Колата вече джитка безгрижно и засега всичко си й е наред. Снимки няма, но процедурата е следната:
-влизаме в гаража
-повдигаме автомобила - в нашия случай го оставихме на стойки
-сваляме гумите
-разкачаме накрайниците от шенкелите
-разкачаме волана (карето) от рейката
-разкачаме маркучите, които идват от помпата
-демонтираме маркучите от главата на рейката до работния прът, защото в нашия случай нямаше възможност да се извади рейката
-рейката се държи като я затискат 2 планки, сваляме им болтовете и рейката увисва
-изваждаме рейката през лявата гума с малко въртене и псуване

-сваляме вътрешните накрайници
-за да отделиме главата от останалата част от корпуса е хубаво да се издърпа пръта до крайно ляво или дясно и да се отбележи как стои профила на пиньона спрямо главата, за да може после като събираме рейката да я зацепиме по същия начин, за да не се налага сваляне на волата и презацепване на шлиците (някои модели автомобили имат на кормилния прът един по-голям шлиц и това не позволява волана да се зацепи по друг начин)
-в десния си край пръта на рейката е хванат с втулка с нещо като външна зегерка
-изваждаме втулката която уплътнява рейката в десния край
-изваждаме много внимателно пръта, защото вътре има една тефлонова шайба, която се сменя ужасно трудно
-ако пръта е много наранен отиваме на шлайф и питаме майстора колко е свалил от него
-сваляме семеринга от уплътняващата втулка
-при възможност се носи и уплътняващата втулка на шлайфиста да направи нова спрямо новия диаметър на пръта
-изваждаме от корпуса другия семеринг като внимаваме с дистанционната втулка зад него
-след като се върнем с пръта при рейката сглобяваме по обратен ред, като е хубаво да се подложи нещо на гребена, за да не нараниме новия семеринг докато вкарваме пръта в корпуса
-разглабяме главата и подменяме всички уплътнения по нея
-зацепваме пиньона за гребена и сверяваме маркера който преди това сме направили дали е правилно зацепен
-ако е необходимо след навиването на вътрешните накрайници да се подменят маншоните сваляме външните като или броиме оборотите, или ако е достатъчно мърляво при стягането обратно ги навиваме до белезите
-отиваме до Техническия или място където се занимават с рейки, за да тестват какво сме направили и да оберат луфтовете ако е необходимо
-връщаме се и качваме рейката обратно на автомобила
-закачаме де що има маркучи и тръбички
-закачаме се за волана
-закачаме накрайниците за шенкелите
-наливаме масло в казанчето и започваме да въртиме волана до откат без да палиме
-палиме и продължаваме да въртиме волана до откат
-поставяме обратно гумите
-сваляме автомобила от стойките
-две, три кръгчета
-реглаж на предния мост
-пей сърце

В общи линии е това. С правилните инструменти и свободно време може да се сколаса в рамките на 1 ден, малко вероятно, но не невъзможно. Аз се справих за 2 като не се бързаше.