Passat B6 няколко въпроси и мнения
- passat123
- Мнения: 1658
- Регистриран на: Пон 13 авг 2007 0:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Re: Няколко въпроси и мнения за един Passat B6
Колата на колко км е да се уточним като последно !
-
- Мнения: 1549
- Регистриран на: Съб 15 май 2010 16:27
- Автомобил: Passat B8
- Двигател: ACDF 2019
- Местоположение: София
Re: Няколко въпроси и мнения за един Passat B6
Aimbotfan написа:Колеги пак имам няколко питания, и затова повдигам отново темата.
Въпросната ни колица, странно защо вчера след 30 минути работа на място и после 2 километра каране с 30км/ч(карах младоженци на една сватба, но за това по-натам), и после пак 20 минути работа на място вдигна температурата едвам едвам до 70 градуса. Външната температура беше около 1,5 градуса Целзий. При каране с по-висока скорост, колата загрява нормално до 90. Нормално ли е това, и ако не е, къде може да е причината?
По-скоро нормално. На място моята при пуснато парно дори изстива при температури около 0С. После бързо си ги качва
-
- Мнения: 358
- Регистриран на: Вто 06 юли 2010 0:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Козлодуй
Re: Няколко въпроси и мнения за един Passat B6
Колата е на 130070 км.
- passat123
- Мнения: 1658
- Регистриран на: Пон 13 авг 2007 0:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Re: Няколко въпроси и мнения за един Passat B6
Каране на предположения ако маховика е трънал това е нова кола не знам имам пасат др. ми колица Б5 1998-9
може да звучи смешно и нерално но колата е 300 000 км и е с оригиналния съединител !
Та то зависи и от карането де ама на такава кола ако на 130 хил е заминал съединителя не знам
какво да кажа имам и ситроен саксо викат фрески кенеф смених му съединителя на 100 хиляди км
защо ако питаш защото беше се прецакал аксеалния лагер и беше задрал диска ... и така като
го смених феротодо на 100 км и маховика и огл ... бяха да не казвам голяма дума като нови !
За темепературата е относително там немога да говоря но в тоя студ ситуацията е нормална да неможе
да направи 90 градуса ! Поне така мисля !
може да звучи смешно и нерално но колата е 300 000 км и е с оригиналния съединител !
Та то зависи и от карането де ама на такава кола ако на 130 хил е заминал съединителя не знам
какво да кажа имам и ситроен саксо викат фрески кенеф смених му съединителя на 100 хиляди км
защо ако питаш защото беше се прецакал аксеалния лагер и беше задрал диска ... и така като
го смених феротодо на 100 км и маховика и огл ... бяха да не казвам голяма дума като нови !
За темепературата е относително там немога да говоря но в тоя студ ситуацията е нормална да неможе
да направи 90 градуса ! Поне така мисля !
Re: Няколко въпроси и мнения за един Passat B6
здравеите колеги ниакои мойе ли да ми кайе каква е разликата на sporsline от другите модели
-
- Мнения: 727
- Регистриран на: Вто 06 дек 2005 8:48
- Автомобил: MK3 + T3 + МК5 Plus + MYLR
- Двигател:
Re: Няколко въпроси и мнения за един Passat B6
Aimbotfan написа:Колеги пак имам няколко питания, и затова повдигам отново темата.
Въпросната ни колица, странно защо вчера след 30 минути работа на място и после 2 километра каране с 30км/ч(карах младоженци на една сватба, но за това по-натам), и после пак 20 минути работа на място вдигна температурата едвам едвам до 70 градуса. Външната температура беше около 1,5 градуса Целзий. При каране с по-висока скорост, колата загрява нормално до 90. Нормално ли е това, и ако не е, къде може да е причината?
Това си е съвременен турбодизел и ако няма допълнителен подгрев на охлаждащата течност е нормално.
-
- Мнения: 727
- Регистриран на: Вто 06 дек 2005 8:48
- Автомобил: MK3 + T3 + МК5 Plus + MYLR
- Двигател:
Re: Няколко въпроси и мнения за един Passat B6
Aimbotfan написа:Колеги пак имам няколко питания, и затова повдигам отново темата.
