Golf MK3 ABF vs.Golf MK3 AFN

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7854
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
Двигател: EA113
Местоположение: София

Re: Golf MK3 ABF vs.Golf MK3 AFN

Мнениеот hooligan_sk » Сря 17 авг 2011 11:39


zdrash написа:До сега карах Пасат Б4 с АБФ (на 210 000км по километраж) с газов инжекцион симгаз,
миналата седмица си взех от приятел Пасат Б5 с АФН (на 64 000км реални купен от юнитрейд X).

-като разход в лв./км. нещата са на кантар
-като вървеж - ще цитирам жена ми за АФН-на - умрелия кон (ходих на няколко диагностики всичко е 6)

ако Б5-цата не беше несравнимо по комфортна от Б4-ката досега да съм я разкарал
Успех


Разликата в теглото на автомобилите за които говориш гони 200кг което се отразява страшно много, особено над определено тегло. Отделно Б5-цата на 64 000км ще е крайно задръстена, не е нужно да има грешки записани. ТДИ се прецаква повече от стоене отколкото от каране :012:

По темата - ако някой не го притеснява разхода, АБФ е много по-якия мотор за каране. Много хора не ги бърка разхода. Повечето обаче си правят сметката, а разликата в градския разход си гони 2 пъти. Допълнително че и АФН си е приятен мотор за каране само по себе си :да:




Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Re: Golf MK3 ABF vs.Golf MK3 AFN

Мнениеот Rabbit_TDI » Сря 17 авг 2011 12:12


hooligan_sk написа: АБФ е много по-якия мотор за каране.

И тва е малко спорно - по-як за какво каране?Щото мине се не мине и се пусне тема че на някой АБФ под 4000 оборота му бил куцо магаре и накрая излезне че проблеми няма ами той си е така мотора.


Потребителски аватар
Velko
Мнения: 1453
Регистриран на: Пон 22 мар 2010 13:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Golf MK3 ABF vs.Golf MK3 AFN

Мнениеот Velko » Сря 17 авг 2011 12:37


И след 7 страници дрънкане автора се покри и не сподели с нас какво е избрал.Като иска вървежен дизел да взима 1.9 150 коня и да слага чип.Тогава ще размазва доста "бегачки" :kissy:


Потребителски аватар
tiho_madjarov
Мнения: 214
Регистриран на: Пет 10 окт 2008 16:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: Golf MK3 ABF vs.Golf MK3 AFN

Мнениеот tiho_madjarov » Сря 17 авг 2011 14:14


Автора събира пари за МК4 TDI GTI-150PS.Имам приятел с такъв голф с чип и много малко коли по улиците могат да му се опрат на някои дисциплини.Така,че това ще е моята следваща колица.Обмислям и варианти за BMW 525d-163PS,но ще видя какво читаво ще ми изпадне.Може дори и Сеат Леон TDI.Това е положението засега.
В момента си карам МК3 GT-AFT на газчица и си свиркам heavy metal zork


Потребителски аватар
Velko
Мнения: 1453
Регистриран на: Пон 22 мар 2010 13:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Golf MK3 ABF vs.Golf MK3 AFN

Мнениеот Velko » Сря 17 авг 2011 20:07


Има един малък самолет колега - Ибиза Купра.Мисля че беше 160 коня :wink:


Потребителски аватар
badov
Мнения: 205
Регистриран на: Пон 23 авг 2010 11:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Plovdiv/Strasbourg-France

Re: Golf MK3 ABF vs.Golf MK3 AFN

Мнениеот badov » Чет 18 авг 2011 21:10


tiho_madjarov написа:Аз най-много се дразня,че бензиновите мотори не са еластични.Постоянно трябва да ръчкаш като луд скоростите за да върви.Аз в момента карам AFT и от 80 до 120 км/ч на пета скорост набира за 15 сек,което си е цяла вечност според мен,незнам ABF-а за колко ще ги направи,но съм сигурен,че TDI-то ще го бие поне с 3 сек. :applause:


