Браво колега! Но само да попитам - този обогатител, нали всъщност вече го има на самия изпарител? Това не е ли малкия бронзов винт, за байпасната газ? Тогава при теб как е този винт - завит ли е до края или е развит?
Много се радвам на хората които експериментират!
Режим Икономик и Нормал на обикновена газова уредба.
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Режим Икономик и Нормал на обикновена газова уредба.
Hristo Dimov написа:Браво колега! Но само да попитам - този обогатител, нали всъщност вече го има на самия изпарител? Това не е ли малкия бронзов винт, за байпасната газ? Тогава при теб как е този винт - завит ли е до края или е развит?
Много се радвам на хората които експериментират!
Не, това не е обогатител. Този винт пуска газ постоянно, не се дозира от мамбраната и клапана. Развивам го малко, на 2 - 3 оборота. При различните изпарители е различно.
-
- Мнения: 567
- Регистриран на: Съб 08 мар 2008 18:04
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Режим Икономик и Нормал на обикновена газова уредба.
Пак да попитам - този винт - за байпасната газ, ако е напълно завит, кое в системата се променя? И друго- газаджиите казват, че го завиват до край, защото не е необходим, при положение, че колата се пали първо на бензин. И още - затягат го до край, защото изпарителя бил достатъчен да храни 1.8 двигател без проблем!
-
- Мнения: 42
- Регистриран на: Нед 28 ное 2010 17:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: varna
Re: Режим Икономик и Нормал на обикновена газова уредба.
колега muns може ли да качиш няколко снимки за да видя как изглежда като цяло монтажа на газовото и аз сам с аек
- val-kat
- Мнения: 40
- Регистриран на: Съб 20 окт 2007 9:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Re: Режим Икономик и Нормал на обикновена газова уредба.
Браво колега MUNS61 !!! Много добро решение си направил на този "проблем" с икономично и спортно шофиране.От доста време мисля варианти ама нямам все още приложение поради липса на време и други пречки.Като идея си мислех да се хвана преди тройника и пак с газ клапан да се включа към плочката.На теория добре на практика ще видим.Иначе съм виждал и изпълнения с два изпарителя добро е ,но допълнителна инвестиция.Като изпробвам ще споделя опит ама е още студенко като се постопли времето. Ще помоля ако някой може да ми обясни за какво точно се ползва и каква е точно задачата на този болт на изпарителя и какво точно променя,защото не съм на ясно пък и който съм питал не е успявал да ми обясни точно.
-
- Мнения: 1178
- Регистриран на: Сря 07 апр 2010 22:42
- Автомобил: Passat B3 Variant
- Двигател: 1.8mi AAM 1993
- Местоположение: Асеновград/ Пловдив
- Контакти:
Re: Режим Икономик и Нормал на обикновена газова уредба.
И аз мисля да правя нещо подобно, но по-скоро съм се спрял на жило и механично предаване - нещо подобно на врътките на парното
Re: Режим Икономик и Нормал на обикновена газова уредба.
val-kat написа:Браво колега MUNS61 !!! Много добро решение си направил на този "проблем" с икономично и спортно шофиране.От доста време мисля варианти ама нямам все още приложение поради липса на време и други пречки.Като идея си мислех да се хвана преди тройника и пак с газ клапан да се включа към плочката.На теория добре на практика ще видим.Иначе съм виждал и изпълнения с два изпарителя добро е ,но допълнителна инвестиция.Като изпробвам ще споделя опит ама е още студенко като се постопли времето. Ще помоля ако някой може да ми обясни за какво точно се ползва и каква е точно задачата на този болт на изпарителя и какво са точно променя,защото не съм на ясно пък и който съм питал не е успявал да ми обясни точно. :roll:
Няма смисъл от 2 изпарителя. Това да не 6000 кубика с турбо. Просто се прави с още един маркуч с клапан и е добре да има винт за регулиране при който се наглася потока газ. Един изпарител е напълно достатъчен. От тройника го правиш за икономия а от другия маркуч въртиш за високите обороти.
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 197 госта