СмЯна на демпфер и съединител Голф 4 1,9TDI

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
alimak
Мнения: 56
Регистриран на: Пон 25 яну 2010 17:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: СмЯна на демпфер и съединител Голф 4 1,9TDI

Мнениеот alimak » Сря 09 мар 2011 13:07


morfei1 написа:По скоро 220мм. повечето оригинални са такива. 228мм си се събират преспокойно в кутията на AHF.


215mm. премерих го :) Няма надпис (вероятно се е изтрил).




Потребителски аватар
Luciano
Мнения: 8472
Регистриран на: Чет 31 авг 2006 22:16
Автомобил: Golf IV
Двигател: 1.9TDI AHF
Местоположение: София
Контакти:

Re: Смана на демпфер и съединител Голф 4 1,9TDI

Мнениеот Luciano » Сря 09 мар 2011 16:45


alimak написа:
Luciano написа:Честно ти казвам, не знам за кво си пуснал тема!
Такива теми има поне 15 тука.

pacoboy написа:И как най-добре можем да разберем кой маховик е що годе добър?
Очаквам само компетентни мнения :!:

alimak написа:Хубаво е преди това да изгледаш някое и друго клипче в YouTube, там е обяснено как да различиш тоя дето не става от ставащия.

Те са ти отговорили преди да питаш :063:


Не намерих тема със снимков материал, а и никой от колегите дето го е правил не ми отговори на ЛС. Надявам се да има полза за колеги на които им предстой подобна маневра. Дали го има или няма на 15 места...ами ето го и моя 16-ти принос по въпроса (а вярвайте ми хич не е лесно) death

Уау :shock страхотен снимков материал :!:
Да си беше пуснал темата в "Направи си сам" mhihi
П.П виждам, писал си, че си жена, ама нещо много ме съмнява :mrgreen: как стана жена след като почнаха да ти се смеят на бисерите в началото на темата ти... :063: И не ти завиждам :!: (знам, че това ще напишеш - всяко второ мнение ти е, че някой ти завижда) Пари си имам ;)По голфа ми има повече нови части, отколкото като го е купувал италианеца преди 12г. Ай със здраве, и го карай по-спокойно. Знам, че ви е тегаво като сте в "цикъл" :beer


Потребителски аватар
pacoboy
Мнения: 2698
Регистриран на: Нед 19 мар 2006 22:49
Автомобил: passat b7 4motion
Двигател: CFGB
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: СмЯна на демпфер и съединител Голф 4 1,9TDI

Мнениеот pacoboy » Сря 09 мар 2011 17:18


Днес ifidik ми сложи 228мм маховик, намерих го от една морга на добра цена и реших да рискувам.
За сега тракането изчезна, дано да е за дълго :да:


Потребителски аватар
Dorian
Мнения: 1344
Регистриран на: Нед 18 мар 2007 19:57
Автомобил: Golf 4 TDI
Двигател: AHF
Местоположение: Варна

Re: СмЯна на демпфер и съединител Голф 4 1,9TDI

Мнениеот Dorian » Сря 09 мар 2011 18:32


alimak написа:Еми може, това е...по-тежък е. Плътен маховик (Закс) от Бензиново Ауди 1.8 - 20 клапана с напречен двигател, феродото е 215мм. Скорустните кутиии са едно към едно, двете са с щампа на ауди и VW.

А аз защо си мислех че и 1.8 20В са пак с демпферен маховик :?
п.п.Колега ли е колежка ли е,но определено е събрал(а) такова нечувана комбинация от маховик и съединител непозната за форума до сега :shock
С това кекаво феродо 215мм което сте сложили не си помисляй за чип или ластици на 5-та предавка от ниските обороти mhihi
И както се казваше ''Какво ли не прави българина само и само да мине тънко''...


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: СмЯна на демпфер и съединител Голф 4 1,9TDI

Мнениеот morfei1 » Чет 10 мар 2011 21:14


Аз предлагам малко да си поговорим за съединители оставете ги тези мъж-жена - има гадже, няма гадже :) ?

Има ли колега който е свалил съединител на AHF и е бил на 215мм?


Потребителски аватар
alimak
Мнения: 56
Регистриран на: Пон 25 яну 2010 17:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: СмЯна на демпфер и съединител Голф 4 1,9TDI

Мнениеот alimak » Чет 10 мар 2011 21:46


Направих няква простотия и си изтрих коментара, а сега не намирам страницата, дето я бях постнала :banghead:
ifidik написа:не се притеснявайте.има такъв модел съединител на ахф.аз лично съм вадил и след това сложил по голям.на голф 3 афн също има такива,като маховика е абсолютно същия като на ахф.

убедих се, че alimak e Сашка, но не мога да повярвам, че жена знае толкова много по устройството на автомобила. :bowdown
:lol: Александра. С баща и съпруг като моите, всяка жена ще прихване scare


Потребителски аватар
Sashko_Trg
Мнения: 2756
Регистриран на: Вто 10 мар 2009 18:38
Автомобил: Audi A4 Avant
Двигател: 2 0 TDI
Местоположение: Търговище

Re: СмЯна на демпфер и съединител Голф 4 1,9TDI

Мнениеот Sashko_Trg » Пет 11 мар 2011 8:16


чувстам как тая тема скоро ще бъде заллючена :)


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19560
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Sharan 7M
Двигател: AFN
Местоположение: Пловдив

