Ще започна със закупуването на колата през 2008г.от Германия. голф 3 1.8 ААМ 95г с всики екстри за модела изглеждаше така
Започна се със закупването на джанти RH 15 7j и чисто нови нови гуми летни и зимни
След това нови фарове с ксенон 6000К ,запалване на предната броня и оставяне само на мигача ,нов широк нож от гти имаше и някой дребни забележ и по боята кото бяха отсранени
Закупих си спортно окачване TA Technics Coilover от колега в форума
Напревени бяха промени по спирачната система преминаване на 256 винтилирани дискове и задни дискови
спирачки спирачната помпа беше сменена с такава от 2е.
Първо мислиме да подсилим мотора с портвана глава смукателен колектор и разпилено моно но проекта се провали частите се продават може да питате на ЛС
Преди няколко седмици си закупих мотор 2Е с всичко необходимо за инсталирането му в друга кола от колега в форума jonn_krissy колегата е страшен пич мотора и всички неща ми бяха донесени в гаража за което сам му страшно благодарен дано има повече колеги като него

На мотора беше направена пална аутопсия и сабран в два кашона
Главата беше измита семнени водачи на клапани,припсанати и шлаифната
скоростната кутия беше сащо измита
Порачани са сигменти и биелни лагери и започва зглобяването на мотора засега сме до тук


"SKF" , то и покрай лагерите де...
объркал сам де 

Изумен съм! Това ще е най-голямата глупост, която може да направите. От тях няма как да губите налягане, споко.