Няколко въпроса относно монтаж.

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
mupk0
Мнения: 3822
Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
Автомобил: Mercedes Benz S202
Двигател: C200 Kompressor
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Няколко въпроса относно монтаж.

Мнениеот mupk0 » Вто 08 мар 2011 13:53


Здравейте колеги.

В момента газовата ми е монтирана по следният начин:
Изображение


Понеже ще взимам друг изпарител :

Под темата:


Виждам ,че самите му краища на изпарителя са засукани нагоре и надолу(за водата) и евентуално мисля да монтирам изпарителя над скоростната кутия.Идеята е да сложа нов маркуч за водата излизащ от парното,а срязаният за вход на парното да сложа там изпарителя?Правилно ли правя или греша?Идеята е,изпарителя да е на някой от изходите на парното,без да има излишни километражни маркучи.Всмисъл да сложа изпарителя на изхода на парното или на входа?


Другият въпрос е :

Понеже знам ,че има значение какво е разположението изпарител-тройник имам следният въпрос.

Как е по-добре.


Изпарител----->тройник------------------------------>карбуратор

или

Изпарител------------------------------>тройник----->карбуратор


Чух ,че обема на маркучите,трябва да е колкото 1ния цилиндър.Това вярно ли е? И отделно маркучите от 3ника до карбуратора трябва да са с еднаква дължина.. ?


Понеже изпарителя ,ще е над скоростната,а входа на плочката за газта е от страната на ангренажа,проблем ли ще е ако кабелите правят завой около карбуратора.Мисля ,че не.




Потребителски аватар
Winner25
Мнения: 7339
Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
Автомобил: VW Passat B4 B6
Двигател: ABS BKC
Местоположение: Казанлък

Re: Няколко въпроса относно монтаж.

Мнениеот Winner25 » Вто 08 мар 2011 14:19


Изпарителя трябва да е вързан успоредно с парното. Ако го направиш както искаш или ще ти еслабо парното, или студен изпарителя.
За тройника, мисля че втория вариант е по добър. Като цяло колкото по-къси са маркучите толкова по-добре.
Кабелите няма проблем да минават където си искаш стига да са далеч от въртящи и греещи елементи.
Също така е добре да намалиш разстоянието - клапан>изпарител. Ще ти спести главоболия, ако изпарителя почне да изпуска по малко


Потребителски аватар
mupk0
Мнения: 3822
Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
Автомобил: Mercedes Benz S202
Двигател: C200 Kompressor
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Няколко въпроса относно монтаж.

Мнениеот mupk0 » Вто 08 мар 2011 14:50


Би ли пояснил защо ще замръзва или парното ще е слабо?Реално първо минава водата през него и товага в парното.Няма логика,но имаш прави,защото не съм сигурен в това което пиша. Иначе клапана ми където е монтиран в момента,ще го откача и ще се падне някъде отзад зад колекторите или около изхода за парното.зависи докъде ще стигне тръбата.


Потребителски аватар
Winner25
Мнения: 7339
Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
Автомобил: VW Passat B4 B6
Двигател: ABS BKC
Местоположение: Казанлък

Re: Няколко въпроса относно монтаж.

Мнениеот Winner25 » Вто 08 мар 2011 17:45


Изпарителя няма да замръзва, ама ако първо минава през него антифриза и после през парното, първоначално ще е по слабо парното. Става въпрос ако караш на къси разстояния преди колата да достигне работна температура. Ако пък първо минава през парното - изпарителя ще се стопля по късно.
Защо искаш да местиш изпарителя :roll: Ако е много далеч от клапана, като почнат да изпускат малко гумичките( а това рано или късно се случва) газта която е в тръбата от клапана до изпарителя отива в маркучите, което създава проблеми при паленето.
Препоръчвам ти изпарителя да го сложиш на бумбето, струва ми се че и от двете страни имаш място.


Потребителски аватар
mupk0
Мнения: 3822
Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
Автомобил: Mercedes Benz S202
Двигател: C200 Kompressor
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Няколко въпроса относно монтаж.

Мнениеот mupk0 » Вто 08 мар 2011 18:54


Така изпарителя ще е над скоростната на входа на парното.Идеята е бързо сгряване.Ако изпарителя не е задънен няма проблеми.Разпитах малко по-въпроса.Просто изпарителя се загрява първи.Вярно парното ще дойде една идея по-късно,но пък ще се стопля повече.Ако всичко е наред,това че изпарителя е преди парното нищо не пречи на силата му!Дори в момента изпарителя ми е вързан с тройник преди самото парно...


Относно вариянта на свързване вторият е по-добър,а целта е колкото се може маркучите да са по-къси.Това за големината им колкото на 1 цилиндър било фифо работа..



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта