P.S За малко да забравя-звукът от съскащата турбина и филтър са неописуеми,особено при пържене на втора само тва се чува
Напомпване на голф 2 GTD- завършено, 113 кс на колелата
-
shanadjiqta
- Мнения: 748
- Регистриран на: Пет 04 сеп 2009 22:24
- Автомобил: Audi 80 B4
- Двигател: 1994 1z
- Местоположение: Стара Загора
Напомпване на голф 2 GTD- завършено, 113 кс на колелата
Напомпването е вече факт!Мислих,мислих и викам да става квото ще става ама поне да знам че сме пробвали.А Емо от Монтана(emiltd се пише тук) беше толкова убедителен че просто не ме сдържаше в СТЗ и вече е вчера,4 април, отпраших за Монтана.Към 11:30 бях посрещнат от Емича все едно съм му първи братовчед
на паркинга на Техномаркет,веднага се вдигна капака и започнахме да набелязваме точките от дневния ред за силов тунинг.Аз се бях подготвил леко за целта по съветите на Емо по тел-налях ново масло Репсол,качих почти нова скоростна кутия,промих основно охладителната уредба и налях нов антифриз,правих профилактика на двигателя с един препарат,който чисти дюзите и още някои дребни нещица.Поради проблеми с инсталацията не успяхме веднага да почнем с това,за което бях дошъл,че предната вечер ми се избуши таблото и започнахме първо елтунинг
Лека полека нещата си дойдоха на мястото и започна същинската част.Сложихме спортен филтър и изолирахме картерните газове.Усетих лееко подобрение 15-ските вече не тежаха толкова.Аз по принцип си дойдох с права генерация, така че подобреното вдишване си имаше и добро издишване.Започна най-важната операция-натягането на турбото(Гарет Т2).Тука почнаха мъките-шпилката на уестгеита просто не искаше да мръдне,клеясала от 20 години служба.Първо се мъчихме в сервиз,където работи едно приятелче на Емо със златни ръце,ама просто в момента ми изскочи от главата името му.Свърши работното време и се преместихме в гаража с канал на това момче.След поне час мъки(аз почти се примирих с мисълта че просто няма да стане) пича успя да навие заветния сантиметър от шпилката в корпуса на уестгейта,което според това което запомних кара един клапан да освобождава по-късно налягането и така турбото нагнетява повече.Качихме се веднага да пробваме колата.Тука ставаше нещо-15-ките свиреха като цигулки при тръгване
И колата ми нещо се беше разсърдила,определено реагираше по нервно на настъпванията на най-десния педал
Дойде финалната фаза-пуснахме гориво от помпата-навива се няколко пъти пак една шпилка с отвор за права отвертка и повишихме оборотите.Тука стана страшно-колата се разяри,никога не съм очаквал дизел да стартира така на първа,а по нагоре направо не влиза в пътя.Убеден съм,че в момента е над 100 коня,просто разликата е огромна.Освен това разхода по думите на Емо дори ще падне(когато не се пържи),а това което ми направи впечатление е,че през целия обратен път до София двигателя не вдигна по висока температура от 70-75 градуса-според Емо заради повечето въздух и гориво,които постъпват.Само едно ме тревожи-разположението на кулера ми отгоре на двигателя,до акумулатора.Не ми се струва че става добро охлаждане,трябва да го преместя.Но засега това.Много съм доволен,постигнахме една пъргава ежедневна кола,която върви доста приятно и би се опънала на бензини на същите коне.Определено нещата,които Емо ми е писал тук се случиха наяве,покриват се едно към едно.Колата си върви перфектно,дано нещо не даде фира.Това е от мен засега,но тунинг проекта тепърва набира скорост 
P.S За малко да забравя-звукът от съскащата турбина и филтър са неописуеми,особено при пържене на втора само тва се чува
P.S За малко да забравя-звукът от съскащата турбина и филтър са неописуеми,особено при пържене на втора само тва се чува
Последна промяна от shanadjiqta на Нед 10 мар 2013 9:01, променено общо 2 пъти.
- Traytor
- Мнения: 2107
- Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
- Автомобил: Passat B8
- Двигател: DSRB
- Местоположение: София
Re: Напомпване на голф 2 GTD
Поздравления колега! Надявам се в най-скоро време и аз да се срещна с Емо, за да задвижим и моето GTD
Ако не ти е проблем да ми кажеш името на препарата с който си прочисти горивната система, защото когато говорихме на тая тема Емо не можа да се сети за името и след това разговорите винаги са за турбото 
edit: Не ти ли спомена за една определена турбина която прави чудеса
edit: Не ти ли спомена за една определена турбина която прави чудеса
Последна промяна от Traytor на Вто 05 апр 2011 1:16, променено общо 1 път.
-
lion_heart002
- Мнения: 2312
- Регистриран на: Чет 18 фев 2010 13:45
- Автомобил: Rio UB Corolla E110 GS450H
- Двигател: D4FC 4ZZFE 2GR-FSE
Re: Напомпване на голф 2 GTD
Супер! Да ти е честито! И давай полека,че съединителя страда доста,не ме питай откъде знам...


