alimak написа:P.S. Колега ifidik, при мене няма тракане на празен ход, напротив, двигателя сега работи много по-тихо и равномерно, единствената разлика която забелязвам е по-плавното набиране, но това вероятно се дължи на по-тежкия маховик.
Аз да попитам ако разбира се ми позволите
Да разбирам ли че сега - след като сте поставили обикновен маховик на вашия автомобил. ....който маховик, според вас е по-тежък от демпферния му вариант, колата ви работи по-тихо и равномерно, а също така и набира по-плавно, главно заради по-голямата тежест на обикновения маховик спрямо демпферния? Това ли твърдите? Вече съвсем се обръках
Ще бъдете ли така добър, в крайна сметка да ни просветлите, какъв точно сетъп използвахте за вашият автомобил и каква е цената му, защото нестава ясно от предишните ви мнения, освен че демпфера е скъп, а солидният е много евтин. Също така бих искал да знам какво точно е вашето мнение по въпроса, защото също нестава ясно от предните ви мнения, във всяко следващо срещам някакво противоречие, хем нямате проблеми и е по-добър, и по-евтин солидният, хем не е толкова добър колкото демпферният. Кое е по-добро в крайна сметка? Ако може да обобщите? Благодаря!
Искам да ви уверя, че преди да задам този въпрос/и съм си изпил хапчетата, даже двойна доза, и съм посетил курс по Йога, за освобождаване на напрежението ми, натрупано през изминалия тежък работен ден ууууу-саааааа.
Предварително ви благодаря за отговора, мисля че ще е много ценен за форума, а и за цялото VW общество - all over the world. (може да го напишете и на английски за да може и чуждестраните фенове на марката, а и на дизела в частност, да ви открият с google)
@red.devilll, според хора които са го правили с втора употреба маховик се вързваше нещо от сорта на макс 450лв. преди година, година и половина. Що се отнася до съединителя на 1z аз несъм чувал някой да го прави, можеби защото е по-слаб и няма да издържи, така си мисля може и да несъм прав.