Питане за аларма

Споделете опит за собственоръчно направени подобрения или ремонти на вашият Volkswagen или попитайте как да ги направите сами
valku
Мнения: 343
Регистриран на: Съб 28 ное 2009 0:40
Автомобил: VW Passat B5 1.9 TDI
Двигател: AFN
Местоположение: Габрово

Питане за аларма

Мнениеот valku » Пет 22 апр 2011 23:22


Здравейте колеги, купих си аларма мисля, че е някаква китайска но има доста функции за парите си е добре. Свързах централното, мигачите, диода, сирената и вратите. Обаче останаха няколко кабела от които не схващам за какво и за къде са. Два кабела са за имобилайзера. Искам да Ви попитам, някой от вас ще ми каже ли за какво служат останалите кабели като например: Trunk Release и Brake SW. Качвам схемата надявам се да се разчита постарах се да я снимам така, че да може да се чете. Благодаря предварително! Колата е пасат б3 1990г. аз сложих алармата и централното.

Схема:
Изображение

П.С. Моля да бъда извинен ако случайно съм пропуснал някоя тема подобна на моята във форума, и ако темата не е подходяща за този раздел да бъде преместена. Благодаря и весели празници. :)




Потребителски аватар
achodemo
Мнения: 1480
Регистриран на: Нед 05 окт 2008 22:50
Автомобил: GOLF IV
Двигател: AHF ASZ
Местоположение: Габрово

Re: Питане за аларма

Мнениеот achodemo » Пет 22 апр 2011 23:52


valku написа:Здравейте колеги, купих си аларма мисля, че е някаква китайска но има доста функции за парите си е добре. Свързах централното, мигачите, диода, сирената и вратите. Обаче останаха няколко кабела от които не схващам за какво и за къде са. Два кабела са за имобилайзера. Искам да Ви попитам, някой от вас ще ми каже ли за какво служат останалите кабели като например: Trunk Release и Brake SW. Качвам схемата надявам се да се разчита постарах се да я снимам така, че да може да се чете. Благодаря предварително! Колата е пасат б3 1990г. аз сложих алармата и централното.

Схема:
Изображение

П.С. Моля да бъда извинен ако случайно съм пропуснал някоя тема подобна на моята във форума, и ако темата не е подходяща за този раздел да бъде преместена. Благодаря и весели празници. :)


Trunk Release Връзваш го за бутона на багажника , Brake SW го връзваш на кабела след машинката на педала на спирачките , този който подава ток към стоповете да светят като натиснеш педала


valku
Мнения: 343
Регистриран на: Съб 28 ное 2009 0:40
Автомобил: VW Passat B5 1.9 TDI
Двигател: AFN
Местоположение: Габрово

Re: Питане за аларма

Мнениеот valku » Пет 22 апр 2011 23:57


achodemo написа:
valku написа:Здравейте колеги, купих си аларма мисля, че е някаква китайска но има доста функции за парите си е добре. Свързах централното, мигачите, диода, сирената и вратите. Обаче останаха няколко кабела от които не схващам за какво и за къде са. Два кабела са за имобилайзера. Искам да Ви попитам, някой от вас ще ми каже ли за какво служат останалите кабели като например: Trunk Release и Brake SW. Качвам схемата надявам се да се разчита постарах се да я снимам така, че да може да се чете. Благодаря предварително! Колата е пасат б3 1990г. аз сложих алармата и централното.

