За всички с 2E двигател

Техническа и сервизна информация за Passat
ARusev
Мнения: 396
Регистриран на: Пет 21 сеп 2007 20:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: За всички с 2E двигател

Мнениеот ARusev » Пет 11 мар 2011 13:35


kbot написа:Никой не казва къде е тънкия маркуч.

"Тънкия" маркуч не е тънък, а е също с вътрешен диаметър 8 мм и се намира на срещуположната страна на двигателя. Свързва горивната рейка с дюзата за студен старт (5та дюза). :)




Потребителски аватар
kbot
Мнения: 389
Регистриран на: Съб 20 ное 2004 10:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София Дачия Дъстър 4x4 dci
Контакти:

Re: За всички с 2E двигател

Мнениеот kbot » Пет 11 мар 2011 17:27


ARusev написа:"Тънкия" маркуч не е тънък ...

Да де, ама колегата започнал темата, пише че са три:
peter70 написа:... двата към рейката с вътрешен диаметър ф8мм и третия за 5-та дюза ф6мм вътрешен диаметър ...

Затова питам. Сменил съм два - един от ляво (май отива към регулатора на налягането), и един от дясно (според мен към 5-та дюза)- и двата са Ф8, а къде е третия с Ф6?


Потребителски аватар
zdravko
Мнения: 241
Регистриран на: Чет 08 юни 2006 8:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Re: За всички с 2E двигател

Мнениеот zdravko » Пет 11 мар 2011 18:13


kbot написа:
ARusev написа:"Тънкия" маркуч не е тънък ...

Да де, ама колегата започнал темата, пише че са три:
peter70 написа:... двата към рейката с вътрешен диаметър ф8мм и третия за 5-та дюза ф6мм вътрешен диаметър ...

Затова питам. Сменил съм два - един от ляво (май отива към регулатора на налягането), и един от дясно (според мен към 5-та дюза)- и двата са Ф8, а къде е третия с Ф6?

Третия е същия диаметър като другите два и е за обратния бензин към резервоара - пак отляво на двигателя!


peter70
Мнения: 101
Регистриран на: Пон 20 дек 2010 23:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: За всички с 2E двигател

Мнениеот peter70 » Съб 12 мар 2011 15:38


Здравейте, при мен двата за бензина префектно заспаха макар и със закъснение 8мм Semperit, a na 5-тата дюза наистина ми е 6мм вътрешен диаметър, но не е Semperit a Goodyear

Между впрочем вече се газифицирах, така че проблемите с маркучите намаляха.


Потребителски аватар
К.Одаджийски
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12116
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
Двигател: B207L
Местоположение: София / Берковица

Re: За всички с 2E двигател

Мнениеот К.Одаджийски » Съб 12 мар 2011 19:26


peter70 написа:....
Между впрочем вече се газифицирах, така че проблемите с маркучите намаляха.

Така си мислиш. Проблемите с маркучите тепърва почват. От дългото стоене бензина заприличва на някаква невъобразима гняс и смрад и доста успешно успява да разяжда маркучите, комбинирано с налягането на което са подложени от помпата и топлината от двигателя стават сериозни инфекции. Ако не вярваш питай!


peter70
Мнения: 101
Регистриран на: Пон 20 дек 2010 23:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: За всички с 2E двигател

Мнениеот peter70 » Пон 14 мар 2011 22:01


Между впрочем даже и с тези нови маркучи имаше рецидив тази неделя - всичко бе в бензин,хубавото бе че колата не бе изобщо загряла и не стана нищо. На пипане бяха като дъвка и просто излизаха със скобите от щуцерите. Днес си купих маркуч на "Gates" 8 и 6 mm/10атм ( 8лв/метъра)и нови наистина много по-дебели скоби, че вече ми писна от този бензин и проблемите около него.


Milanoff

Re: За всички с 2E двигател

Мнениеот Milanoff » Вто 15 мар 2011 12:21


Същия проблем го имам откакто купих пасата, маркучите бяха напукани и поради съображения за сигурност ги смених със Semperit - изтраяха малко над година и половина и се удървиха и почна да тече на скобата, сега съм сложил Gates да видиме колко ще изтраят.
Колата се кара предимно на газ и застоява бензина - може и от това да се скапват.


Потребителски аватар
suba
Мнения: 522
Регистриран на: Пет 08 авг 2008 21:56
Автомобил: AUDI А6
Двигател: APS
Местоположение: София

Re: За всички с 2E двигател

Мнениеот suba » Вто 15 мар 2011 19:11


Само да споделя по темата какво ми се случи единпът.
И аз все си сменям връщащият и захранващият маркуч.Те си станаха консумативи :roll:.Един път пак цъфна захранващият и го смених ,след 20 мин пак същото.Но този път ми направи впечетление,че в рейката имаше огромно налягане.Оказа се ,че ми е блокирал клапана за връщащото гориво и към връщащият маркуч въобще не идваше бензин.Представяте си какво налягане става в рейката при тази ситуация.На бензин започна да се дави а на газ избиваше маркуча.
Така,че проверете си и дали се връща гориво към резервоара
:beer


peter70
Мнения: 101
Регистриран на: Пон 20 дек 2010 23:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: За всички с 2E двигател

Мнениеот peter70 » Чет 07 апр 2011 21:18


Искам да се извиня на всички, които заблудих с моите 6 мм маркучи. Всички маркучи са 8 мм. Разликата дойде от това че ги купувах на два пъти от различни места( като и двата пъти попадах на ментета). За момента съм с "Gates" и на трите места (прав и обратен бензин, пета дюза) . Заложих на доста дебели скоби. Самият маркуч е скъп - 12лв/м , но си мисля че си заслужава парите. Успех на всички, леко и безаварийно шофиране и използване на возилата.

