малеййййййй
и аз имах едно такова приключение отдавна, сега като видях снимките и направо настръхнах
И аз да се похваля :)
- bai vicho
- Мнения: 223
- Регистриран на: Вто 12 окт 2010 18:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: dobrich
Re: И аз да се похваля :) - Edit:почна се и купето
Колега направи си отвор с капак в багажното отделение,
ще ти спести много търкаляне под колата.
Елементарен реглаж на амбриаж и още куп неща ще ти бъдат под рака.
Скорошно завършване на проекта.
ще ти спести много търкаляне под колата.
Елементарен реглаж на амбриаж и още куп неща ще ти бъдат под рака.
Скорошно завършване на проекта.
Re: И аз да се похваля :) - Edit:почна се и купето
Да те "похваля" - Това, че си заварил купето към шасито след 5г. ще ти донесе такива неприятности, че ще ти се реве с цяло гърло. Доколкото се вижда от снимките дъната са изгнили - трябва смяна, праговете ги няма - а те са основна част от конструкцията на автомобила и те трябва да се сменят. Тези кръпки единствено пречат на водата да не те пръска по краката, но не осигуряват здравината на купето. Пиша това, защото в момента го дъвча същият четвъртит и с моето купе.Това е шасито след и преди.
- Prodriver
- Мнения: 646
- Регистриран на: Пон 23 май 2005 1:01
- Автомобил: VW Polo VW 1300
- Двигател: AEE 1996 AB 1971
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: И аз да се похваля :) - Edit:почна се и купето
bai vicho написа:Колега направи си отвор с капак в багажното отделение...
Ще ми разясниш ли по точно какво имаш в предвид,че не схващам нещо?
ztdmp написа:...
Колата я купих със заварено купе,което го разбрах в последствие естествено.Напълно съм наясно,че това не е "правилният" начин,но общо взето нямам друг избор.Колата е кърпена вече един или не знам колко пъти и не знам преди колко време и на места изрязваме стари кръпки. Праговете и те са кърпени преди нас,т.е от там топъл въздух за парното отдавна не минава.Наистина по - добре е смяната им с нови,но съм сигурен,че в крайна сметка и така ще станат здрави като ги почнеме и тях.За момента това са ми възможностите и ще се прави по този начин. На теб шасито ти се е получило супер,успех за напред.
- ivo teneketo
- Мнения: 311
- Регистриран на: Сря 05 яну 2011 21:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: И аз да се похваля :) - Edit:почна се и купето
Нема страшно пич и моита е заварена цялата , и пак си вьрви Това е положението.Важното е да се кефариме.
Re: И аз да се похваля :) - Edit:почна се и купето
Че ще върви то е ясно. Исках само да предупредя за бъдещи проблеми /естествено ако не смята да я продава/. То и аз вече искам да се käfer-я, ама ... ще има да чакам.
- bai vicho
- Мнения: 223
- Регистриран на: Вто 12 окт 2010 18:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: dobrich
Re: И аз да се похваля :) - Edit:почна се и купето
Капачето се прави зад задната седялка по средата,и е много практично.
- Prodriver
- Мнения: 646
- Регистриран на: Пон 23 май 2005 1:01
- Автомобил: VW Polo VW 1300
- Двигател: AEE 1996 AB 1971
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: И аз да се похваля :) - Edit:почна се и купето
Ясно сега "стоплих" Иначе колата не мисля да я продавам, а да си я карам.Мерси за съветите
- Prodriver
- Мнения: 646
- Регистриран на: Пон 23 май 2005 1:01
- Автомобил: VW Polo VW 1300
- Двигател: AEE 1996 AB 1971
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: И аз да се похваля :) - Edit:почна се и купето
Преди около 2 седмици обърнахме колата на страни за да довършиме кръпките по пода.След седмица стоене по врати забелязах,че от полуоската е започнало да изтича масло от скоростната кутия.Въпроса съответно ми е там семеринг ли има,о - пръстен ли е някакъв,какво е?От продължително стоене може ли да стане нещо фатално?По- късно ще кача и снимки.
- sastezatelya
- Мнения: 1334
- Регистриран на: Сря 08 авг 2007 12:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: И аз да се похваля :) - Edit:почна се и купето
Има и семеринг , има и два "О" пръстена , една пластина , нещо като втулка и ако не ме лъже паметта имаше и още нещо..
Ето снимка , за да добиеш представа горе-долу за какво става въпрос , че е малко рисково и почва пак да тече..
Ето снимка , за да добиеш представа горе-долу за какво става въпрос , че е малко рисково и почва пак да тече..
- Prodriver
- Мнения: 646
- Регистриран на: Пон 23 май 2005 1:01
- Автомобил: VW Polo VW 1300
- Двигател: AEE 1996 AB 1971
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: И аз да се похваля :) - Edit:почна се и купето
Много благодаря за отговора Не съм обяснил както трябва обаче.Теча е горе при скоростната кутия около маншона мисля на карето.Ето от къде е теча горе - долу:
- Prodriver
- Мнения: 646
- Регистриран на: Пон 23 май 2005 1:01
- Автомобил: VW Polo VW 1300
- Двигател: AEE 1996 AB 1971
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: И аз да се похваля :) - Edit:почна се и купето
Да не мислите, че спя,продължаваме лека полека напред.
Обърнах купето настрани за да мога да си довърша къпенето на дъното,не изглежда професионално и красиво но мисля,че ще е здраво
Левия праг беше тотално прогнил и се наложи да бъде изрязан почти напълно.
Цената на новите прагове за съжаление ме отказа и имаше леко груба импровизация с имплантирането на тръба за укрепване на купето.
След като затворих прага,приключих с кърпенето,изстъргах целия под почти до метал с телената четка на флекса и го намазах с Протекта смесена с оловен миниум.След Протектата сложих и Боди 930.За съжаления нямам снимки от тези операции защото ми изгоря лаптопа
От смесването на светлия цвят на протектата и миниума се получи този шантав цвят
Шантавия цвят естесвено беше покрит след това с Боди
Отвътре също бе изстъргано с телената четка и след това намазано с протекта
Обърнах купето настрани за да мога да си довърша къпенето на дъното,не изглежда професионално и красиво но мисля,че ще е здраво
Левия праг беше тотално прогнил и се наложи да бъде изрязан почти напълно.
Цената на новите прагове за съжаление ме отказа и имаше леко груба импровизация с имплантирането на тръба за укрепване на купето.
След като затворих прага,приключих с кърпенето,изстъргах целия под почти до метал с телената четка на флекса и го намазах с Протекта смесена с оловен миниум.След Протектата сложих и Боди 930.За съжаления нямам снимки от тези операции защото ми изгоря лаптопа
От смесването на светлия цвят на протектата и миниума се получи този шантав цвят
Шантавия цвят естесвено беше покрит след това с Боди
Отвътре също бе изстъргано с телената четка и след това намазано с протекта
Върни се в “Air Cooled & Boxer”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 10 госта