Абсолютно не съм съгласен с твърдението ти, че от 80 до 120 на 5-та АБФ ще го направи за 15 секунди или повече :screwy Повози се в читав АБФ и засечи времето-1000% е по-малко от 15!Не съм засичал при мен колко е точно, но определено е по-малко.
По темата-дизела ми харесва само заради разхода.Обслужването е по-скъпичко, но е за сметка на разхода на гориво :beer


Потребителски аватар
chefo_
Мнения: 711
Регистриран на: Пон 06 авг 2007 13:43
Автомобил: vw golf 97 ubi
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Golf MK3 ABF vs.Golf MK3 AFN

Мнениеот chefo_ » Чет 18 авг 2011 21:47


badov написа:
tiho_madjarov написа:Аз най-много се дразня,че бензиновите мотори не са еластични.Постоянно трябва да ръчкаш като луд скоростите за да върви.Аз в момента карам AFT и от 80 до 120 км/ч на пета скорост набира за 15 сек,което си е цяла вечност според мен,незнам ABF-а за колко ще ги направи,но съм сигурен,че TDI-то ще го бие поне с 3 сек. :applause:


Абсолютно не съм съгласен с твърдението ти, че от 80 до 120 на 5-та АБФ ще го направи за 15 секунди или повече :screwy Повози се в читав АБФ и засечи времето-1000% е по-малко от 15!Не съм засичал при мен колко е точно, но определено е по-малко.
По темата-дизела ми харесва само заради разхода.Обслужването е по-скъпичко, но е за сметка на разхода на гориво :beer

аз не съм съгласен! ти по твоята кола кое си сменял че да е по-ефтино от на един дизел!


Потребителски аватар
badov
Мнения: 205
Регистриран на: Пон 23 авг 2010 11:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Plovdiv/Strasbourg-France

Re: Golf MK3 ABF vs.Golf MK3 AFN

Мнениеот badov » Чет 18 авг 2011 21:59


chefo_ написа:
badov написа:
tiho_madjarov написа:Аз най-много се дразня,че бензиновите мотори не са еластични.Постоянно трябва да ръчкаш като луд скоростите за да върви.Аз в момента карам AFT и от 80 до 120 км/ч на пета скорост набира за 15 сек,което си е цяла вечност според мен,незнам ABF-а за колко ще ги направи,но съм сигурен,че TDI-то ще го бие поне с 3 сек. :applause:


Абсолютно не съм съгласен с твърдението ти, че от 80 до 120 на 5-та АБФ ще го направи за 15 секунди или повече :screwy Повози се в читав АБФ и засечи времето-1000% е по-малко от 15!Не съм засичал при мен колко е точно, но определено е по-малко.
По темата-дизела ми харесва само заради разхода.Обслужването е по-скъпичко, но е за сметка на разхода на гориво :beer

аз не съм съгласен! ти по твоята кола кое си сменял че да е по-ефтино от на един дизел!


Колега не съм карал дизел до сега, незнам и точна цифра на обслужването.Из форумите съм чел, че е по-скъпичко иначе на АБФ ангренажа с ролката, масло на мотор и на скорости и всички филтри ми дойде около 300 лева.Другите ремъци не съм ги барал-бяха добре.Пари за труд не давам mhihi За разхода имам впредвид абф-а да се кара на бензин, а не на газ.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Re: Golf MK3 ABF vs.Golf MK3 AFN

Мнениеот Rabbit_TDI » Чет 18 авг 2011 23:31


badov написа: иначе на АБФ ангренажа с ролката, масло на мотор и на скорости и всички филтри ми дойде около 300 лева.

Ми на 1З и АФН без труд щяха ти доидат пак толкова.


