Проект за 9А двигател

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Проект за 9А двигател

Мнениеот paco » Пон 31 яну 2011 11:27


55555 написа:Kолега с какъв размер бутало и колянов вал, 1,8 блока става 2,1 ? И има ли начин освен само с поръчкови железа това упражнение да се преработи от оригиналните ваг части по моргите.Примерно знам,че може да се ползва колянов вал и бутала от 9А и става 2,0 но с доста изтънели ризи и с по голяма възможност за прегряване но как е за 2,1 ? Ако вече не съм станал нагъл с въпросите си,би ли обяснил защо предпочиташ 1,8 блок да го преправиш на 2,1 а не 2,0 от 9А или АБФ?


Говоря за 9А...KR/PL блоковете са друга бира.

РАСО




Потребителски аватар
55555
Мнения: 56
Регистриран на: Сря 27 фев 2008 12:15
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Проект за 9А двигател

Мнениеот 55555 » Пон 31 яну 2011 12:47


paco написа:
55555 написа:Kолега с какъв размер бутало и колянов вал, 1,8 блока става 2,1 ? И има ли начин освен само с поръчкови железа това упражнение да се преработи от оригиналните ваг части по моргите.Примерно знам,че може да се ползва колянов вал и бутала от 9А и става 2,0 но с доста изтънели ризи и с по голяма възможност за прегряване но как е за 2,1 ? Ако вече не съм станал нагъл с въпросите си,би ли обяснил защо предпочиташ 1,8 блок да го преправиш на 2,1 а не 2,0 от 9А или АБФ?


Говоря за 9А...KR/PL блоковете са друга бира.

РАСО

Ok,но не отговори на въпросите ми.Aко говориме за 2,0 9а блок или за 2,0 2е и абф блокове[който са по дълги] към 2,1 и как от стандартни ваг части или преработени такива? :| Разбрах че от 1,9 дизел има Stroke: 95.5mm но какви биели и бутала ползват,кой от горепосочените блокове и какво статично сгъстяване се получава? Питам защото предполагам,че има някаква ползвана и изпробвана подобна схема.


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Re: Проект за 9А двигател

Мнениеот Stenly » Пон 31 яну 2011 19:03


С 350-400лв атмосферен мотор трудно ще тръгне повече ,защото нещата там са навързани. Към автора: Реши какво искаш от колата,събери определен бюджет за това,което си решил,прочети и понаучи кое как става как работи всичко в твоя двигател,питай ако нещо незнаеш не е срамно било то помощ за направата на нещо,съвет и т.н.,изясни си всички подточки и чак тогава действай. Успех :) Аз повече няма какво да напиша по темата,защото стана боза.


Потребителски аватар
tontoni
Мнения: 210
Регистриран на: Вто 28 окт 2008 14:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Проект за 9А двигател

Мнениеот tontoni » Пон 31 яну 2011 22:56


1. Мога ли да махна каализатора? Ще имам ли проблем с ламб сондата?
2.Ако сложа спортен филтър ще има ли ефект? Или е по добре само гъба?


bojankov
Мнения: 11
Регистриран на: Сря 16 сеп 2009 14:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: stensko

Re: Проект за 9А двигател

Мнениеот bojankov » Вто 01 фев 2011 22:53


Здр.колега tontoni,за ламбда сондата мога да ти кажа от опит!Ако не се льжа на 9А/а май и на повечето WV седи малко на страни/,това означава,че керамиката на катилизатора един вид отразява част от изгорелите газове,за да може ламбда сондата да ги отчете/защо е направено така нямам си на идея/.Ако избушиш катализатора изгорелите газове си минават свободно и ламбда сондата не ги отчита.Затова правиш една дупка да трьбата заваряваш една гайка/ама да не е мн.дебела,така че да може сондата да влезне навьтре/,навиваш я и си караш без грижи!Т.е идеята е да седи перпендикулярна на трьбата и да може да си отчиа!
P.s:Като продадеш катализаторчето,ето ти още 100тина лв.за проекта!
Надява се да сьм бил полезен :oops:


DiddoVWFAN
Мнения: 164
Регистриран на: Чет 06 ное 2008 21:39
Автомобил: Corrado
Двигател: KR-1991
Местоположение: Варна

Re: Проект за 9А двигател

Мнениеот DiddoVWFAN » Пон 21 фев 2011 11:00


Така, значи колегата PACO казва, че главата на 9А е достатъчно добра, но предполагам, че в този случай говорим за много интервенции по нея, като му гледам автомобила и какви модове има. А други колеги смятат, че е по-добре да се сложи KR-ска глава с инжекцията, което е по-ефективен вариант за ограничени бюджети. А ако само сложа ABF-разпределители ще тръгне ли по-добре. Не очаквам чудеса. И аз имам 9А и искам да го позасиля.


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Проект за 9А двигател

Мнениеот paco » Пон 21 фев 2011 12:32


Предпочитанието ми се изразява в това, че 9А и ABF главите са от по-качествена сплав и не се пукат като тези на KR/PL.

РАСО


Потребителски аватар
nedko555
Мнения: 19
Регистриран на: Сря 08 дек 2010 22:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: Проект за 9А двигател

Мнениеот nedko555 » Пон 21 фев 2011 23:05


Колега не си заслужава да пръснеш тези 400 кинта на вятара.Някой ти беше писам да си събереш още малко и тогава да предприемеш каквито и да е стъпки.Нито катализатора като махнеш,нито каквто и филтър да сложиш ще промениш нещата.Аз съм с ACE който е едно към едно с твоя и мисля за начало да му махна механичната инжекция и да сложа Digifant от ABF ( необходимите части за процедурата са на стойност 570лв )а от там на татък ще мисля за турбини и прочеи.Помисли наистина какво искаш събери парички и действай,а и този мотор в стоков вариант без да подменяш нищо по него държи до към 220-230 кончета


toni16v
Мнения: 13
Регистриран на: Сря 02 мар 2011 17:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: kostinbrod

Re: Проект за 9А двигател

Мнениеот toni16v » Пет 29 юли 2011 0:25


според мен с 400 лв можеш да си купиш една глава от КР,защото е с по големи клапани и с по малка горивна камера(ще вдигнеш степента на сгъстяване),и едни разпределителни валове от АБФ,и вече другото си е от теб,при добро желание можеш да ревизираш мотора и да портнеш малко главата,и да поолекотиш маховика....но и без тия работи,според мен с една кр глава и едни абф валове и една ревизия(лагери,сегменти и гумички на клапаните)ще усетиш осезаема разлика :beer



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта