


Golf 4 ALH - Неоткриваем проблем със спирачките
- hobsy
- Мнения: 142
- Регистриран на: Пет 16 яну 2009 23:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
Golf 4 ALH - Неоткриваем проблем със спирачките
Здравейте колеги.Имам проблем със спирачките от който вече взе да ми писва.Проблема се изразява в това , че педала ми потъва и колата няма тази спирачна сила която имаше преди.Като напомпам педала за секунда се одървя и после пак си потъва , на изгасен мотор не го прави при първо натискане е мек и после става твърд.Като помпаш педала се чува някакво съскане по системата но не мога да го хвана от къде идва.Течове няма , не губи и течност има дискове има накладки ,до момента съм сменил 2 помпи и 1 серво и резултата е нулев - същата работа си е.Системата е обезвъздушавана десетки пъти със специална машинка както и със помпане на педала и няма въздух но и резултат няма.Мериха ми вакуум помпата и ми казаха , че си прави вакуум колкото трябва но за по сигурно довечера ще пробвам с друга.Остава ABS модула и съм почти сигурен , че в него е проблема но там е работата ,че няма грешки записани нито ми свети по таблото , самата ABS система си работи , рита педала но до колкото знам в тоя модул има някаква допълнителна помпа за спирачките и силно ме съмнява , че точно тя се е прецакала.Дали някой е имал такъв проблем (едвали) и може ли да се ремонтира тая помпа защото цял ABS модул е една торба пари.Колата е Golf 4 ALH.
Последна промяна от hobsy на Вто 15 мар 2011 11:41, променено общо 1 път.
- Vento
- Мнения: 2882
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:34
- Автомобил: Vento+Golf 2+Golf 3
- Двигател: ABS+ABF+ABV
- Местоположение: Пловдив
Re: Неоткриваем проблем със спирачките
Има многобройни теми по този проблем с такива симптоми, в 90% от случаите се оказва износена спирачна помпа, ремонтът й не е препоръчителен, по-добре да се смени с нова.
За повече инфо
За повече инфо

- hobsy
- Мнения: 142
- Регистриран на: Пет 16 яну 2009 23:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
Re: Неоткриваем проблем със спирачките
Не знам дали прочете целия ми пост но съм написал , че съм пробвал с други 2 помпи и за да съм още по точен ще кажа , че на моята и смених първо гумичките и нищо не стана след това сложих друга помпа от морга и с нея никаква разлика и вчера сложих трета помпа заедно със серво купена от ударен автомобил до последно работеща перфектно и с нея пак същата работа 1 към 1 няма промяна.Далеч съм от мисълта , че съм до толкова карък , че да уцелвам все прецакани помпи и всички да са на едно и също ниво прецакани.Питането ми конкретно е за ABS модул и дали хидравличната помпа на него подлежи на ремонт.Аз такава тема никъде не можах да намеря.
- Vento
- Мнения: 2882
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:34
- Автомобил: Vento+Golf 2+Golf 3
- Двигател: ABS+ABF+ABV
- Местоположение: Пловдив
Re: Неоткриваем проблем със спирачките
Да, прочетох го. Ако си пробвал с втора употреба или нови "някакви" си, това не изключва възможността да е помпата.
- hobsy
- Мнения: 142
- Регистриран на: Пет 16 яну 2009 23:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
Re: Неоткриваем проблем със спирачките
Не е изключено но вероятността е сигурно 1 на 1000000 , 4-ма майстора 2-ма от които работят в Опел и един в Пежо както и 4-ти независим с негов си гараж снощи до 22:30 ми обикаляха колата и правиха какво ли не по спирачките и така и не намериха логично обяснение , мисля , че достатъчно коли и помпи съм им минали през ръцете , че да не разберат ,че проблема е в помпата.Не искам да споря нито с теб нито с който и да е било просто искам спирачки и казвам , че проблема не е в помпата.
- Vento
- Мнения: 2882
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:34
- Автомобил: Vento+Golf 2+Golf 3
- Двигател: ABS+ABF+ABV
- Местоположение: Пловдив
Re: Неоткриваем проблем със спирачките
Възможно е и спирачните маркучи да се раздуват, но силно ме съмнява да е от това, а други идеи по тия симптоми не ми идват.
- hobsy
- Мнения: 142
- Регистриран на: Пет 16 яну 2009 23:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
Re: Неоткриваем проблем със спирачките
Току-що установих нещо много странно , на запален двигател на място и при натиснат на определена позиция педал на спирачката се чува как духа/фука въздух от някъде.Мисля , че от там идва и изсъскването като натиснеш педала.
-
- Мнения: 1871
- Регистриран на: Съб 20 юни 2009 18:55
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Неоткриваем проблем със спирачките
това съскане го имах когато един път сменях помпа и явно нещо не я бях наместил както трябва и вътре в купето се слушаше съскане както казваш ти, проблема после не мойах д аси го обясня как го реших понеже смених 0 пръстена който се слага на помпата и седми между сервото и помпата(дано се сещаш) и друго ми направи впечеление тогава че не бях наместил водача по точно буталото от сервото което бута спирачната помпа свали е пак и огледай
- R32_fen
- Мнения: 26
- Регистриран на: Сря 17 фев 2010 19:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Velingrad
Re: Неоткриваем проблем със спирачките
на заднич мост има един кантар тои се изолира с маркучи.Прошери тои да не е свършил.
- hobsy
- Мнения: 142
- Регистриран на: Пет 16 яну 2009 23:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
Re: Неоткриваем проблем със спирачките
Нямам кантар , 4-те колела са независими или поне така мисля щом от ABS излизат 4 маркуча към всяко колело по 1 а не 3.И с ново уплътнение от ремонтен комплект и със старо все си съска , довечера ще я слушаме с майсторите по обстойно.
- Vento
- Мнения: 2882
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:34
- Автомобил: Vento+Golf 2+Golf 3
- Двигател: ABS+ABF+ABV
- Местоположение: Пловдив
Re: Неоткриваем проблем със спирачките
По-новите коли (след 1994г. мисля) с ABS нямат кантар, защто ABS е 4-канален грае ролята на разпределител на спирачното усилие. Вече беше дисутирано.
И който не е сигурен, да не дрънка глупости.
И който не е сигурен, да не дрънка глупости.
Re: Неоткриваем проблем със спирачките
колега ,претендираш ,че разбираш от спирачки , а не можеш да си обясниш съскането ?!"съска" въздушния клапан на серво апарата!при натискане щом съска -скъсана диафрагма,при отпускане- неизправен клапан!
проблемът ти е в помпата и никъде другаде!какви морги какви 5лева като става дума за спирачки!!
утре може да си срещу мен и кво става?леле
!!!
проблемът ти е в помпата и никъде другаде!какви морги какви 5лева като става дума за спирачки!!


