бедна смес - опасност?

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
hamann
Мнения: 186
Регистриран на: Сря 23 мар 2005 20:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

бедна смес - опасност?

Мнениеот hamann » Пон 24 юли 2006 11:11


ми едно приятелче си кара печката със малко намалено гориво(там от помапата дето се гласи) уж за икономия - та въпроса ми е някакви опасности крие ли туй?
Че уж някакви температури се покачвали и поне при бенз при бедна смес буталата го отнасяли(по форумите туй ,така че колко е вярно е друг въпрос)
1.6 турбо - 1V e моторетката :D


та казвайте :roll:




Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Пон 24 юли 2006 11:52


ОПАСНОСТ няма,но зимно време може и да не пали;тия настроики са оптимални заводски и ако трябва да се коригират е по добре 4овек да му разбира ;за 200-300грама икономия и да не ти върви колата?всеки сам си преценява


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 24 юли 2006 12:36


То и после ша тлябва да я натиска повече и може наи-накрая повече разход да езкара.


Потребителски аватар
hamann
Мнения: 186
Регистриран на: Сря 23 мар 2005 20:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hamann » Пон 24 юли 2006 19:39


ахъм - мерси тогас :D
проблема не е мой де - мене ми е интересно просто :lol:


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 24 юли 2006 21:59


Мисля че няма неква директна опасност дето да сасипе мотора.Но в краина сметка при условие че не работи в нормалния режим на работа не е добре за мотора.А тва че загрява повече мисля че ако охладителната система е в ред няма да има проблем.Е има и минимална опасност да стане локално загряване примерно в главата и да стане някоя инфекция.


Потребителски аватар
веселин
Мнения: 8226
Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот веселин » Вто 25 юли 2006 9:57


hamann написа:ахъм - мерси тогас :D
проблема не е мой де - мене ми е интересно просто :lol:
Проблема е на твоя приятел в процесора :lol: Със същия двигател съм и при нежно боравене с десния педал правя 5,5 литра градско из София-тоя пич к,ви рекорди иска да поставя :screwy :screwy :screwy ама колата си е негова -да си я тормози както си знае :wink:


Потребителски аватар
rado_mit
Мнения: 945
Регистриран на: Сря 30 юни 2004 13:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот rado_mit » Вто 25 юли 2006 11:01


веселин написа:Проблема е на твоя приятел в процесора :lol: Със същия двигател съм и при нежно боравене с десния педал правя 5,5 литра градско из София-тоя пич к,ви рекорди иска да поставя :screwy :screwy :screwy ама колата си е негова -да си я тормози както си знае :wink:

.. :lol: :lol: :lol: .. точно .. ето тука един от неговата порода
http://audibg.com/NEW/index.php?showtopic=11749
.. :lol :ihihih: :don't worry


Потребителски аватар
веселин
Мнения: 8226
Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот веселин » Вто 25 юли 2006 12:19


Не е точно така,щото онзи е реално опасен за движението,докато намаляването на горивото в сместа може да има последствия само за собственика на возилото! :dontknow:


Потребителски аватар
hamann
Мнения: 186
Регистриран на: Сря 23 мар 2005 20:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hamann » Вто 25 юли 2006 18:59


хммммм - след кратки размисли и храсти стигнах до извода че намаленото гориво е съвсем безвредно щото напрактика дали ще даваш малко газ или горивото ще е малко по затегнато е все тая(мисля че и туй дето жилото върто и болчето за нафтата влиаят по еднакъв начин на подаването на гориво - като се погледне схемата на помпата може да се види) пък то друго няма - нито дросели нито нищо ,така че сместа ако е бедна просто падат оборотите пък при по-богата се вдигат и такам - вече натуралната аспирация и турбото определят количеството въздух което ще влиза в употреба ....

та такам - в туй се състои мойта теория - някой ако има друго мнение - да казва - не претендирам и за 1% вярност :lol:

п.с - стига храна за тос приятела де - приятел е все пак :lol:

п.с 2 - аз си мисля че едно LDA ще има доста добър принос за икономията на тос мотор - кажете нещо и по тос въпрос


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Вто 25 юли 2006 23:18


емек с тия врътки икономия никва само дет не ти варви колата.А кво е LDA?


Потребителски аватар
hamann
Мнения: 186
Регистриран на: Сря 23 мар 2005 20:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hamann » Чет 27 юли 2006 18:31


ми най-накратко е една жажа дето ти ограничава горивото в ниските обороти докато нямаш буст (без нея там като настъпиш си кади само а не върви - демек харчи излишно)


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Чет 27 юли 2006 23:50


Тва ми звучи обещаващо особено на градско ама исля че ще се нуждае от добра настроика.А и му виждам приложението повече при бензинове мотори щото на ТДИ бууста е още при 1700-1800.Имаш ли некви снимки на тва и от каде може да се купи.


Потребителски аватар
hamann
Мнения: 186
Регистриран на: Сря 23 мар 2005 20:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hamann » Пет 28 юли 2006 7:25


ами за тди електрониката ти прави сместа при всички обороти - ти нямаш такова нещо (имаш дебитомер :oops: ) LDA-то е за старите печки


Потребителски аватар
don hose
Мнения: 568
Регистриран на: Сря 28 юни 2006 15:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Мнениеот don hose » Нед 30 юли 2006 11:37


Аз нещо не разбрах какво точно имате предвид този мотор мисля че е без
електроника LDA е механична с-ма този двигател е без прешър регулатор
от турбината и няма дебитометр и тнт.ТДИ е дигитално контрулирана с-ма
обусловена и регулирана от датчици като дебитомер ламбда сонда датчици заналягане на турбото и др.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 31 юли 2006 9:16


Именно де LDA е за механично управлявани мотори,а не за TDI.TDI според мене няма ламбда сонда.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 43 госта