Голф 1 автоматик

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Manta2005
Мнения: 12
Регистриран на: Вто 08 авг 2006 17:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново
Контакти:

Мнениеот Manta2005 » Пет 18 авг 2006 9:58


Banan написа:Малко тъп въпрос ама това "автоматик" за автоматични скорости ли става дума? Щото ми е чудно за такъв набор '79. Аз все си мислех, че колите 87-89 са бая стари вече, а хората и 79 тепърва купували... В Куба разправят, че масово били от 50-те години колите.


готин имам още две коли едната е 98' :) нищо не ми пречи да си взема една 79' и да си я въстановя в това състояние което виждаш иначе ДА автоматик значи и колкото и да ти е чудно е едно от най-здравите неща в колата моя голф конкртно е със основенремонт на мотора (всичко без шлайф на цилиндрите само отидоха на хониг) основно пребоядисан и изкърпен (колкото и малко да беше работата веждите на никой голф не прощават) нови дискове и накладки НОВИ ГУМИ (да и зимно си има нови макар и 13"-ски но са нови) има новичка газова (все пак в града се ккара само и вече мога да се похваля с разход 8.5!!! газ) натам нов акоулатор и нови гърнета

ТИ който имаш кола (или не) коя година е и може ли да се похвали ТЯ с такова състояние защото на мен колата ми излезе до тук 3000лв което е супер защото ще си ме кара из гарада и мен и женами поне още 4 години без да дам лев после ще я махна :)




Потребителски аватар
Banan
Мнения: 27
Регистриран на: Съб 29 юли 2006 21:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Banan » Пет 18 авг 2006 12:38


Manta2005, не се засягай сега. Учудих се първо, че има автоматици на толкова години и то за обикновени модели. Явно колата е повече колекционерска, а не основна(единствена).

Автоматичните скоростни кутии не се ли износват или нещо от сорта? Предполагам струва доста повече от ръчна ако трябва да се сменя изцяло.


Потребителски аватар
turbogti
Мнения: 132
Регистриран на: Нед 12 мар 2006 1:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България

Мнениеот turbogti » Пет 18 авг 2006 15:59


Тука леко и аз ще го изиграя засегнат. :lol: :lol: :lol:
Държа да отбележа, че моят Голфатор е '77 година, а не '79! Хахаха :D
В момента е в режим "ребилд" на мотора. Много е икономичен този режим на мотора, откъм горене на бензин поне. :wink:
Автоматикът си бръмка много добре... Ех не знам до кога, но все пак... :)
Тук искам да се обърна към колегата с надписите за бушоните на немски, ако му е възможно да ги фота или сканира нещата, че да узнаем и ние кой бушон за какво ни е. :wink:


Потребителски аватар
joser
Мнения: 1492
Регистриран на: Съб 20 май 2006 17:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот joser » Пет 18 авг 2006 19:28


turbogti написа: да намеря схема поне на това кой бушон за какво е, но уви... :(

ако искаш мога да ти пратя схема и инфо за 15те предпазителя


Потребителски аватар
turbogti
Мнения: 132
Регистриран на: Нед 12 мар 2006 1:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България

Мнениеот turbogti » Пет 18 авг 2006 22:19


Супер! Ако не ти е проблем дай да видим за какво става дума, че голем зор. :)


Потребителски аватар
joser
Мнения: 1492
Регистриран на: Съб 20 май 2006 17:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот joser » Съб 19 авг 2006 1:18


от 09.1976г.
1- къси ляво;
2- къси дясно;
3- дълги ляво;
4- дълги дясно;
5- подгряване задно стъкло;
6- светлинни стоп-сигнали;
7- вътрешна лампа, запалка, радио;
8- мигачи;
9- звуков сигнал; за осветлението на пътя при движение на заден ход, чрез съответен превключвател; елмагн. изключвател;
10- двигател за предни чистачки и за помпата за чистачките; за вентилатора; за чистачки на фарове;
11- за задно стъкло - нагряване;
12- лампи за осветяване на заден номер; фарове за мъгла;
13- габарити ляво; заден ляв фар;
14- габарити дясно; заден десен фар;
15- фарове за мъгла;

Промени след:
01.1977г.
7- вътрешна лампа, часовник, запалка, радио;

08.1977г.
10- вентилатор;
11- двигател за предни чистачки и за помпата за чистачките; за чистачки на фарове;

08.1978г.
15- вентилатор на радиатора чрез термопревключвател;

10.1980г.
6- светлинни стоп-сигнали; мигачи; радио;

08.1982г.
15-двигател за задна чистачка;
допълнителни;

08.1982г. са 22 предпазителя и допълнителни.


