Въпрос относно централното на Vento 1.6
-
vito89
- Мнения: 26
- Регистриран на: Пет 03 дек 2010 9:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Карнобат
Въпрос относно централното на Vento 1.6
Колеги искам да попитам дали е нормално когато отключвам и заключвам колата за да се чуват машинките и едно странно бучене, и след като се заключи приблизително 10 секунди пак се чува това бучене. Нормално ли е това или има някакав проблем ?
Re: Въпрос относно централното на Vento 1.6
Това 10секундно бучене трябва да е от компресорчето, провери дали всичко се заключва- предни,задни врати,багажник и резервоарчето, най-вероятно нещо не се заключва и компресорчето надува..
-
aivan2001
- Мнения: 26
- Регистриран на: Съб 17 май 2008 16:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: Въпрос относно централното на Vento 1.6
Колега, имаш пробив в системата за вакуума. Погледни снадките между предните и задните врати под мокета.....близо до средните колонки.Имах такъв проблем....но е добре да се огледат всички снадки на шлауфките.Всички са гумени и стареят и от там диша ....по този начин компресора по трудно компенсира налягането.
-
emo-gar
- Мнения: 3443
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.
Re: Въпрос относно централното на Vento 1.6
"бученето" при мен е около 2секунди.Повторното "бучене" при заключване-не е добре,огледай маншоните на вратите.
-
vito89
- Мнения: 26
- Регистриран на: Пет 03 дек 2010 9:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Карнобат
Re: Въпрос относно централното на Vento 1.6
По принцип всичко се заключва но това бучене ме тревожи.Интересното също е че след това второто бучене тога се включва алармата.Благодаря колеги за отговорите само да си одаря кафенцето и отивам да я разхвърлям 

- radotom
- Модератор

- Мнения: 19732
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: Въпрос относно централното на Vento 1.6
Не би трябвало да е след 10 сек. Според мен ще е около 5 след основното заключване.
А това избучаване е за задействане на осигурителните щифтове на чопчетата на вратите.
Направи си един експеримент - качи се вътре в колата, затвори и заключи.
Би трябвало веднага след това да можеш да отключиш, издърпвайки чопчето на шофьорската врата.
Повтори упражнението, но изчакай да мине и второто избучаване - сега вече не би трябвало да можеш да издърпаш чопчето
А това избучаване е за задействане на осигурителните щифтове на чопчетата на вратите.
Направи си един експеримент - качи се вътре в колата, затвори и заключи.
Би трябвало веднага след това да можеш да отключиш, издърпвайки чопчето на шофьорската врата.
Повтори упражнението, но изчакай да мине и второто избучаване - сега вече не би трябвало да можеш да издърпаш чопчето
-
emo-gar
- Мнения: 3443
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.
Re: Въпрос относно централното на Vento 1.6
Радо,ял съм го тоя "боб" с "двойното" заключване.Нормално на Цваген 3 няма такова,проявява се само при дефект в датчиците(няк'ви ел контакти) в самите брави.Има букса с 4 жици към тях-да се чуди човек защо са толкова,вътре има нещо подобно на ел.-магнетен щифт,та той буквално "откачва" и вътрешната и външната дръжка от механизма на бравата.То това е проблема ,често наричан "замръзнала" врата на Г3!.
Та при мен се беше скъсал проводник в маншона на задна врата,тогава вече,централното прави "2-ри опит" и за'бава всичко след него.И пиновете си влизат нормално при това..
И да си го погледне овреме,компресорчето е "сделано" от графитен ротор и лопатки-троши се "на стъкло",вече съм поправял 1-2 на А4 и А3-в следствие на дълго "бучене" се бяха разпарчетосали,донор беше и в двата случая Ц.З.от Г3,станах "шпец"
Та при мен се беше скъсал проводник в маншона на задна врата,тогава вече,централното прави "2-ри опит" и за'бава всичко след него.И пиновете си влизат нормално при това..
И да си го погледне овреме,компресорчето е "сделано" от графитен ротор и лопатки-троши се "на стъкло",вече съм поправял 1-2 на А4 и А3-в следствие на дълго "бучене" се бяха разпарчетосали,донор беше и в двата случая Ц.З.от Г3,станах "шпец"
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: boichopavlov и 66 госта