прекъсвач на гнп голф1600дизел
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: Сря 26 юли 2006 9:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
прекъсвач на гнп голф1600дизел
има ли прекъсвач гнп на голф 1.6 дизел ако влезне в критични обороти
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Има прекъсвач но принципно никога не стигащ до него.Тои служи ако от натоварено кола като натиснеш съединителя и задаржиш газта да не хвръкнат оборотите и мотора да се саморазруши.Забиването на предницата което се получава от много високи обороти идва от работната диаграма на мотора която е парабола с лек пад на високите обороти.
P.S.Много рядко но има и такива има мотори с ограничител на оборотите,но това са спортни автомобили при които завода ти дава вазможност да си го тунинговаш сам.Примерно Шевролет корвет, понтиак файербърд и т.н.Примерно при БМВ М5 има пък електронен ограничител на оборотите докато ти загреее колата.Ама тва са коли до които ние простосмъртните нямаме допир.
P.S.Много рядко но има и такива има мотори с ограничител на оборотите,но това са спортни автомобили при които завода ти дава вазможност да си го тунинговаш сам.Примерно Шевролет корвет, понтиак файербърд и т.н.Примерно при БМВ М5 има пък електронен ограничител на оборотите докато ти загреее колата.Ама тва са коли до които ние простосмъртните нямаме допир.
- don hose
- Мнения: 568
- Регистриран на: Сря 28 юни 2006 15:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
Принцип старите дизели не се нуждаят от пекъсвач защото смесообразуванто е без електронен контрол и не може да се развият кои
знае какви обороти понеже пълненето за единица време при високи
не е ефективно демек клапаните не стоят достатъчно време отворени.
А и маслените повдигачи задържат при високи обороти.
знае какви обороти понеже пълненето за единица време при високи
не е ефективно демек клапаните не стоят достатъчно време отворени.
А и маслените повдигачи задържат при високи обороти.
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- ACCELERATOR
- Мнения: 2979
- Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Враца
- Контакти:
Има, и може да се регулира. По принцип този двигател 1.6Д се води по-бързооборотен от следващите (1.9, 2.0), просто е с по-леки части. По чуждите форуми съм виждал пипнати 1.6 ТД, със сменен wastegate на турбината, и пипната помпа (или направо сменена), които развиват над 6000об/мин и късат дори ВР6
Друг е въпроса, колко е ресурса на подобен двигател
Но принципно има потенциал в него
, и спокойно могат да се изкарат 100 коня, с качване на максималните обороти, нов wastegate, смяна на цялата генерация, и разбира се - интеркулер.

Друг е въпроса, колко е ресурса на подобен двигател



Но принципно има потенциал в него

- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Абсолютно си прав ама това нещо става с цялостна пренастроика на помпата ,а не с отвинтване на ограничител(последното само по себе си не може да повиши мощноста).1.6 се развърта доста по-бързо от 1.9 щото е по-малак,но и заради родствената му връзка с бензиновите мотори.Доколкото сам чел 1.6 е препработен 1.5 от Г1 ,а 1.5дизел е 1.5 бензин с сменени бутала.От тук идват по-високите обороти и бързо развъртане.Като му сложиш турбо стои та глидаи.Читав тунинг-леле малеее.Ама тунинга си е савсем друга тема то 1.9 си баца по 200 к.с и отгоре с тунинг.
- ACCELERATOR
- Мнения: 2979
- Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Враца
- Контакти:
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Да ясно ми е че разликата еогромна.Бензинките се конструират за да издържат на обороти ,а дизела на налягани и от тук нататак милионите конструктивни и експлоатационни разлики.Ставаше на вапрос че през далечната 75 ФВ са започнали да правт дизелов мотор от нулата и за база е послужил 1.5 бенц и оттам високите оборти и бързото развъртане нехарактерни за дизел та чак до 91 когато идва 1.9.
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: Сря 26 юли 2006 9:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Е отговора е че колата ти е предпазена от такива саморазрушения(ри ословие че ограничителя е изправен де-не че сам).На него му се налага да деиства само на празен ход,на първа и евентулно на втора предавка,по нататък мотора няма как да направи такива обороти без да падне мощноста и колата да забие муцуна.Така че споко няма как да го взривиш.Имаи предвид че карането с високи оборти все пак бавно но сигорно прецаква мотора 

-
- Мнения: 11
- Регистриран на: Сря 26 юли 2006 9:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: Сря 26 юли 2006 9:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 41 госта