Потребителски аватар
joser
Мнения: 1492
Регистриран на: Съб 20 май 2006 17:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот joser » Съб 19 авг 2006 1:32


Забравих за клемите, ако ти трябват:
Клема:
1 и 2 - 56b;
3 - 56a;
4 - 6a;
5 - x;
6 и 7 - 30;
8 и 9 - 15;
10 и 11 - Х;
12 - 58;
13 - 58L;
14 - 58R;
15 - 30; постоянно + от акумулатора;
15 - Z - чрез реле за фарове за мъгла; от 08.1981г. е Х - чрез реле за х-контактите


Потребителски аватар
turbogti
Мнения: 132
Регистриран на: Нед 12 мар 2006 1:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България

Мнениеот turbogti » Нед 20 авг 2006 11:36


Благодарим за инфото, колега. Ще мога да си вкарам малко в ред нещата по бушоните. Теа бушони са мнооо гадни между другото. :x
Дано колегата не ми се сърди, че му завземам темата... :wink:
Малко пикс на втора фаза от ребилда на мотора:

http://camshaft.data.bg/golf1-JB-engine ... d/phase-2/

Чудя се една работа... На този блок, ако му се нашие глава от ГТИ какво ли ще стане? Говорим с инжекцията и всичко нататък, което е.
:?:


Потребителски аватар
joser
Мнения: 1492
Регистриран на: Съб 20 май 2006 17:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот joser » Нед 20 авг 2006 14:49


Изображение
това е снимка от първия ми голф 1 GTI, 1.8. Не е важно какво ще стане и дали ще върви, а как ще върви ;) пиши на ICQ, mail или skype да не бъркаме темите:)


Manta2005
Мнения: 12
Регистриран на: Вто 08 авг 2006 17:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново
Контакти:

Мнениеот Manta2005 » Нед 20 авг 2006 16:23


turbogti написа:Чудя се една работа... На този блок, ако му се нашие глава от ГТИ какво ли ще стане? Говорим с инжекцията и всичко нататък, което е.
:?:


и аз да благодаря ...
а по твоя въпрос освен да преебеш автомата заради повечето повер другои няма да направиш :)
моторчето вече може да се похвали с ново чукче и електронно запалване :) плюс "аванс регулатор от купето" смисъл мога да си барам центровката +-7 градуса от купето (за газ е супер функциика) гори 8-9.5 газ в града
мисълта ми е направи си го като хората и то си върви перфектно


Потребителски аватар
relaxxx
Мнения: 1279
Регистриран на: Съб 19 юни 2004 11:28
Автомобил: 4x4
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот relaxxx » Пет 15 сеп 2006 16:58


Ммм скоро ще имаме още една единичка автоматик в отбора, скоро ще постна снимки :D


Manta2005
Мнения: 12
Регистриран на: Вто 08 авг 2006 17:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново
Контакти:

Мнениеот Manta2005 » Съб 16 сеп 2006 9:59


междо другото се появи нов странен проблем...
когато съм на контакт КЛАКСОНА не свири в момента в който извадя ключа от контакта и започва да бачка (демек да свири) и така съм от два дена и ми е супер гадно..
някакви идейки?????????


Потребителски аватар
relaxxx
Мнения: 1279
Регистриран на: Съб 19 юни 2004 11:28
Автомобил: 4x4
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот relaxxx » Съб 16 сеп 2006 16:42


Искам да попитам че темата е удобна. Каква е максималната скорост, която сте успявали да изтръгнете от JB - то?


Manta2005
Мнения: 12
Регистриран на: Вто 08 авг 2006 17:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново
Контакти:

Мнениеот Manta2005 » Съб 16 сеп 2006 18:56


relaxxx написа:Искам да попитам че темата е удобна. Каква е максималната скорост, която сте успявали да изтръгнете от JB - то?


на газ 160... след засилка :) иначе 140 не са проблем но автоматика много спъва работата иначе относно продължително каране почти цялата варненска магистрала я минах на 4800 оборота постоянни интересното беше че мотора подържаше перфектни параметри.. и то в продължение на 80км. :)


Потребителски аватар
relaxxx
Мнения: 1279
Регистриран на: Съб 19 юни 2004 11:28
Автомобил: 4x4
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот relaxxx » Съб 16 сеп 2006 21:11


Мх аз тук в София успях набързо да го изръчкам до 110 ама, нямах време да пробвам на по дълъг път. Мерси за инфото. А дали има някой идея колко му дават по книжка? :wink:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 52 госта