- hobsy
- Мнения: 142
- Регистриран на: Пет 16 яну 2009 23:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
Re: Неоткриваем проблем със спирачките
Пич , първо за нищо не претендирам , че рабирам просто описвам подробно какво се прави по колата ми за да има яснота , второ след като си толкова в час би ли ми обяснил каква е точно тая диафрагма и клапан и трето , каква е гаранцията , че като си купя нова помпа всичко ще си работи нормално защото тя е 90 кинта а това са си пари за мен и на края но не на последно място като ме видиш на пъта - направи ми място да мина
(това в кръга на шегата).

- buller
- Мнения: 2193
- Регистриран на: Пет 14 апр 2006 11:33
- Автомобил: VW Passat B5_5 Exclusive
- Двигател: 1_8T AWT
- Местоположение: София
Re: Неоткриваем проблем със спирачките
Защо ли всичко това ми звучи познато...
И аз минах през спирачна помпа, обезвъздушавания и всякакви други гимнастики.
В крайна сметка със смяна на вакуум помпа и серво се реши проблема. Мился си че беше и от двете по малко, така че ако имаш донор - свали вакуум помпата с все маркучите и сервото и я бодни на твоята кола
А колкото до спирачната помпа - аз не бих взел 2-ра ръка, нито бих "рециклирал" старата. Нова и то оригинална
И аз минах през спирачна помпа, обезвъздушавания и всякакви други гимнастики.
В крайна сметка със смяна на вакуум помпа и серво се реши проблема. Мился си че беше и от двете по малко, така че ако имаш донор - свали вакуум помпата с все маркучите и сервото и я бодни на твоята кола

А колкото до спирачната помпа - аз не бих взел 2-ра ръка, нито бих "рециклирал" старата. Нова и то оригинална

Re: Неоткриваем проблем със спирачките
диафрагмата е гумена вложка която разделя серво апарата на две части -вакумна и въздушна.при работа на двигателя разреждането от цилиндрите се предавана вакуумната камера и дърпа диафрагмата ,а тя натиска чрез стебло помпата.а въздушния клапан се намира от страната на педала и служи при натискане от теб да вкара въздух в въздушната камера на серво апарата и по този начин да ти помогне да натиснеш по леко педала.така най кратко!иначе -на училище!
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], Google [Bot] и 87 госта