Здравейте колеги съфоромници и маняци на тема тунинг да почвам по същество та на ПОЛЯ и се случи следното взех вал от поло 3ф казват че е най-агресивния вал за този модел и наистина е така гърбиците на вала са доста по тъпи от оригиналния на АЕЕ и следователно ще седи по дълго време отворен клапана но уви след поставянето му несе открива кой знае каква разлика във вървенето но един вал сам по себеси няма как да се очаква много параметрите са му 219/219 10мм лифт а оригиналния е 205/203 9.6мм лифт не е голяма разликата но по сериозните валове пари струват...интересното е че като го зацепвах се размина с оригиналния белег 4 заба някаде по посока часовниковата стрелка демек вала се завърта 4 зъба напред колата заработи отлично от първия път запали и сичко си е оки но незнам ако върна с един зъб назад вала дали няма да се получи удар но това ще се прави по нататък.Другата ми предобивка е тръбен колектор от нераждавейка с термо лента изхода му е на фи55 следователно ще се преправя цялата ипускателна система отначало да края една мека връзка и един резонатор за сега само се обмисля и се събират парички за продължение на проекта като му дойде реда ще мине и през варна да закачим едно чипче за по добро поведение на колата

от мене толкова засега пък като има нещо поставено и снимков материал ще има и клип за добре свършената работа надявам се скоро чао за сега.