Схема:
Изображение

П.С. Моля да бъда извинен ако случайно съм пропуснал някоя тема подобна на моята във форума, и ако темата не е подходяща за този раздел да бъде преместена. Благодаря и весели празници. :)


Trunk Release Връзваш го за бутона на багажника , Brake SW го връзваш на кабела след машинката на педала на спирачките , този който подава ток към стоповете да светят като натиснеш педала


Е хубаво де ама за какво да го връзвам каква роля играе този кабел знаеш ли? :) А за предния капак няма ли как да вържа нещичко? :D


Потребителски аватар
achodemo
Мнения: 1480
Регистриран на: Нед 05 окт 2008 22:50
Автомобил: GOLF IV
Двигател: AHF ASZ
Местоположение: Габрово

Re: Питане за аларма

Мнениеот achodemo » Съб 23 апр 2011 0:00


аз ти казвам какво пише на схемат ,а пък защо е така питай производителя . За багажника е ясно защо е ,ама за спирачката незнам :talk: :beer


valku
Мнения: 343
Регистриран на: Съб 28 ное 2009 0:40
Автомобил: VW Passat B5 1.9 TDI
Двигател: AFN
Местоположение: Габрово

Re: Питане за аларма

Мнениеот valku » Съб 23 апр 2011 0:02


achodemo написа:аз ти казвам какво пише на схемат ,а пък защо е така питай производителя . За багажника е ясно защо е ,ама за спирачката незнам :talk: :beer


Много ти благодаря колега. Имам да черпя утре ще вържа да видя какъв косур му намира а и трябва да вържа блокировката на стартера но още се чудя да я връзвам ли?! :)


valku
Мнения: 343
Регистриран на: Съб 28 ное 2009 0:40
Автомобил: VW Passat B5 1.9 TDI
Двигател: AFN
Местоположение: Габрово

Re: Питане за аларма

Мнениеот valku » Съб 23 апр 2011 12:48


scare Свързах кабела за - на багажника на плафончето пробвах и нищо не стана. Моля хора изпитали и изпробвали да дадат мнение. Благодаря предварително. :(


zlatanov
Мнения: 8
Регистриран на: Пон 28 яну 2008 18:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Дупница

Re: Питане за аларма

Мнениеот zlatanov » Съб 23 апр 2011 15:51


Кабела се закача на стоповете, за да може алармата да заключи колата след няколко натискания. Поне при моята така се получи, след натискането на педала на спирачката два пъти по бързо или по продължително, задейства централното и заключва вратите. На мен ми допада, за да не гледам кое цигане ще ми изкара нещо от задната седалка на светофара или ......


А кабела за багажника, не разбрах защо го връзваш за плафона на багажника?!?!?!?!? Първо трябва отварянето на багажника да ти е електрическо. После ти трябва най-обикновено реле, защото алармата не е толкова силна, че да задейства машинката и да отвориш багажника. Взимаш постоянен "+" и го даваш на едното краче на релето на намотката, на другото краче на релето на намотката, закачаш "-" от алармата. Ти ще решиш кое ще управляваш на машинката на багажника "+" или "-" и го прекарваш през релето в нормално отворения режим. Другото, което е по интересното, че за да отвориш багажника, ако нямаш точно определено за целта копче, се задържа копчето за отключване 10-15 секунди.


Препоръчвам ти да не се занимаваш с имобилайзера на алармата, защото не се знае кога ще те предаде това китайче и няма да можеш да запалиш.


Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8116
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: Питане за аларма

Мнениеот Bai Sando » Съб 23 апр 2011 17:21


Колегата над мен е обяснил много подробно :да:
Ако нямаш машинка за отваряне на бгажника,можеш да си вържеш една за централно от 6-7 лв.дето са.
Тя ще ти дърпа пръчката дето е свързана с механизъма за отваряне на багажника(бравата).


valku
Мнения: 343
Регистриран на: Съб 28 ное 2009 0:40
Автомобил: VW Passat B5 1.9 TDI
Двигател: AFN
Местоположение: Габрово

