


загуба на антифриз голф 4 тди
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: Нед 20 мар 2011 14:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България
загуба на антифриз голф 4 тди
Здравейте колеги, проблема на моя голф се състои в това че при каране в градски условия няма загуба на антифриз или ако има то тя е от порядъка на 200-300мл за около 1500км в града, но като го изкарам на извънградско за около 200км трябва да доливам около 3-4 литра.Колата не пуши, няма видими следи от течове, нивото на маслото е нормално. Ако някой може да помогне с идеи и предложения ще бъда благодарен!
- vasko__2
- Мнения: 1019
- Регистриран на: Чет 19 фев 2009 0:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: загуба на антифриз голф 4 тди
Свали кората и огледай хубаво за течове- червения антифриз G12 оставя ясни следи.Ако няма течове, лошо-излиза през ауспуха.. С кой мотор е? Ако е помпа-дюза виж първо топлообменника(на антифриза и изг.газове).Трябва да го свалиш и разглобиш-вътре се вижда ако има пробив.
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: Нед 20 мар 2011 14:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: загуба на антифриз голф 4 тди
Прегледах под кората, но не се виждат никакви следи от антифриз. Мотора е 1.9 тди (ajm) 116к.с. Къде по точно се намира този топлообменник и какво представлява. Благодаря!
- IvailoOo
- Мнения: 2086
- Регистриран на: Пет 26 мар 2010 22:29
- Автомобил: Audi A4 B7 Avant
- Двигател: 2.0TDI 8v 140 BPW
- Местоположение: Балчик
Re: загуба на антифриз голф 4 тди
Ако не установиш наличието на теч ,може да погледнеш тая тема. Аз имах подобен проблем и излезе гарнитура на главата
viewtopic.php?f=24&t=261492

viewtopic.php?f=24&t=261492
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: Нед 20 мар 2011 14:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: загуба на антифриз голф 4 тди
Явно и моят проблем е гарнитура на главата. Можеш ли да ме ориентираш за какви суми става въпрос и ако можеш да ме насочиш към някой добър майстор.
- Ludiq
- Мнения: 733
- Регистриран на: Съб 20 май 2006 19:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: загуба на антифриз голф 4 тди
Погледни и тройника.
- IvailoOo
- Мнения: 2086
- Регистриран на: Пет 26 мар 2010 22:29
- Автомобил: Audi A4 B7 Avant
- Двигател: 2.0TDI 8v 140 BPW
- Местоположение: Балчик
Re: загуба на антифриз голф 4 тди
Може да кажеш от кой град си,за да може някой да ти кажа. Иначе може да видиш в раздела с форумните майстори
Re: загуба на антифриз голф 4 тди
Здравейте,
Колега погледни върху скоростната кутия, ако се вижда червеника течност теча е от пластмасовия разпределител на маркучите.
Колега погледни върху скоростната кутия, ако се вижда червеника течност теча е от пластмасовия разпределител на маркучите.
- 90hp power
- Мнения: 169
- Регистриран на: Пон 06 дек 2010 22:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: stara zagora
Re: загуба на антифриз голф 4 тди
и при мен имаше теч проблемът беше в
прослувутият тройник
прослувутият тройник
- IvailoOo
- Мнения: 2086
- Регистриран на: Пет 26 мар 2010 22:29
- Автомобил: Audi A4 B7 Avant
- Двигател: 2.0TDI 8v 140 BPW
- Местоположение: Балчик
Re: загуба на антифриз голф 4 тди
В повечето случаи.При мен се оказа от него,смених го и пак същатата история.Проблема се решава с яко червен силикон под уплътнение на тройника за да го надигне и между тройника и блока.Има и вариант за метален тройник от кола с подгряване,но излиза скъпо 

Re: загуба на антифриз голф 4 тди
И аз имам проблем с теч при 1,9 ТДИ 110к.с., и все не намирах вода под колата. На скоро ми се беше сцепил един маркуч, който идва от казанчето и отива по средата на мотора в една издължена метална тръба. Отрязах меката част на маркуча и реших проблема, но явно е имало още... Скоро ми пиучка, че няма вода слизам, гледам отдоло и нищо, долях в казанчето вода, нищо, че съм с антифриз този червения, аз не бях го разреждал и го оставих на -60. Днес махнах кората, прерових всички мъркучи и нямаше друг мек или със следи от антифриз. Благодарение на тази тема прочетох за тоя тройник и като го загледах по блока се стича на скоростната кътия по малко и явно се изпарява, та затова няма следи под колата. Взех тройник от ауто плюс за 7,80лв. Остава да го сменя. Благодаря за инфото, щях да сменя половината маркучи докато стигна до това :D и без това си мислех, че са те след случката с омекналия такъв :D
- samo_pechka
- Мнения: 8983
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: загуба на антифриз голф 4 тди
Малко офф. От по-горното мнение ми направи впечатление , че някои колеги си правят малко мечешка услуга , да карат с чист концентрат антифриз. Не е добре колеги така. Просто антифризът има свойството концентриран да не поема и съответно отдава добре температурата на мотора . Поне един литър вода на два литра концентрат слагайте! Така със сигурност елиминирате този проблем (охлаждането). А за теча от тройника : често се предизвиква от предишно каране с антифриз съдържащ силикати (син) ,прави язва на мястото където ляга тройника и впоследствие там не успява да уплътни О-пръстена . Дори и нов тройник с нов О-пръстен , налага се мазане на кач.силикон , изчакване на минимум 2 часа и след това наливане на охл.течност.
Re: загуба на антифриз голф 4 тди
Не съм я карал със син, но при предния теч след ремонта на маркуча събра 2 шишета червен и еин литър вода, колко е останало вътре не знам самата система, колко събира. Ама си мисля, че е малко то литър. Както и да е, ще го имам предвид сега като сменям. Какво ще рече кач.силикон? Каучуков ли имаш превид. Аз доло горе знам какво представляват силиконите за мазане, ама ако пуснеш една снимка какво да купя, ще ми е от полза. Да намажа, че да си нямам втори път разправии със сваляне :)
- samo_pechka
- Мнения: 8983
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: загуба на антифриз голф 4 тди
Имах в предвид на Вюрт, Перматекс, Локтайт и др. които се ползват за по-агресивни среди (масла,бензин,киселини и др.) т.е. повечето от така наречените за автомобилни ремонти
нека е черен .

Re: загуба на антифриз голф 4 тди
Мерсачка, днес всичко мина по план. Някакъв силикон намерих за водни помпи и двигатели като цяло, и го смених прословутия тройник. Текна малко вода в кожуха на съединителя или не знам какво точно, но май маховика виждах отгоре, че имаше една гумена тапа, която беше обърната на страни. Надявам се няма проблем. Иначе ето го стария, не прилича на нищо :D


Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: alpinab и 31 госта