СмЯна на демпфер и съединител Голф 4 1,9TDI

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
achodemo
Мнения: 1480
Регистриран на: Нед 05 окт 2008 22:50
Автомобил: GOLF IV
Двигател: AHF ASZ
Местоположение: Габрово

Re: СмЯна на демпфер и съединител Голф 4 1,9TDI

Мнениеот achodemo » Нед 06 мар 2011 22:22


Stivi написа:Не че нещо,но в клипа е кола на която се е прецакал демпферния маховик а не е с обикновен !

да де ! Именно , какво прави прецакани маховик ! Става въпрос че прецаканиа маховик разбива кутията , което според мен ще направи и обикновения маховик с нея само ,че след време




Потребителски аватар
achodemo
Мнения: 1480
Регистриран на: Нед 05 окт 2008 22:50
Автомобил: GOLF IV
Двигател: AHF ASZ
Местоположение: Габрово

Re: СмЯна на демпфер и съединител Голф 4 1,9TDI

Мнениеот achodemo » Нед 06 мар 2011 22:25


За мен просто няма място и смисъл от спор по темата със или без демпферен маховик и затова спирам до тук !!
Щом онези немски будали са решили ,че така трябва да бъде значи така ще бъде точка , за мен това е достатъчно .


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: СмЯна на демпфер и съединител Голф 4 1,9TDI

Мнениеот morfei1 » Нед 06 мар 2011 22:27


Абе кво въобще го дъфчем тва нещо което е дъфкано 1000 пъти.

Демпферните пружини се разбиват, някой досега зимислял ли се е защо? Също така замислял ли си е като си бутне солиден маховик силите които разбиват демпферните пружини къде отиват.... можеби си мислите че излизат през ауспуха? Много тъпо звучи това посъветваха ме да си сложа плътен маховик и сега нямама никви проблеми, знаете ли колко добре се държи, дори по-добре от демпферния... само че от кой точно... от ония стария разбития на половин милион километри или от новия с който никога не сте карали или пък сравнявали, бих попитал аз :roll: ?

недепферен сетъп е подходящ, ако се гонят много коне, но дори тогава не е за предпочитане. За такива за такива сетъпи си има по яки демпферни маховици които издържат на по големи натоварвания и които струват скъпо.

Последна промяна от morfei1 на Нед 06 мар 2011 22:28, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
alimak
Мнения: 56
Регистриран на: Пон 25 яну 2010 17:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: СмЯна на демпфер и съединител Голф 4 1,9TDI

Мнениеот alimak » Нед 06 мар 2011 22:28


achodemo написа:
Stivi написа:Не че нещо,но в клипа е кола на която се е прецакал демпферния маховик а не е с обикновен !

да де ! Именно , какво прави прецакани маховик ! Става въпрос че прецаканиа маховик разбива кутията , което според мен ще направи и обикновения маховик с нея само ,че след време


Дано да бъркаш колега, времето ще покаже, на тоя етап резултата е heavy metal zork . От видяното на няколко места, 100 000км. поне би трябвало да няма проблем. По мой сметки това са 3 години. Ако има гаф, ще сменям скоростна кутия, но имам съмнения по въпроса. При всички положения тоя маховик ми разбива(ако въобще разбива нещо) кутията мнооогооо по-малко от оня "велик" маховик.


Потребителски аватар
achodemo
Мнения: 1480
Регистриран на: Нед 05 окт 2008 22:50
Автомобил: GOLF IV
Двигател: AHF ASZ
Местоположение: Габрово

Re: СмЯна на демпфер и съединител Голф 4 1,9TDI

Мнениеот achodemo » Нед 06 мар 2011 22:30


Friday spam


Потребителски аватар
alimak
Мнения: 56
Регистриран на: Пон 25 яну 2010 17:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: СмЯна на демпфер и съединител Голф 4 1,9TDI

Мнениеот alimak » Нед 06 мар 2011 22:31


Тая тема, май е за заключване, вече изяснимхе кой каво мисли по въпроса. Ако някой има въпроси, да пише на ЛС. : vw fen