За колегите от Пловдив маркучите ги купих от магазин за авточасти до Кауфланд - ЖК Тракия.


Потребителски аватар
kbot
Мнения: 389
Регистриран на: Съб 20 ное 2004 10:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София Дачия Дъстър 4x4 dci
Контакти:

Re: За всички с 2E двигател

Мнениеот kbot » Чет 05 май 2011 14:45


Смених го и третия (за врещането). Всичките са еднакви. Преди не съм му обърнал внимание. Понамирисваше на бензин при палене и после спира да мирише. Оставих оригиналните скоби - по-добри са новите.
Видим теч нямаше, но имаше следи от теч по калника, точно под него.

Маркуча изглеждаше здрав и беше съвсем сух? Там кога трябва да има гориво?


Потребителски аватар
К.Одаджийски
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12116
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
Двигател: B207L
Местоположение: София / Берковица

Re: За всички с 2E двигател

Мнениеот К.Одаджийски » Чет 05 май 2011 15:37


kbot написа:...
Маркуча изглеждаше здрав и беше съвсем сух? Там кога трябва да има гориво?

Винаги има гориво там. Щом работи помпата, значи и връща в резервоара. Дебита и е над възможностите на мотора


Потребителски аватар
dlug
Мнения: 2510
Регистриран на: Вто 10 юли 2007 18:19
Автомобил: Passat B5.5 2003 1.9 TDI
Двигател: AVB
Местоположение: София

Re: За всички с 2E двигател

Мнениеот dlug » Чет 05 май 2011 16:19


Gates са най-доброто от ментетата. И моите се пукаха (естествено) и информативно питах в юнитрейд колко струва. Отговор-100 лева за един от маркучите. Поздравих ги на ум и си излязох. Гейтса ми кара около 1.5-2 год и после пак почва да създава проблеми. Просто трябва да се има едно на ум и да се наблюдава там.
P.S. И моята беше на газ, но много правилно е казал колегата Одаджийски, това не спества никак проблема с бензина :)


Потребителски аватар
volodya iliev
Мнения: 367
Регистриран на: Сря 05 дек 2007 19:38
Автомобил: Passat B5
Двигател: APT 2000 4MOTION
Местоположение: Дупница

Re: За всички с 2E двигател

Мнениеот volodya iliev » Чет 05 май 2011 16:53


Колега и аз преди време питах в Юнитрейд за тези маркучи да наистина цената е такава каквато казваш 100лв. за един маркуч вярно това не е реално за нас българите но в българия кое е евтино във всичко ни товарят с цените.Бях изправен пред същата дилема като теб само,че с маркучите,които влизат в радиаторчето на парното от старост бяха започнали да пропускат антифриз в краищата си и явно,че трябваше да ги сменям.След обиколка на магазините в моят град ми даваха цена за двата маркуча от порядъка на 16/20лв. което в мен пораждаше сериозни съмнения,колко качествени ще бъдат тези маркучи и накрая като човек патил от скапани части ми беше дошло до гуша вече и се обадих в Юнитрейд цената на двата маркуча ми излезе 103лв. с поръчка и си ги взех от там е вече 2г. не са мръднали и не са ми създали проблеми вярно 100лв. за два маркуча са си пари но оригинала си е оригинал неведнъж вече съм го разбрал.Питам се аз тогава как оригиналните части карат по 15/20г. а долнопробните ментета по нашите магазини за смешни пари се скапват след година две.


ARusev
Мнения: 396
Регистриран на: Пет 21 сеп 2007 20:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: За всички с 2E двигател

Мнениеот ARusev » Чет 12 май 2011 10:47


volodya iliev написа:Питам се аз тогава как оригиналните части карат по 15/20г. а долнопробните ментета по нашите магазини за смешни пари се скапват след година две.

След всичко казано от теб в защита на "оригиналните" 100 левови маркучи ( реално и 1 лев не би-трябвало да са, според мен), очаквам след 3-4 години ( а защо не и по-рано ) отново да ги коментираш. Живот и здраве, както казват руснаците, "Ще поживеем, ще видим".


Потребителски аватар
danielmihov
Мнения: 111
Регистриран на: Сря 03 окт 2007 22:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: За всички с 2E двигател

Мнениеот danielmihov » Пет 13 май 2011 15:59


ще взема да ги сменя и аз че моите са на 18 г.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], pe6o__ и 50 госта