Също така вчера ми направи впечатление, че понякога( не винаги) като съм на първа предавка, или задна, не иска да изключи, за да мина на неутрална, или да премина на по-висока предавка. Маховика дали е започнал да си ходи, както някой беше написал по-горе?
Същия проблем го бях забелязал и при мен. Не съм сигурен каква е причината, но мога да ти кажа как го отстраних. Също така имах и други симптоми и затова смених маховика и съединителя в комплект заедно с лагер помпата. Колата към момента беше на истински 120 хил.км.
-
- Мнения: 358
- Регистриран на: Вто 06 юли 2010 0:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Козлодуй
Re: Няколко въпроси и мнения за един Passat B6
Колега, и моята е на 130200 километра, напълно реални. Купена е нова в БГ, и е обслужвана само във VW Плевен. Колко горе долу ти излезна смяната на съединителя+маховика като пари? Каква марка са, и ти ли ги сменява сам, или в сервиз? И ако е в сервиз, то на VW или някой друг?
-
- Мнения: 727
- Регистриран на: Вто 06 дек 2005 8:48
- Автомобил: MK3 + T3 + МК5 Plus + MYLR
- Двигател:
Re: Няколко въпроси и мнения за един Passat B6
Aimbotfan написа:Колега, и моята е на 130200 километра, напълно реални. Купена е нова в БГ, и е обслужвана само във VW Плевен. Колко горе долу ти излезна смяната на съединителя+маховика като пари? Каква марка са, и ти ли ги сменява сам, или в сервиз? И ако е в сервиз, то на VW или някой друг?
Ремонта го прави Никси. Съчетахме го с плановото обслужване на 120 хил. км. Имаше неизвестни относно съвместимостта между Люк и Закс. Ето и темата http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=24&t=234004&hilit=%D1%81%D1%8A%D0%B2%D0%BC%D0%B5%D1%81%D1%82%D0%B8%D0%BC%D0%BE%D1%81%D1%82+%D1%81%D1%8A%D0%B5%D0%B4%D0%B8%D0%BD%D0%B8%D1%82%D0%B5%D0%BB%D0%B8+%D0%BF%D0%B0%D1%81%D0%B0%D1%82+%D0%B26
По подробно съм ти писал за цените на ЛС.
Re: Няколко въпроси и мнения за един Passat B6
Така, искам да споделя малко полезна информация с колегата, дано му помогне.
1. Относно аутохолд-а за да работи системата трябва да са налице 3 неща:
а)затворена врата
б)сложен предпазен колан
в)работещ двигател
Ако едно от тези условия не е изпълнено, копчето ти никога няма да светне. Ако съм на теб, като гледам колко са заносени пластмасовите бутони, колата е карана бая - бих проверил копчето в ключалката на колана дали дава сигнал при сложен колан.
В този ред на мисли, ръчната спирачка също няма да ти изключва автоматично (при потегляне) ако да речем системата си "мисли" че не си си сложил колана.
Видях че в първоначалния си пост си споменал за лепенка Webasto - по принцип това е марка паркинг отоплители които се вграждат в редица автомобили, и може и да си сред късметлиите с такава екстра. Най-лесно ще разбереш ако при палене на студовете под колата излиза пушек/пара и се чува свистящ звук, както и по осезаемо бързото затопляне на охладителната течност, нетипично за съвременните дизелови двигатели.
1. Относно аутохолд-а за да работи системата трябва да са налице 3 неща:
а)затворена врата
б)сложен предпазен колан
в)работещ двигател
Ако едно от тези условия не е изпълнено, копчето ти никога няма да светне. Ако съм на теб, като гледам колко са заносени пластмасовите бутони, колата е карана бая - бих проверил копчето в ключалката на колана дали дава сигнал при сложен колан.
В този ред на мисли, ръчната спирачка също няма да ти изключва автоматично (при потегляне) ако да речем системата си "мисли" че не си си сложил колана.
Видях че в първоначалния си пост си споменал за лепенка Webasto - по принцип това е марка паркинг отоплители които се вграждат в редица автомобили, и може и да си сред късметлиите с такава екстра. Най-лесно ще разбереш ако при палене на студовете под колата излиза пушек/пара и се чува свистящ звук, както и по осезаемо бързото затопляне на охладителната течност, нетипично за съвременните дизелови двигатели.
