hitman0013 написа:doaiena написа:Не съм съгласен със това което споделят някои колеги относно калниците не 5 а 10 мин да миеш отворите файда никаква, ако фабрично не са намазани с восък/силикон който е свалял и виждал оригинален калник знае за какво говоря, поради инциденти имах честа да смена няколко пъти калници на колата и съм се нагледал на какво ли не по моргите, по принцип подложени на гнилоч са колите от серията голф 3 от 95 до 97 самите калници са по леки по некачествена изработка говорим за оригинални калници не турски ламаринки, освен, че са по леки не са намазани целите с това лепкавото което прилича на восък/силикон, а само до там от където почва лайсната на калника, демек на няй критичното място, за да се предпазите от ръждата е нужно да се свали калника да се зашкури, да се намаже с ръждообразователи и тем подобни химии и след това обилно намазване с боди/битум, също е хубаво да се намаже и прага там където ляга калника!
ти изброи точно тия голфове дето гният по-малко.Точно последните голфове 3ки са с по-качествени материали.
Баш не съм, точно тези от 95 - 97 са най големите гнилочи, на тях по дефолт им загнива и багажника 3/5 врата, а бомбичките около предното стъкло няма да коментирам, също загниват и задните калници от към задните врати точно там където се затваря врата около лайсната!!!!!