Карбуратора беше Pierburg 2EE електронен и бе сменен с 2Е обикновен такъв.
Скоро се бе случило неочаквано нещастие - крива глава,течаща гарнитура и износени клапани...Всичко по главата беше сменено+шлайф,нови клапани,свещи,нови кабели,нова капачка,ново масло,пълно обслужване на карбуратора(нови гарнитурки,поплавък,тампон и т.н.),масло на ск.кутия,нови филтри абе напълно обслужен двигател,в момента буквално мърка(даже това е силно да се каже,защото не се чува
)Всичко по салона е оригинално(на една от снимките е с калъфки на седалките,но вече ги няма)...
От както аз съм шофьор(от Ноември 2010),колата съм я поглезил с:
CD Sony CDX-A250
Колони Hertz DCX-690
Опушени мигачи и стопове
Обслужих си напълно сам изпарителя на газовото
Полиране(на ръка-голяма мъка
Ето снимки на возилото:








Поздрави

, то в това положение при нас е трудно да се влагат доста пари и да стават нещата както искаме, но бавно и славно...ще станат! Вярно - полирането на ръка е зор, ама после като завали дъжд мога да гледам как се стича водата с часове...Е поздравления за ентусиазма и като има развитие пускай снимки...Като предложение не изискващо много финанси може да си почистиш джантите и да ги боядисаш - ще има разлика, иначе за напред подкрепям идеята за BBS. 




Има линия колата 
Ако се придържа към тях,то след време ще сме свидетели на много хубава колица...а дано