Re: СмЯна на демпфер и съединител Голф 4 1,9TDI

Мнениеот radotom » Пет 11 мар 2011 8:59


По-скоро ще се разхвърчат официални предупреждение, сигурно и неотклонно водещи към МОДУЛЯ, от тази тема, ако още някой продължи в стария дух! :evil:


Потребителски аватар
Matematiks
Мнения: 3168
Регистриран на: Вто 27 ное 2007 17:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: СмЯна на демпфер и съединител Голф 4 1,9TDI

Мнениеот Matematiks » Съб 12 мар 2011 3:24


Всичко за конверсията от дуал към сънгъл мас без да се смуче от пръстите е 220 паунда чисто ново,пише LIFETIME warranty,на кое и за какво не е обяснено

64 паунда е ABF диска а G60 83 на Ac Delco

За ALH ми излиза на 63 паунда на Валео! тези какви цени обаждат тука бре :beat_butt2 май на принципа съединител-година храни mhihi


Потребителски аватар
H2O
Мнения: 1160
Регистриран на: Нед 15 апр 2007 20:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Field of Dreams

Re: СмЯна на демпфер и съединител Голф 4 1,9TDI

Мнениеот H2O » Съб 12 мар 2011 8:31


Честно не знам кой какво трябва да слага на колата си,но alimak разви тема с проблеми които ще се срещат все повече с поколениятa на VW.Може да стана голяма патаклама и интрига,но темата беше супер.Не си падам по търсене от моргите на части,но не виждам и смисъла да натрещя 1500лв в кола дето струва 5500лв.Темата е добра!Колкото повече време остане отключена,толкова по добре!


Потребителски аватар
alimak
Мнения: 56
Регистриран на: Пон 25 яну 2010 17:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: СмЯна на демпфер и съединител Голф 4 1,9TDI

Мнениеот alimak » Съб 12 мар 2011 11:56


H2O написа:Не си падам по търсене от моргите на части,но не виждам и смисъла да натрещя 1500лв в кола дето струва 5500лв.


Нов съединител(комплект) като този който аз сложих: Закс, за Ауди А3 1.8 20в струва около 400лв (+-50лв) Феродов диск при следваща смяна (60-80лв.)
Тези данни са просто за информация, не се бях сещала да ги споделя.


Потребителски аватар
Matematiks
Мнения: 3168
Регистриран на: Вто 27 ное 2007 17:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: СмЯна на демпфер и съединител Голф 4 1,9TDI

Мнениеот Matematiks » Съб 12 мар 2011 14:21




Потребителски аватар
H2O
Мнения: 1160
Регистриран на: Нед 15 апр 2007 20:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Field of Dreams

Re: СмЯна на демпфер и съединител Голф 4 1,9TDI

Мнениеот H2O » Съб 12 мар 2011 16:55


Ами според мен когато се купува такава кола с подобни скъпи части,трябва да си настроен винаги за изненади.Личното ми мнение:бих купил нов!На мен Аспаруховия мост ми е далеч :Mr Green Fun Ще повия малко като вълк и ще си седна на дупето.Нали знаете,кеф цена няма :beer


Потребителски аватар
alimak
Мнения: 56
Регистриран на: Пон 25 яну 2010 17:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: СмЯна на демпфер и съединител Голф 4 1,9TDI

Мнениеот alimak » Съб 12 мар 2011 20:12


Matematiks написа:за това говорех аз :D

http://cgi.ebay.co.uk/PERFORMANCE-CLUTC ... 5733wt_996


Такъв сложих аз. "Проблема" идва от там, че този е за въртящ момент 170нм. ,а оригиналния (оня с демпферния маховик за 110+коня) е за 235нм. Идеята е, че ако реша да слагам чип трябва да сменя съединителя (аз такива планове нямам) и съединителя ще се износва по-бързо (за по-малко от 200хил.км.)


Потребителски аватар
Matematiks
Мнения: 3168
Регистриран на: Вто 27 ное 2007 17:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: СмЯна на демпфер и съединител Голф 4 1,9TDI

Мнениеот Matematiks » Съб 12 мар 2011 21:05


този не е баш като оригиналния :beer

PERFORMANCE SOLID FLYWHEEL WITH FIXING BOLTS (LIFETIME GUARANTEE)
HEAVY DUTY CLUTCH COVER ( 30% UPRATED PRESSURE PLATE )

HEAVY DUTY CLUTCH DISC ( CLUTCH DRIVEN PLATE )


HIGH TORQUE CLUTCH RELEASE BEARING


питайте бе хора,нали затова е форума :018: :059:

Подкрепям че е неоправдана цената за такава кола :banghead: аз затова си взех 90 кс и реших проблема кардинално,пък и данъка е друг scare после кеф ти чип кеф ти тунек няма проблеми да се докара до 130 коня без много парици :012:

Мен лично не ме блазни,върви си достатъчно приятно 90кс ,виж ако се предаде турбината-тогава си заслужава да се хибридира :drive и да се донакупят някой нещица :ahoy :предавам се :041:

Пък и мен ми е за зимата иначе лятото карам 99 кс на 248 кг с графика на диното която върви права на хай торк от 1600 до 9000 оборота mhihi :да: пък нека е пенсйонер :applause: и да ми се смеят по сфетофарите :mrgreen: ама се смеят само на първия,после :shock :shock :shock за съжаление ни е нисък стандарта :( иначе бих му взел едни валове Йошимура и едни механични карбове Кейхин FCR :kissy:

http://www.sudco.com/images/fcrs1.jpg

ama struwat kolkoto motora :twisted:



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: tih и 32 госта