Re: Питане за аларма

Мнениеот valku » Съб 23 апр 2011 17:54


Пичове, мерси за обясненията и сега да кажа защо вързах там кабела. Вързах го така защото си помислих, че е за прекъсвач на багажника примерно ако е активирана алармата и като отвориш багажника да се включи но явно аз съм грешал. А колкото до това със спирачката не е така защото ей сега като я карах не се заключи централното а и да поясня значи с алармата имах 2 букси едната оправлява само централното на която има 2 кабела които ми останаха да не би да е нужно да вържа нещо? Другата оправлява само прекъсвачите на вратите, сирената, аварийните и шоковия датчик. Имобилайзера не съм го връзвал но имам един бял кабел на който пише в упътването Key On да не би да е нужно да го вържа за ключалката на волана за да заключва колата в движение? Благодаря за вниманието предварително. Ако е нужно да снимам другата схема за връзването на централното кажете ще я снимам и ще я кача. Багажника го отварям ръчно за сега защото и амортисьорите са ми под всякаква критика. :)


Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8116
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: Питане за аларма

Мнениеот Bai Sando » Съб 23 апр 2011 18:17


Tея двата кабела,дето остават от централното са така :да: Те се използват,ако централното ти е с машинки и там се правят едни схемички.Щом всичко бачка не барай повче :mrgreen:


zlatanov
Мнения: 8
Регистриран на: Пон 28 яну 2008 18:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Дупница

Re: Питане за аларма

Мнениеот zlatanov » Съб 23 апр 2011 18:27


Key ON трябва да е на контактния ключ, в положение на контакт. Още е познато като ACC.

По принцип при мен кабела за спирачките служи за заключване, но така е програмирана самата аларма. Трябва да погледнеш в книжката, как да програмираш, като запалиш да заключва. Но преди това вържи кабела за контактния ключ, защото може и да е от този кабел.

А централното, след като отключва и заключва от дистанционното не си сгрешил как да вържеш алармата към машинките. И при мен останаха кабелчета от алармата към централното.

Багажника при теб не знам точно как ще стане, но защо ли си мисля, че за да отвори багажника, не е нужно да са ти читави амортесьорите. Направи го просто да се отвори и да трябва само да го вдигнеш ръчно. Поне така беше направено на съседа на Голф 2-ката. :) Машинката дърпа механизма и просто отскача, все едно си завъртял ключа и вече е отворен.


valku
Мнения: 343
Регистриран на: Съб 28 ное 2009 0:40
Автомобил: VW Passat B5 1.9 TDI
Двигател: AFN
Местоположение: Габрово

Re: Питане за аларма

Мнениеот valku » Съб 23 апр 2011 18:36


zlatanov написа:Key ON трябва да е на контактния ключ, в положение на контакт. Още е познато като ACC.

По принцип при мен кабела за спирачките служи за заключване, но така е програмирана самата аларма. Трябва да погледнеш в книжката, как да програмираш, като запалиш да заключва. Но преди това вържи кабела за контактния ключ, защото може и да е от този кабел.

А централното, след като отключва и заключва от дистанционното не си сгрешил как да вържеш алармата към машинките. И при мен останаха кабелчета от алармата към централното.

Багажника при теб не знам точно как ще стане, но защо ли си мисля, че за да отвори багажника, не е нужно да са ти читави амортесьорите. Направи го просто да се отвори и да трябва само да го вдигнеш ръчно. Поне така беше направено на съседа на Голф 2-ката. :) Машинката дърпа механизма и просто отскача, все едно си завъртял ключа и вече е отворен.


Аз нямам и машинка за сега но ще го направя. Знаеш ли случайно кой кабел е за контакта? В смисъл към кой кабел да вържа белия (Key On)? :) Благодаря още веднъж за вниманието колега!


valku
Мнения: 343
Регистриран на: Съб 28 ное 2009 0:40
Автомобил: VW Passat B5 1.9 TDI
Двигател: AFN
Местоположение: Габрово

Re: Питане за аларма

Мнениеот valku » Нед 24 апр 2011 0:30


Свързах всичко както ми каза колегата zlatanov всичко стана идеално като натисна педала 2 3 пъти или го задържа 15 секунди се заключва колата когато угася двигателя се отключва и след като изляза от колата алармата писва 3 пъти, да ме напомни да я заключа. Благодаря за помощта! :) love.vwclub



Върни се в “Направи си сам!”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 10 госта