


Настройки на АГУ-то
Настройки на АГУ-то
Къде да отида да ми направят настройки на АГУ. Карам Г3 gti 2E, на газ върви като на бензин, обаче ми се струва, че харчи повече от колкото трябва. С 15,38литра газ(20 лева) минавам по 92-93 километра(13,5 разход бензин показва бордовия комп) и вече колата почва да хълца, гледам да я карам икономично сменям скоростите на 2300 оборота. Газовата ми уредба е нормална с изпарител...,не знам каква марка е.Колата я купих с чип тунинг и без катализатор. 218 км/ч съм дигал по нанадолнище, иначе 200-205 сама си ги поддържа. На извънградско 11.5(бордовия компютър показва за бензин 6.5 разход) със средна скорост 140 . Според вас добре ли е. Моторът по слух работи хубаво, и е под голяма компресия, на светофарите се друсам като в Икарус на свободна скорост.
Re: Настройки на АГУ-то
ми то и аз минавам около 100 тина километра с 20- тина лева с 10 лева 55 километра някаде койт познат да питам на газ се и той минава толкова напълно нормален разход особенно за това студено време каде беше до сега, пробвай да смениш местата на зареждане 

- stefarata
- Мнения: 1907
- Регистриран на: Нед 13 сеп 2009 10:56
- Автомобил: Ford S Max MK1
- Двигател: TDCI
- Местоположение: Карнобат
Re: Настройки на АГУ-то
на тоя мотор ако не си с газов инжекцион, а с обикновена газова, 90% от хората във форума ще ти кажат че се гавриш с колата. Оттук нататък си направи изводите сам
.
иначе за настройка търси the_machine http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=13&t=44549

иначе за настройка търси the_machine http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=13&t=44549
Re: Настройки на АГУ-то
e 90% от хората толкова и разбират от коли, аз тая кола я карам от 2 години, преди мен е карана също поне 3-4 години на газ с тази газова уредба и никви проблеми не ми е създавала... Освен за смяна на консумативи, за друго не съм влизал в сервиз.
- G3
- Мнения: 1549
- Регистриран на: Пет 09 фев 2007 23:49
- Автомобил: Vw Sharan 7M
- Двигател: 2.8 v6 204ps 4motion Ha METAH
- Местоположение: КалифорНия
Re: Настройки на АГУ-то
Здравеи колега, аз от 10тина дни карам същата колата. И на моята е махнат катализатора но не мисля ,че от това е проблема. Просто си горът115-те коня.. На пълна ръчка ми даде разход от 15л. газ а смесено 10,5л/100 за 110- 25гр/85изв гр
щеше да е прекрасно да горът като 1.6 ми

щеше да е прекрасно да горът като 1.6 ми


Re: Настройки на АГУ-то
оня ден ходих малко извънградско, и бордовия комп ми показваше 5.9L/100km, това би трябвало да се равнява на < 10/100 газ
- piter_96
- Мнения: 856
- Регистриран на: Пон 03 май 2010 15:07
- Автомобил: VW Golf III VW Golf III Variant
- Двигател: AFT 1997 AAM 1994
- Местоположение: Сопот
Re: Настройки на АГУ-то
Колега, моята е комби и с 20лв газ минавам 140 км. На мен ми гори колкото на бензин и толкова на газ 8 на 10км
- hayabusa_gsxr
- Мнения: 470
- Регистриран на: Сря 30 сеп 2009 23:12
- Автомобил: Opel Vectra B
- Двигател: X20XEV
- Местоположение: Бургас/Варна
Re: Настройки на АГУ-то
chekara написа:Къде да отида да ми направят настройки на АГУ. Карам Г3 gti 2E, на газ върви като на бензин, обаче ми се струва, че харчи повече от колкото трябва. С 15,38литра газ(20 лева) минавам по 92-93 километра(13,5 разход бензин показва бордовия комп) и вече колата почва да хълца, гледам да я карам икономично сменям скоростите на 2300 оборота. Газовата ми уредба е нормална с изпарител...,не знам каква марка е.Колата я купих с чип тунинг и без катализатор. 218 км/ч съм дигал по нанадолнище, иначе 200-205 сама си ги поддържа. На извънградско 11.5(бордовия компютър показва за бензин 6.5 разход) със средна скорост 140 . Според вас добре ли е. Моторът по слух работи хубаво, и е под голяма компресия, на светофарите се друсам като в Икарус на свободна скорост.
Не ти е нормален разхода колега.С 15 литра газ би трябвало да изминаваш поне 150км че и отгоре...
1.Затваряш тройника към плочката и регулатора на изпарителя за ПХ докрай.
2.Отвиваш регулатора за ПХ на 2,5-3 оборота.
3.Отвиваш тройника на 2 оборота.
4.Палиш мотора и гледаш дали работи равномерно на празен ход.
5.Ако не работи добре донастройваш празния ход чрез регулатора за празен ход,като може и тройника да барнеш но съвсем малко на 1/4 оборот не повече.
6.Качваш се,караш,засичаш разход и може да черпиш по бира

