прекъсвач на гнп голф1600дизел

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
krasimirko
Мнения: 11
Регистриран на: Сря 26 юли 2006 9:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

прекъсвач на гнп голф1600дизел

Мнениеот krasimirko » Пон 31 юли 2006 9:51


има ли прекъсвач гнп на голф 1.6 дизел ако влезне в критични обороти




Потребителски аватар
rmk
Мнения: 740
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 19:37
Автомобил: KIA Sportage 3
Двигател: 1.6 GDI
Местоположение: София

Мнениеот rmk » Пон 31 юли 2006 13:14


Мисля, че има просто максимално количество нафта което може да подаде помпата (и от което зависят оборотите), но това се регулира.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 31 юли 2006 13:23


Има прекъсвач но принципно никога не стигащ до него.Тои служи ако от натоварено кола като натиснеш съединителя и задаржиш газта да не хвръкнат оборотите и мотора да се саморазруши.Забиването на предницата което се получава от много високи обороти идва от работната диаграма на мотора която е парабола с лек пад на високите обороти.
P.S.Много рядко но има и такива има мотори с ограничител на оборотите,но това са спортни автомобили при които завода ти дава вазможност да си го тунинговаш сам.Примерно Шевролет корвет, понтиак файербърд и т.н.Примерно при БМВ М5 има пък електронен ограничител на оборотите докато ти загреее колата.Ама тва са коли до които ние простосмъртните нямаме допир.


Потребителски аватар
don hose
Мнения: 568
Регистриран на: Сря 28 юни 2006 15:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Мнениеот don hose » Вто 01 авг 2006 10:36


Принцип старите дизели не се нуждаят от пекъсвач защото смесообразуванто е без електронен контрол и не може да се развият кои
знае какви обороти понеже пълненето за единица време при високи
не е ефективно демек клапаните не стоят достатъчно време отворени.
А и маслените повдигачи задържат при високи обороти.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Вто 01 авг 2006 10:55


То тва за клапаните маи се важи за сички мотори и идва от настроиката на мотора тя и за тва диаграмата пада в края.


Потребителски аватар
ACCELERATOR
Мнения: 2979
Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Враца
Контакти:

Мнениеот ACCELERATOR » Вто 01 авг 2006 14:26


Има, и може да се регулира. По принцип този двигател 1.6Д се води по-бързооборотен от следващите (1.9, 2.0), просто е с по-леки части. По чуждите форуми съм виждал пипнати 1.6 ТД, със сменен wastegate на турбината, и пипната помпа (или направо сменена), които развиват над 6000об/мин и късат дори ВР6 :shock
Друг е въпроса, колко е ресурса на подобен двигател :lol: :lol: :lol:

Но принципно има потенциал в него :wink: , и спокойно могат да се изкарат 100 коня, с качване на максималните обороти, нов wastegate, смяна на цялата генерация, и разбира се - интеркулер.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Вто 01 авг 2006 14:44


Абсолютно си прав ама това нещо става с цялостна пренастроика на помпата ,а не с отвинтване на ограничител(последното само по себе си не може да повиши мощноста).1.6 се развърта доста по-бързо от 1.9 щото е по-малак,но и заради родствената му връзка с бензиновите мотори.Доколкото сам чел 1.6 е препработен 1.5 от Г1 ,а 1.5дизел е 1.5 бензин с сменени бутала.От тук идват по-високите обороти и бързо развъртане.Като му сложиш турбо стои та глидаи.Читав тунинг-леле малеее.Ама тунинга си е савсем друга тема то 1.9 си баца по 200 к.с и отгоре с тунинг.


Потребителски аватар
ACCELERATOR
Мнения: 2979
Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Враца
Контакти:

Мнениеот ACCELERATOR » Вто 01 авг 2006 14:51


Не знам за 1.5, но на 1.6, 1.6д, 1.8 - блока е един и същ. Иначе разликата дизел/бензин не е само в буталата.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Вто 01 авг 2006 15:03


Да ясно ми е че разликата еогромна.Бензинките се конструират за да издържат на обороти ,а дизела на налягани и от тук нататак милионите конструктивни и експлоатационни разлики.Ставаше на вапрос че през далечната 75 ФВ са започнали да правт дизелов мотор от нулата и за база е послужил 1.5 бенц и оттам високите оборти и бързото развъртане нехарактерни за дизел та чак до 91 когато идва 1.9.


krasimirko
Мнения: 11
Регистриран на: Сря 26 юли 2006 9:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот krasimirko » Сря 02 авг 2006 6:54


много бяхте изчерпателни,но моя въпрос беше дали без да изкам мога да превиша допустимите обороти и дали помпата ще спре ако направя това по невнимание.ще спре ли да подава гориво ? не изкам да му изкарвам душата,благодаря на всички .


Потребителски аватар
rmk
Мнения: 740
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 19:37
Автомобил: KIA Sportage 3
Двигател: 1.6 GDI
Местоположение: София

Мнениеот rmk » Сря 02 авг 2006 9:16


Ами запали колата и натисни педала до край и ще видиш, че оборотите стигат до определен максимум и там си седят и до никакво саморазрушаване не се стига.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Сря 02 авг 2006 9:41


Е отговора е че колата ти е предпазена от такива саморазрушения(ри ословие че ограничителя е изправен де-не че сам).На него му се налага да деиства само на празен ход,на първа и евентулно на втора предавка,по нататък мотора няма как да направи такива обороти без да падне мощноста и колата да забие муцуна.Така че споко няма как да го взривиш.Имаи предвид че карането с високи оборти все пак бавно но сигорно прецаква мотора :lol:


krasimirko
Мнения: 11
Регистриран на: Сря 26 юли 2006 9:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот krasimirko » Сря 02 авг 2006 10:47


а във този ред на мисли , знаете ли на всяка предавка 1 2 3 4съответно 20км 50км 100км 130 км във какви обороти е мотора


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Сря 02 авг 2006 10:54


Ми кажи си мотора и някои колега да ти каже.Имаи предвид че ако искаш да ускоряваш възможно наи бързо трябва да превключваш 200-300 оборота преди края щото иначе колата забива нос.Примерно на ТДИ 1З(моя)червеното е на 4500 макс.мощност е на 4000 а превключването е в рамките на 4100-4200


krasimirko
Мнения: 11
Регистриран на: Сря 26 юли 2006 9:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот krasimirko » Сря 02 авг 2006 15:13


мотора ми е jp 1.6 d



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 59 госта