-
shanadjiqta
- Мнения: 748
- Регистриран на: Пет 04 сеп 2009 22:24
- Автомобил: Audi 80 B4
- Двигател: 1994 1z
- Местоположение: Стара Загора
Re: Напомпване на голф 2 GTD
колега Traytor,препарата е в едни черно-зелени флакони казва се XENUM-X-FLUSH има си отделно за дизел и за бензин,наляха ми 500 гр от препарата в една кофичка,извадиха маркуча на ГНП от горивния филтър и го натопиха в кофичката,както и маркуча за обратнта нафта и колата работи около 15-20 мин само на тоя препарат,като след петата минута форсирах до 3500-4000 оборота за по добро действие.Резултата-мотора замърка като котенце,през гърнето изхвърчаха разни чернилки,определено се усети олекотена работа на двигателя и най важното за мен-имах проблемна дюза тъй като имах пръдърпване при подаване газ на втора но след препарата този проблем изчезна като с магия.Много е добро това,пробвайте го-взеха ми 20 лв за цялата работа.тези дни ще пробвам да кача снимки на флакона
- Traytor
- Мнения: 2107
- Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
- Автомобил: Passat B8
- Двигател: DSRB
- Местоположение: София
Re: Напомпване на голф 2 GTD
Мерси интересуваше ме като цяло само името на препарата процедурата по прочистването на двигателя ми е ясна
Та за турбото беше ли ти споменато
Traytor написа:edit: Не ти ли спомена за една определена турбина която прави чудеса
-
shanadjiqta
- Мнения: 748
- Регистриран на: Пет 04 сеп 2009 22:24
- Автомобил: Audi 80 B4
- Двигател: 1994 1z
- Местоположение: Стара Загора
Re: Напомпване на голф 2 GTD
ами каза ми за неговия гарет,но общо взето днес се бяхме съсредоточили върху моите неща, че всичко вървеше наопаки с изключение на последния час 
- Traytor
- Мнения: 2107
- Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
- Автомобил: Passat B8
- Двигател: DSRB
- Местоположение: София
Re: Напомпване на голф 2 GTD
Емо не е ли с ККК К24?
-
shanadjiqta
- Мнения: 748
- Регистриран на: Пет 04 сеп 2009 22:24
- Автомобил: Audi 80 B4
- Двигател: 1994 1z
- Местоположение: Стара Загора
Re: Напомпване на голф 2 GTD
май така беше,не съм сигурен...само ме е яд че го нямаше дизела му да видя що за звяр е,бензинката му си върви доста прилично а дизелака бил два пъти по-опасен 
- emiltd
- Мнения: 709
- Регистриран на: Сря 13 фев 2008 16:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
Re: Напомпване на голф 2 GTD
shanadjiqta написа:ами каза ми за неговия гарет,но общо взето днес се бяхме съсредоточили върху моите неща, че всичко вървеше наопаки с изключение на последния час
Много механични трудности се наложи да изклинчваме,но упоритоста си каза думата
Тоше,приятелю
,радвам се,че съм ти бил полезен...винаги си добре дошъл У северозапада
Карай колицата с респект,както посъветвах и други колеги и ще се радваш на добро дизелово здраве П.П.за кулера се надявам да си запомнил всичко,дето ти обясних за преместване пред водния радиатор

-
shanadjiqta
- Мнения: 748
- Регистриран на: Пет 04 сеп 2009 22:24
- Автомобил: Audi 80 B4
- Двигател: 1994 1z
- Местоположение: Стара Загора
Re: Напомпване на голф 2 GTD
оттук нататък пътя е само нагоре 
- Te4eto
- Мнения: 109
- Регистриран на: Чет 18 сеп 2008 20:50
- Автомобил: VW Corrado
- Двигател: KR
- Местоположение: Стара Загора
Re: Напомпване на голф 2 GTD
Няма накъде другаде и аз се повозих днес и останах очарован. доста добре сте се справили определено ми хареса дизелачето какво прави 
-
shanadjiqta
- Мнения: 748
- Регистриран на: Пет 04 сеп 2009 22:24
- Автомобил: Audi 80 B4
- Двигател: 1994 1z
- Местоположение: Стара Загора
Re: Напомпване на голф 2 GTD
а като издухаме фабричната турбина и сложим нещо по-серт очаквам още по-приятни резултати 
- Marian Yachev
- Мнения: 128
- Регистриран на: Чет 27 яну 2011 13:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Trustenik
Re: Напомпване на голф 2 GTD
от прочетеното тук и от съвет от други колеги във форума нещо се навих и аз за подобна процедура.Не ми се вижда сложно за постигане само трябва да се внимава. GTD-то прилича доста на моя 1.9TD ABL,може и да бъркам,и за това мисля и аз да направя като колегата,защото явно дава резултати.Планирам да премахна и EGR-ра,гарнета също заминават,защото и без тва са раздрънкани и ще сложа само резонатор;катализатора е премахнат;има панелен спортен филтър K&N;и вече ако трябва и ако е възможно смяна на дюзи и разпръсквачи...
- Traytor
- Мнения: 2107
- Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
- Автомобил: Passat B8
- Двигател: DSRB
- Местоположение: София
Re: Напомпване на голф 2 GTD
Колега голям късмет голяма работа
понеделнйк вечер сй пйшеме за голфа тй й във вторнйк те засйчам на магйстралата към Пловдйв
Свйрнах тй ама май не ме чу 
-
shanadjiqta
- Мнения: 748
- Регистриран на: Пет 04 сеп 2009 22:24
- Автомобил: Audi 80 B4
- Двигател: 1994 1z
- Местоположение: Стара Загора
Re: Напомпване на голф 2 GTD
изобщо не съм разбрал
аз така се въодушевих оттогава че карам като кон с капаци
даже тука по зарата ми правят забележка че съм се правел че не ги виждам а изобщо не е така..ама сега даже музика в колата спрях да си пускам че да чувам по-добре как ми свири турбината и ми съска филтъра
аз така се въодушевих оттогава че карам като кон с капаци Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 30 госта