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: СмЯна на демпфер и съединител Голф 4 1,9TDI

Мнениеот morfei1 » Нед 06 мар 2011 22:31


Махни си и амортисьорите на колата и я направи като лагерна количка, за да не сменяш тампони и амортисьори. Наиш колко евтина щи е подръжката на Гоуфо. Можеш да светнеш и батките където ти дават акъл :да:


Потребителски аватар
treniora
Мнения: 189
Регистриран на: Пет 30 юли 2010 15:21
Автомобил: Passat 3B5
Двигател: AJM
Местоположение: Златица

Re: СмЯна на демпфер и съединител Голф 4 1,9TDI

Мнениеот treniora » Нед 06 мар 2011 22:33


morfei1 написа:Махни си и амортисьорите на колата и я направи като лагерна количка, за да не сменяш тампони и амортисьори. Наиш колко евтина щи е подръжката на Гоуфо. Можеш да светнеш и батките където ти дават акъл :да:

:да: like it, like it!


Потребителски аватар
achodemo
Мнения: 1480
Регистриран на: Нед 05 окт 2008 22:50
Автомобил: GOLF IV
Двигател: AHF ASZ
Местоположение: Габрово

Re: СмЯна на демпфер и съединител Голф 4 1,9TDI

Мнениеот achodemo » Нед 06 мар 2011 22:35


Струва ми се ,че в тази тема нещата излизат от контрол ! :Mr Green Fun


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19141
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: СмЯна на демпфер и съединител Голф 4 1,9TDI

Мнениеот stefan4o » Нед 06 мар 2011 22:39


morfei1 написа:Махни си и амортисьорите на колата и я направи като лагерна количка, за да не сменяш тампони и амортисьори. Наиш колко евтина щи е подръжката на Гоуфо. Можеш да светнеш и батките където ти дават акъл :да:

Мда, всеки иска само да се вози и то за без пари, ама не става. Утре тая кола ще лъсне в някоя обява, че е перфектна и със сменен съединител и маховик. Някой ще клъвне и после ще си блъска главата в дувара с нея и те така mhihi
Струва ми се ,че в тази тема нещата излизат от контрол !

Ами собственикът на темата гордо заявява, че немците могат да ядат пасти и че той е в пъти по-хитър от тях. Нормално е така да се получат нещата в темата му. Нищо ново под слънцето, всеки се опитва от пръдня да прави боя. Навремето Ути правеше от нищо нещо, ама той поне слагаше чат-пат по някоя мръвка. А тук иска само с постен гювеч да мине колегата mhihi


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: СмЯна на демпфер и съединител Голф 4 1,9TDI

Мнениеот morfei1 » Нед 06 мар 2011 23:12


Принципно замяната със солиден маховик при 5 степени кути където са със 228мм съединител е често срещано явление дори и в европа, америка, канада. Въпроса е в това да не се изкарва тази конверсия по-добра от демпферния вариант, щото туко виж някой прочел темата и айдееее отишъл коня у рЯката и после, ама що ме излъгахте и що така се получи с моята кола, кофти е нали?

Няма лошо да се прави, но нека хората са наясно с последствията и негативните ефекти. Комплектите на Валео са безбожно скъпи на фона на това колко струват демпферните комплекти. Ако се прибегне до този вариант поне си намерете ефтин маховик от АBF или 1Z и му сложете съединител от VR6 поне да ви излезне евтино, когато говорим за Голф 4.

Ма и някой да ми развива теории колко съм се бил прецакал като съм си дал парите за демпферен маховик, и колко тъпо измислен е демпферния маховик, е ми несъм съгласен. Четете има доста изписано, каква му е ролята има и клипчета в ютуб и т.н.т.


Потребителски аватар
alimak
Мнения: 56
Регистриран на: Пон 25 яну 2010 17:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: СмЯна на демпфер и съединител Голф 4 1,9TDI

Мнениеот alimak » Пон 07 мар 2011 18:23


morfei1 написа:Принципно замяната със солиден маховик при 5 степени кути където са със 228мм съединител е често срещано явление дори и в европа, америка, канада. Въпроса е в това да не се изкарва тази конверсия по-добра от демпферния вариант, щото туко виж някой прочел темата и айдееее отишъл коня у рЯката и после, ама що ме излъгахте и що така се получи с моята кола, кофти е нали?

