относно ръждата

Автомобилни теми, които не са свързани с Volkswagen
Потребителски аватар
fox_vt
Мнения: 2788
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: AHU 97
Местоположение: Велико Търново

Re: относно ръждата

Мнениеот fox_vt » Нед 13 мар 2011 19:00


Абе тука има няколко тънки момента дето май ги пропускате.Аз горе долу съм на това дередже със ръждата само че на сеат пак 97 пак австрия.Но колата съм я взел със заем който заем ще свърши цифром словом 2014 г.Та в този случай тая кола трябва да изкара до 2014 задължително и после кво нов заем за друга пак 10 годишна и със всички онея скъпи части дето таман почват да се чупят(демфери,пд елементи,турбини и т н )Та колегата пуснал темата нз дали разполага с 4-5 хилядарки по всяко време,предполагам че щом е пуснал тази тема значи ще е богат кат мен :cry: .Та да се замисли добре дали съвет от рода на махай я и си вземи друга,дали няма да те върне в предучилищната :deal .Щото тая вече е на половин цена при евентуална продажба,и то ако някой я купи в тая криза и после ти ще трябва да се бръкнеш да донадиш на тая сума пари за да вземеш другата-а дали.Щото аз навремето като слушах оня прослолут израз"гледай двигателя да е добре ламарини се правят" та по късно разбрах че тос дето го е казал е бил голям глупак.Много по лесно е да смъкнеш двигателя за основен ремонт или направо друг отколкото купе.




Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7855
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
Двигател: EA113
Местоположение: София

Re: относно ръждата

Мнениеот hooligan_sk » Пон 14 мар 2011 10:07


fox_vt написа:Абе тука има няколко тънки момента дето май ги пропускате.Аз горе долу съм на това дередже със ръждата само че на сеат пак 97 пак австрия.Но колата съм я взел със заем който заем ще свърши цифром словом 2014 г.Та в този случай тая кола трябва да изкара до 2014 задължително и после кво нов заем за друга пак 10 годишна и със всички онея скъпи части дето таман почват да се чупят(демфери,пд елементи,турбини и т н )Та колегата пуснал темата нз дали разполага с 4-5 хилядарки по всяко време,предполагам че щом е пуснал тази тема значи ще е богат кат мен :cry: .Та да се замисли добре дали съвет от рода на махай я и си вземи друга,дали няма да те върне в предучилищната :deal .Щото тая вече е на половин цена при евентуална продажба,и то ако някой я купи в тая криза и после ти ще трябва да се бръкнеш да донадиш на тая сума пари за да вземеш другата-а дали.Щото аз навремето като слушах оня прослолут израз"гледай двигателя да е добре ламарини се правят" та по късно разбрах че тос дето го е казал е бил голям глупак.Много по лесно е да смъкнеш двигателя за основен ремонт или направо друг отколкото купе.


Факт, купето е най-трудно. Много съм изненадан че имаш ръжда по Толедото, нащо е вече 6 години в БГ, пак е след фейслифта и въобще няма точица ръжда и не дава вид че може да има някога :drunk


Потребителски аватар
Ljubon
Мнения: 3327
Регистриран на: Съб 15 авг 2009 10:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: относно ръждата

Мнениеот Ljubon » Пон 14 мар 2011 11:12


hooligan_sk написа:... нащо е вече 6 години в БГ, пак е след фейслифта и въобще няма точица ръжда и не дава вид че може да има някога :drunk

Само недей да дърпаш дявола за опашката! :twisted:
След някоя дълга зима с почуда ще установиш, че са се появили доста ръждиви петна като гъби след дъжд. :012:


Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7855
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
Двигател: EA113
Местоположение: София

Re: относно ръждата

Мнениеот hooligan_sk » Пон 14 мар 2011 12:00


Ljubon написа:
hooligan_sk написа:... нащо е вече 6 години в БГ, пак е след фейслифта и въобще няма точица ръжда и не дава вид че може да има някога :drunk

Само недей да дърпаш дявола за опашката! :twisted:
След някоя дълга зима с почуда ще установиш, че са се появили доста ръждиви петна като гъби след дъжд. :012:


Предполагам че рано или късно е неизбежно за всяка кола, но тя вече е в 15тата си година и поне 2-3 зими още няма да се появи, на повече от тва здраве му кажи :beer


Потребителски аватар
fox_vt
Мнения: 2788
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: AHU 97
Местоположение: Велико Търново

Re: относно ръждата

Мнениеот fox_vt » Пон 14 мар 2011 12:48


Ами да ти кажа пластмасите прикриват дооста ръжда а на сестра ми опел тигра по дърта от сеата но италианка няма и точица от никъде.Но пък проблеми почнаха със двигателя :mrgreen: А миналата година в някъф вестник четох че някъф софиянец съдил общината понеже чисто новата му кола за една или две зими отдолу станала на дупки.Няква яка химия са изнамерили явно фирмите по почистване :bishop


Потребителски аватар
freestyler911
Мнения: 2609
Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
Автомобил: VW polo
Двигател: AEX 1996
Местоположение: София

Re: относно ръждата

Мнениеот freestyler911 » Пон 14 мар 2011 21:16


fox_vt написа:...


Сол. Дори не е луга, а сол (вкусвал съм я)! Колата ми беше побеляла. Важното е да се измива хубаво на невралгичните места. Под калниците и то в ръбовете хубаво, в отворите в които се събира/влиза вода, под праговете и в долната част на вратите.


mufin
Мнения: 1019
Регистриран на: Пет 27 май 2005 8:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: относно ръждата

Мнениеот mufin » Сря 16 мар 2011 13:30


fox_vt написа:Ами да ти кажа пластмасите прикриват дооста ръжда а на сестра ми опел тигра по дърта от сеата но италианка няма и точица от никъде.Но пък проблеми почнаха със двигателя :mrgreen: А миналата година в някъф вестник четох че някъф софиянец съдил общината понеже чисто новата му кола за една или две зими отдолу станала на дупки.Няква яка химия са изнамерили явно фирмите по почистване :bishop


В Търново си е точно химия.
Не знам колко е корозионна,но пък страшно топи снега и леда.



Върни се в “Общи автомобилни дискусии”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Asko VW и 56 госта