-
- Мнения: 358
- Регистриран на: Вто 06 юли 2010 0:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Козлодуй
Re: Няколко въпроси и мнения за един Passat B6
И трите неща са налице. Явно аз не знам как да работя със системата, а е възможно да е изгорял диода на самото копче. Дава си сигнал копчето за колана, иначе щеше да ми пищи като вдигна над 30км/ч 
Аз доколкото разбрах, тази лепенка Webasto нищо не значела. Просто имало някакъв допълнителен подгрев на антифриза, но лично не съм чувал подобно нещо да работи, по начина по който си го описал. Може да има и някакъв проблем, или да е махната (поредното нещо, което няма да ме учуди).

Аз доколкото разбрах, тази лепенка Webasto нищо не значела. Просто имало някакъв допълнителен подгрев на антифриза, но лично не съм чувал подобно нещо да работи, по начина по който си го описал. Може да има и някакъв проблем, или да е махната (поредното нещо, което няма да ме учуди).
-
- Мнения: 727
- Регистриран на: Вто 06 дек 2005 8:48
- Автомобил: MK3 + T3 + МК5 Plus + MYLR
- Двигател:
Re: Няколко въпроси и мнения за един Passat B6
Не бях видял в темата, че е спомената Webasto. Ако колата е фабрично окомплектована с печка и въпреки това както пишеш не загрява, а дори изстива на място определено и има нещо на печката. Самата тя се намира в десния подкалник пред гумата. Мисля, но без да съм сигурен, че като се свали решетката на десния халоген печката се вижда. От нея излиза тънка тръбичка около 2 см. върви през тунела в завършва с кривка някъде точно под подлакълника откъдето си пуши когато се включи. Включва се автоматично когато външната температура спадне под 5 градуса. След като изгасиш колата циркулационната помпа продължава да работи известно време (направо си бучи) за да предпази котлето от прегряване. Направете диагностика на колата. Ако има грешка, която е заключила печката тя ще излезе.
- feikot
- Мнения: 3659
- Регистриран на: Сря 25 фев 2009 16:37
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AFN AVG
- Местоположение: Казанлък/София
Re: Няколко въпроси и мнения за един Passat B6
Приятел,не мога да ти помогна,но само искам да ти кажа че си прецакан още отначало.Не за друго а си купил бройка от първите за модела.От 97 до 2004 се прави една платформа и се сменя с нещо абсолютно ново.Първите една-две години е така за всички автопроизводители и модели.Викат им детски болести,за това модели произведени в една година,единия в началото другия в края,може да са коренно различни като качество и грешки (има значение дали е и сряда
).Другото е,че не сте се съгласували с татя ти.Блъснати са повечето коли у нас,но поне направени...Твоята,не стига,че калпаво направена ами и доосакатена.Продавай го ако можеш и взимай някой читав или б6 или 7.Успех.


-
- Мнения: 358
- Регистриран на: Вто 06 юли 2010 0:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Козлодуй
Re: Няколко въпроси и мнения за един Passat B6
Платформата като цяло е сменена, но не и двигателите и управлението им, защото помпа-дюзата започват от 2000 да я слагат, мисля си, че поне до 2005 са я развили достатъчно за да няма т.нар. "детски болести". Уви, факт е, че имам комшия с Голф 5 произведен 2009 моделна година, на 30х км. на който му изгоря дюза. Явно понякога е и въпрос на нацелване.
- feikot
- Мнения: 3659
- Регистриран на: Сря 25 фев 2009 16:37
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AFN AVG
- Местоположение: Казанлък/София
Re: Няколко въпроси и мнения за един Passat B6
От всичките проблеми които беше споделил в темата (олющването на покритието,багажника,зумера...) не са двигателни.Маховик,съединител и прочие са консуматив.Щом двигателя е консуматив според жабарите...макар,че по-добре тях да не ги гледаме.Кофти ситуация явно и нали знаеш,че понякога и това се случва.Дано нямаш повече проблеми,както и ние.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: TheEx0rcist и 51 госта