Няма лошо да се прави, но нека хората са наясно с последствията и негативните ефекти. Комплектите на Валео са безбожно скъпи на фона на това колко струват демпферните комплекти. Ако се прибегне до този вариант поне си намерете ефтин маховик от АBF или 1Z и му сложете съединител от VR6 поне да ви излезне евтино, когато говорим за Голф 4.

Ма и някой да ми развива теории колко съм се бил прецакал като съм си дал парите за демпферен маховик, и колко тъпо измислен е демпферния маховик, е ми несъм съгласен. Четете има доста изписано, каква му е ролята има и клипчета в ютуб и т.н.т.


Абе вие антифриз ли пиете вместо вода? Кой ви каза, че е по добре да се замени демпферния съединител с обикновен. Това ми се струва, че сами си го четете в собствената си злоба. Стегнете се малко и като не ви харесва чуждото мнение, ами не го четете :beat_butt2 .
На тоя умник, дето го цитирам отгоре, му предлагам да си изпие хапчетата и тогава да се включва в такива теми. Ако си мислите, че ме засягате...ами в грешка сте. 80% от българите с такива коли, сменят съединителя и не мисля, че някой от тях твърди, че е по-добре да е с по евтиния вариант. НЕ, не е по-добре, но ако не ви се дават тия пари, или ги нямате, щото и това е опция, нали се сещате, че тия коли са на пазара от 98-99 година и преди кризата, може и да са можели да си ги позволят, ама сега кво да правят, да ги зарежат прецакани, щото някой може да се почувства засегнат, че той бил дал еди колко си пари, а ти не си. Никой не носи отговорност за чуждото мнение или желание.
ОЩЕ ВЕДНЪЖ КАЗВАМ, АКО НЕ МОЖЕТЕ ДА СИ ПОЗВОЛИТЕ ИЛИ НЕ ИСКАТЕ ДА ДАВАТЕ ТОЛКОВА ПАРИ ЗА СЪЕДИНИТЕЛ, НЕ ГИ ДАВАЙТЕ ИМА РЕШЕНИЕ НА ПРОБЛЕМА (не толкова добро колкото оригиналното, но по-добро от разбит демпферен маховик, и определено не е чак, толкова проблемно за колата, колкото самонабедилите се за прецакани колеги,твърдят). Айде да помоля, който има проблем с нервите, да не пише.


red.devilll
Мнения: 1385
Регистриран на: Чет 23 сеп 2010 21:48
Автомобил:
Двигател:

Re: СмЯна на демпфер и съединител Голф 4 1,9TDI

Мнениеот red.devilll » Пон 07 мар 2011 19:55


morfei1 написа:Принципно замяната със солиден маховик при 5 степени кути където са със 228мм съединител е често срещано явление дори и в европа, америка, канада. Въпроса е в това да не се изкарва тази конверсия по-добра от демпферния вариант, щото туко виж някой прочел темата и айдееее отишъл коня у рЯката и после, ама що ме излъгахте и що така се получи с моята кола, кофти е нали?

Няма лошо да се прави, но нека хората са наясно с последствията и негативните ефекти. Комплектите на Валео са безбожно скъпи на фона на това колко струват демпферните комплекти. Ако се прибегне до този вариант поне си намерете ефтин маховик от АBF или 1Z и му сложете съединител от VR6 поне да ви излезне евтино, когато говорим за Голф 4.

Ма и някой да ми развива теории колко съм се бил прецакал като съм си дал парите за демпферен маховик, и колко тъпо измислен е демпферния маховик, е ми несъм съгласен. Четете има доста изписано, каква му е ролята има и клипчета в ютуб и т.н.т.

