZ/

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
kingbullet
Мнения: 40
Регистриран на: Вто 30 май 2006 15:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Колата ми гасне на газ /Golf 2 , 89 , 1.6, EZ/

Мнениеот kingbullet » Чет 20 юли 2006 10:39


Здравейте,
Първо искам да Ви кажа, че форума е супер и много се радвам , че го има ! Благодаря за многото полезна информация.

Сега за проблема.
Малко предистория: преди 1 седмица ми смениха масло (предишното беше 10w40, но сега сложиха 15w40),маслен филтър и въздушен филтър. Преди тази смяна всичко си беше ок, не след нея колата започна да губи обороти(на свободна оборотите играят, не много , но се усеща), мотора започна да работи неравномерно. Ходих да ми регулират газта и човека каза , че вече всичко е наред. Да ама не. Вчера докато си карах , спирам на светофар и колата просто изгасна. Паля отнови и отново изгасва. На третото палене , вече всичко беше ок. Държи около 1000 - 1100 оборота. Сменени са свещи (Бош ,триелектродни, които са по каталог за колата), прегледано е запалването, бушоните, в общи линии всичко и майстора ми каза , че според него всичко е ок (имам му доверие). Върнах се при човека който ми регулира газта и той вече вдигна ръце и се отказа. Лошото е , че не винаги го прави (това с изгасването), а избирателно. След смяната на маслото и възд. филтър, ми прави впечетление, че като запаля колата (студена), автоматичният смукач не се включва веднага , а след около 3-4 секунди започва да качва оборотите бавно до към 1500-1800. Преди смяната не беше така, а в момента на запалването оборотите веднага скачаха. Нормално ли е това?

Вече не знам какво да правя и Ви моля за съвет или ако някой може да препоръча някой майстор на газови уредби да я погледне и той.

P.S. Не съм много вещ на тема коли, така че ако ми кажете погледни това или онова, не съм сигурен , че ще се справя.
Предварително Благодаря на всички .




Потребителски аватар
Muncho
Мнения: 2996
Регистриран на: Чет 07 юли 2005 15:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Muncho » Чет 20 юли 2006 11:08


Виж като си сменял филтъра да не си разкачил някое вакуумче.


kingbullet
Мнения: 40
Регистриран на: Вто 30 май 2006 15:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот kingbullet » Чет 20 юли 2006 11:22


Не, всичко поне според майстора си е където трябва.


Потребителски аватар
Stefanoz
Мнения: 401
Регистриран на: Вто 04 яну 2005 17:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Горна Оряховица

Мнениеот Stefanoz » Нед 23 юли 2006 7:27


Здр,аз съм с същия мотор и при мен гаснеше,беше ми прецакана клапата която дърпа топъл въздух от двигателя и той като загрееше продължаваше да дърпа от там.Запуших отвора където дърпа от двигателя и махнах тръбичката на вакума...Сега дърпа само студен въздух и голфа е еднакво пъргав и с студен и с горещ мотор.


kingbullet
Мнения: 40
Регистриран на: Вто 30 май 2006 15:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот kingbullet » Пон 24 юли 2006 7:55


Stefanoz написа:Здр,аз съм с същия мотор и при мен гаснеше,беше ми прецакана клапата която дърпа топъл въздух от двигателя и той като загрееше продължаваше да дърпа от там.Запуших отвора където дърпа от двигателя и махнах тръбичката на вакума...Сега дърпа само студен въздух и голфа е еднакво пъргав и с студен и с горещ мотор.


При мен е махната само тръбичката на вакума. За сега не ми е гаснала , но пък и аз не съм я карал чак толкова много. Много странно, обаче сега мотора работи неравномерно. На всичко отгоре след смяната на маслото и филтъра, ми изчезна автоматичният смукач или по скоро го има ама се задейства след около 5-6 секунди. Един майстор махна възд. филтър заедно с капака (или там както се казва) и с едно отверка нещо въртя(може би е по карбуратора, защото докато въртя се сменяха оборотите на празен ход??? ). Имате ли някаква идея какво може да е пипал? Настроиха ми ъгъла на запалване.Един съвет - ако Ви гласят ъгъла на запалване, трябва да се гледа спрямо маховика , а не както всички майстори го правят.Така се елиминират всички луфтове и запалването става перфектно.При мен имаше разлика от 10 градуса. Днес пак съм на майстор и ще видим какво ще стане. Ако някой може да подскаже нещо ще съм много благодарен, че вече 2 седмица се мотам по сервизи.


Потребителски аватар
golfer
The Мaster of PERNIK TUNING performancе
Мнения: 7369
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
Автомобил: Gandalf the Grey
Двигател: 368kw LPG
Местоположение: oberbayern
Контакти:

Мнениеот golfer » Пон 24 юли 2006 20:34


подсказвам:
бегай при vaskoto1.

pierburg-a той го е измислил. mhihi mhihi mhihi


cross17
Мнения: 1
Регистриран на: Пон 22 ное 2010 16:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: GM

Re: Колата ми гасне на газ /Golf 2 , 89 , 1.6, EZ/

Мнениеот cross17 » Пет 11 фев 2011 11:37


И аз имам подобен проблем и да е студен и топъл губи обороти и гасне, има моменти в който докато загрее ги държи, но след движение , започва пак да прави същото , автоматичния смукач е за смяна и имам съмнения , че той бъзика колата , но преди не го правеше тоя номер . Дайте някакъв съвет :)


icorainbow
Мнения: 203
Регистриран на: Чет 30 дек 2010 11:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Колата ми гасне на газ /Golf 2 , 89 , 1.6, EZ/

Мнениеот icorainbow » Сря 16 фев 2011 18:25


На мен ми се губеха оборотите на моменти поради това, че уплътнението на ускорителната помпа беше заминало - накрая си пролича, защото почна да изтича бензин през него, та явно и смукало или изпускало въздух през него като съм карал на газ и оборотите току се губеха.



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 13 госта