- stefan4o
- Мнения: 19326
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Настройки на АГУ-то
Брей, как умело боравиш с резбите. Ами ако тройникът му не е като тоя, на който си му броил резбата?
Тези неща ако ставаха така ехееей....
На колегата вече му казаха, че се гаври с колата си с тая газова, оттам насетне за какво говорим. 150 км с 15 л. газ как точно го сметна? Градско или извънградско? Щото аз смея да твърдя, че съм с идеална смес гориво-въздух (съдейки по работата на мотора и ауспуха - нямам катализатор) а с 15 литра минавам къмто 130км градско.

На колегата вече му казаха, че се гаври с колата си с тая газова, оттам насетне за какво говорим. 150 км с 15 л. газ как точно го сметна? Градско или извънградско? Щото аз смея да твърдя, че съм с идеална смес гориво-въздух (съдейки по работата на мотора и ауспуха - нямам катализатор) а с 15 литра минавам къмто 130км градско.
- hayabusa_gsxr
- Мнения: 470
- Регистриран на: Сря 30 сеп 2009 23:12
- Автомобил: Opel Vectra B
- Двигател: X20XEV
- Местоположение: Бургас/Варна
Re: Настройки на АГУ-то
Имах предвид извънградско колега. Иначе градско с 15л - да около 130км е нормално.
А това от каде съм сигурен - нека пробва колегата и да сподели резултата
Правил съм много настройки на газови и то на различни коли , и съм постигал желания резултат , било то икономия или вървеж.
След тези настройки просто трябва да се покара колата и да се донастрои, което е лесно - ако не върви отвиваш тройника с 1/4 оборот и обратното ако гори много завиваш го 1/4 оборот и така до задоволителен резултат.
За обикновеното газово на 2Е не съм съгласен с останалте колеги имайки предвит, че този мотор си го харесва - имам наблюдения и този разход 16/100 е ВИСОК!!
А това от каде съм сигурен - нека пробва колегата и да сподели резултата

Правил съм много настройки на газови и то на различни коли , и съм постигал желания резултат , било то икономия или вървеж.
След тези настройки просто трябва да се покара колата и да се донастрои, което е лесно - ако не върви отвиваш тройника с 1/4 оборот и обратното ако гори много завиваш го 1/4 оборот и така до задоволителен резултат.
За обикновеното газово на 2Е не съм съгласен с останалте колеги имайки предвит, че този мотор си го харесва - имам наблюдения и този разход 16/100 е ВИСОК!!
-
- Мнения: 23
- Регистриран на: Вто 30 юни 2009 10:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Настройки на АГУ-то
stefan4o написа:hayabusa_gsxr написа:chekara написа:..........
1.Затваряш тройника към плочката и регулатора на изпарителя за ПХ докрай.
2.Отвиваш регулатора за ПХ на 2,5-3 оборота.
3.Отвиваш тройника на 2 оборота.
4.Палиш мотора и гледаш дали работи равномерно на празен ход.
5.Ако не работи добре донастройваш празния ход чрез регулатора за празен ход,като може и тройника да барнеш но съвсем малко на 1/4 оборот не повече.
6.Качваш се,караш,засичаш разход и може да черпиш по бира
Брей, как умело боравиш с резбите. Ами ако тройникът му не е като тоя, на който си му броил резбата?Тези неща ако ставаха така ехееей....
Ами ако и въздушния филтър е по зацапан/чист

-
- Мнения: 111
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 11:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: gorna
Re: Настройки на АГУ-то
Моята голф 3-ка гти 115 2е.Извън градско ми даде 8 на 100 с нормално каране.Иначе по приницп ми гори 9,10,11 газ!С газов инджекцион е колата.
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 13 госта