Колега може ли да кажеш колко по евтино излиза с комплекте съединител от VR6 и маховик от 1Z?
Комплект съединител от VR6-594 лв в Auto plus и още около 100 лв за маховик=694лв А комплекта с демферен маховик е 937 лв.

Не е ли по-добре с феродов диск от 1Z ?


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: СмЯна на демпфер и съединител Голф 4 1,9TDI

Мнениеот morfei1 » Вто 08 мар 2011 0:31


alimak написа:P.S. Колега ifidik, при мене няма тракане на празен ход, напротив, двигателя сега работи много по-тихо и равномерно, единствената разлика която забелязвам е по-плавното набиране, но това вероятно се дължи на по-тежкия маховик.


Аз да попитам ако разбира се ми позволите :Mr Green Fun

Да разбирам ли че сега - след като сте поставили обикновен маховик на вашия автомобил. ....който маховик, според вас е по-тежък от демпферния му вариант, колата ви работи по-тихо и равномерно, а също така и набира по-плавно, главно заради по-голямата тежест на обикновения маховик спрямо демпферния? Това ли твърдите? Вече съвсем се обръках :oops:

Ще бъдете ли така добър, в крайна сметка да ни просветлите, какъв точно сетъп използвахте за вашият автомобил и каква е цената му, защото нестава ясно от предишните ви мнения, освен че демпфера е скъп, а солидният е много евтин. Също така бих искал да знам какво точно е вашето мнение по въпроса, защото също нестава ясно от предните ви мнения, във всяко следващо срещам някакво противоречие, хем нямате проблеми и е по-добър, и по-евтин солидният, хем не е толкова добър колкото демпферният. Кое е по-добро в крайна сметка? Ако може да обобщите? Благодаря!

Искам да ви уверя, че преди да задам този въпрос/и съм си изпил хапчетата, даже двойна доза, и съм посетил курс по Йога, за освобождаване на напрежението ми, натрупано през изминалия тежък работен ден ууууу-саааааа.

Предварително ви благодаря за отговора, мисля че ще е много ценен за форума, а и за цялото VW общество - all over the world. (може да го напишете и на английски за да може и чуждестраните фенове на марката, а и на дизела в частност, да ви открият с google)

@red.devilll, според хора които са го правили с втора употреба маховик се вързваше нещо от сорта на макс 450лв. преди година, година и половина. Що се отнася до съединителя на 1z аз несъм чувал някой да го прави, можеби защото е по-слаб и няма да издържи, така си мисля може и да несъм прав.

Последна промяна от morfei1 на Вто 08 мар 2011 1:06, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
bai_ILIA
Мнения: 722
Регистриран на: Нед 20 яну 2008 10:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: СмЯна на демпфер и съединител Голф 4 1,9TDI

Мнениеот bai_ILIA » Вто 08 мар 2011 1:05


феродовия диск от 1Z е супер обикновен, за разлика от този на ВР6, който е подсилен (дефакто той е скъп и той е единствената разлика - лагера и притискатела се монтират на 60% от по-старите ВАГ-ове с 5 степенни кутии). Аз съм карал с ВР6 сетъп на Закс и плътен маховик на 228мм при това със 360НМ въртящ момент - дет са вика няма толкова много НМ при никой сток мотор 1.9 ТДИ ПД. не е имало никакви проблеми при това с ежедневно даване на газ...но беше малко по-рязък съединителя и кутията малко тракаше на празен ход, но в това няма нищо лошо.

450лв беше горе долу по спомен всичко барабар с маховика и болтовете. но цената на съединителя си беше с отстъпката. не съм го слагал за да спестя останалите няколкостотин лева ами просто нямаше да свърши работа - обикновенния демпферен съединител над 300-310НМ почва да се предава с течение на времето...

не мога да разбера какво се карате в тази тема. всеки да си кара с каквото иска :Mr Green Fun аз съм карал и с двата варианта и знам от първа ръка за какво иде реч, за разлика от повечето хора, които само са чували по форумите...даже сега с 420НМ и демпферен маховик ми е още по-добре...

мир да има и евтина нафта :drunk



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: bongoo и 87 госта