г-3, 1,9тди, 1z студен- пуши!!!!

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
bybeep
Мнения: 25
Регистриран на: Чет 17 авг 2006 9:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Видин
Контакти:

г-3, 1,9тди, 1z студен- пуши!!!!

Мнениеот bybeep » Сря 23 авг 2006 18:48


моля, помогнете, при студен двигател при рязко подаване на газ излиза гъст бял дим и двигателя се дави и гасне. след 2-3минути паля и вече няма проблем, като че ли се прочиства. какво ли му е?




Потребителски аватар
rado_mit
Мнения: 945
Регистриран на: Сря 30 юни 2004 13:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот rado_mit » Сря 23 авг 2006 19:14


.. ами .. не му подавай рязко газ .. когато е студен бе колега ..


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Сря 23 авг 2006 22:57


първо провери центровката,после е добре да се види на диагностика и една разходка извънградско с по високи обороти успех


Потребителски аватар
Nadya_
Мнения: 1676
Регистриран на: Сря 17 май 2006 13:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Nadya_ » Сря 23 авг 2006 22:57


rado_mit написа:.. ами .. не му подавай рязко газ .. когато е студен бе колега ..

мдааа, при дизелите въобще не е желателно :wink:
Задължително я изчакай първо да позагрее, с други думи дръж ниски обороти, докато е още студена...


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Сря 23 авг 2006 23:10


заповядаите на разходка насам да видите как се из4аква да загрее двигателя,вси4ко живо пали и тръгва веднага но при пушеци има големи санкции/ремонт навреме/ ,това е по4ти по цяла Европа


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Нед 27 авг 2006 19:46


При палене няма смисал да изчакваш да загрии.Просто караи с максимум 2500 об-така наи малкото си пазиш турбината а и е добре за мотора изобщо(ако си му давал ръчка е хубаво да го оставиш да поработи преди да го изгасиш).Аз имах подобен проблем преди да махна катализатор.Като запаля 20-30 сек. отзад ени бели кадели сякаш колата се изчиства.Изглжда като е бил запушен катализатора газовете са си правили път през питата и хвърля мърсотии.Сега сякаш го няма този проблем ама може да се и окаже от топлото време.


Потребителски аватар
bybeep
Мнения: 25
Регистриран на: Чет 17 авг 2006 9:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Видин
Контакти:

Мнениеот bybeep » Вто 29 авг 2006 7:36


благодаря, понеже съм новорбанец в дизелната област, слушам и изпълнявам, кво да праа!


Потребителски аватар
Varbona
El Presidente
Мнения: 7663
Регистриран на: Пон 28 юни 2004 14:31
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот Varbona » Вто 29 авг 2006 8:47


Гъстият бял дим е признак за неизгоряла нафта май...
Никси?


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Вто 29 авг 2006 9:13


Черен дим е признак на неизгоряла нафта от преобогатено гориво.Белия е от попаднала вода в горивото(има доста начини да се случи това).При студен мотор бял дим не е нито нещо нехарактерно,а може да е от доста неща.Ако искаш да разбереш точно от какво е иде при ваското или никси.Иначе махни катализатора и виж как-чесно казано ти препоръчвам във всички случеи да го махнеш.


Потребителски аватар
don hose
Мнения: 568
Регистриран на: Сря 28 юни 2006 15:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Мнениеот don hose » Вто 29 авг 2006 11:43


Бял пушек значи неизгоряла нафта ама наистина неизгоряла тоест
огромно закъснение.Може да пуши бяло ако е студено ама това маи
си е конденз.


Потребителски аватар
веселин
Мнения: 8226
Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот веселин » Вто 29 авг 2006 12:52


Бял пушилек- 6 причини /основни/ -износени или замърсени разпръсквачи - неправилно определено предварение на впръскването -недостатъчна компресия в цилиндрите -износена гарнитура на цилиндровата глава -преохлаждане на двитателя/термостат/ неефективна работа на системата за предварително подгряване/някоя свещица да не е сдала багажа???????/ Първо виж свещите!


Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5091
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот °niksi° » Вто 29 авг 2006 13:10


Първо погледни дюзи и свещи - това при положение че изведнъж е станал проблема.
Иначе центровка.
Ремък да е сменян скоро - да не е изпуснат някой зъб на колелото на ГНП-то.

Иначе бял пушек - сурова, неизгоряла нафта.
Черен пушек /ама много/ - недостиг на въздух. /или май беше недостиг на нафта/
Син пушек - изгоряло масло.


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Вто 29 авг 2006 22:55


на една Б4 тди имах подобен проблем и на вагкома не показваше ништо,никакви грешки а колата се оправи с голямо издухване на извънградско ве4е година и нешто не пропушва ништо,тогава беше нешто от електронния блок на помпата ама от каране се оправи ,пробваи и това някакъв ефект ште има!


Потребителски аватар
SMEL
Мнения: 1404
Регистриран на: Нед 15 яну 2006 17:58
Автомобил: MK4 TDI
Двигател: AHF 1999
Местоположение: Варна

Мнениеот SMEL » Сря 30 авг 2006 19:55


да колегите са прави-слагаш 1 добавка за гориво/нафта/ в резевоара-и си правиш ексурзия с малко повече газ/разумно спрямо пътната обстановка/ поне 250-300 км.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 59 госта