Здравейте, имаме следния проблем. Става дума за Audi А6 2.5 тди. Въпросната кола не иска да запали. Върти всичко точно, но не пали. На компютър я закачахме, няма грешки. Някаква идея ?
ако е бош вп-44 или друг номер (не мога да се сетя в момента) изгаря един транзистор на електронния блок на помпата смяната в лицензиран сервиз на бош мисля че е някъде към 600лв иначе ако имаш познат който се занимава с електроника може да ти го смени този транзистор които действително струва не повече от 5лв.но самото запояване към платката е много прецизно и ако не се внимава може да повредиш цялата платка.това е ако се окаже от еклектрония блок на нафтовата помпа
Голяма вероятност 'електрониката' на ГНП- то. Ако е сменян филтъра, може да има въздух. Има и по- черен сценарии- ако са износени много кобилиците, може и да е изпаднала някоя (хроничните кашкавалени валове и кобилици), но според мен това щеше да е забелязно от поне преди 5000км като нехарактерен по- силен шум.
При даване на контакт светва ли лампата на подгряването ? Ако Да, развий една тръбичка към дюзите и виж дали пуща нафта. Ако не пуща, сваляш внимателно електрониката на помпата ( без да скъсаш лентовият кабел) и търсиш помощ от приятел. Ако не си вързан в ръцете и знаеш от коя страна се държи поялника действаш по ей тая тема: http://www.opelclub.bg/index.php?showtopic=54891
Темата е старичка ама ,за де не пускам нова ще пиша в тази тъй като проблема е сходен . Колата е Ауди А6 2.5 ТДИ 180кс куатро 2003г. Днес колата запали и след около 20 секунди работа угасна . Пробвах да паля и след няколко неуспешни опита я закачих с Ваг ком. Показа 4 грешки едната от който беше проблем с електрониката на ГНП то . Изтрих грешките и пробвах да паля ,ама пак не ще . Не вкарва и грешки . Нафта има , помпата в резервоара работи , грешки за момента не показва след като изтрих записаните ,но не иска да пали . Ремъците са си на мястото . Някакви съвети къде да търся проблема ???