Потребителски аватар
badov
Мнения: 205
Регистриран на: Пон 23 авг 2010 11:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Plovdiv/Strasbourg-France

Re: Golf MK3 ABF vs.Golf MK3 AFN

Мнениеот badov » Пет 19 авг 2011 0:19


Rabbit_TDI написа:
badov написа: иначе на АБФ ангренажа с ролката, масло на мотор и на скорости и всички филтри ми дойде около 300 лева.

Ми на 1З и АФН без труд щяха ти доидат пак толкова.


Колега не споря за това-не съм имал дизел, не съм обслужвал и затова незнам колко пари струва.Просто съм чел из форума за някакви цени от рода на 600-700лв, затова съм останал с такова впечатление.Иначе следващата ми кола ще бъде дизел :Mr Green Fun - трябва ми за да си пътувам до България с него, но разбира се АБФ-а ще си остане при мен за кеф mhihi


Потребителски аватар
Escap3
Мнения: 863
Регистриран на: Нед 04 май 2008 17:39
Автомобил: 280hp TDI
Двигател: 1Z
Местоположение: Брезник

Re: Golf MK3 ABF vs.Golf MK3 AFN

Мнениеот Escap3 » Сря 24 авг 2011 13:23


Момчета няма да си криеме душата, аз карам ABF и колата си върви като хората много хора са я карали и са ми казвали че върви както си му е реда.

Та днеска се замервахе с 3ка AFN с малко предварение на помпицата и резултата какъв е - на 400м един до друг, на 1км съм по малко от калник пред него, моята кола е с Спортен филтер K&N, къси скорости от пасат и олекотен маховик.....

АФН-а при всяко превключване на скоростите е калник пред мен, с АБФ-а го застигам в восоките обороти при което АФНа слага следваща скорост и пак е пред мен и пак го застигам в високите.

АБФа ми гори 12/100 на газ, с газов инжекцион съм
АФНа гори 5/100 нафта.

Сами може да си направите извода, аз въпреки че карам АБФ не си крия душата и предпочитам АФНа


the_tupan
Мнения: 882
Регистриран на: Вто 13 окт 2009 13:04
Автомобил:
Двигател:

Re: Golf MK3 ABF vs.Golf MK3 AFN

Мнениеот the_tupan » Сря 24 авг 2011 13:35


Ако АФН-а е без чип няма как да върви наравно с теб, при положение че АБФ-а ти е наред. Стоков АФН няма как да върви колкото читав АБФ. :idea:
П.С. Карам АФН обаче не мога и аз да си кривя душата. :Mr Green Fun


Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7854
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
Двигател: EA113
Местоположение: София

Re: Golf MK3 ABF vs.Golf MK3 AFN

Мнениеот hooligan_sk » Сря 24 авг 2011 13:44


the_tupan написа:Ако АФН-а е без чип няма как да върви наравно с теб, при положение че АБФ-а ти е наред. Стоков АФН няма как да върви колкото читав АБФ. :idea:
П.С. Карам АФН обаче не мога и аз да си кривя душата. :Mr Green Fun


Естествено че неможе, но на въпросния АФН му е пипнато туй онуй. Колегата говори за предверение на помпата, аз лично се съмнявам, като нищо си има и чип. И въпреки това разхода си остава 5-6/100, това е сладкото при дизела. И с АФН-а определено се живее по-лесно. Но ако търсиш кеф и не те бърка разхода при равни условия ламята Спаска е по-добрия избор :да:


Потребителски аватар
Escap3
Мнения: 863
Регистриран на: Нед 04 май 2008 17:39
Автомобил: 280hp TDI
Двигател: 1Z
Местоположение: Брезник

Re: Golf MK3 ABF vs.Golf MK3 AFN

Мнениеот Escap3 » Сря 24 авг 2011 13:48


Само предварение на помпата, турбото не е пипано надува си сток, има или няма как това е факт, няма за какво да ви лъжа тъй като едната кола е моята и казвам кое как е станало, АФНа е нов внос и върви много добре.

А да забравих да спомена, с изчистен колектор и затапен ЕГР е АФНа!


the_tupan
Мнения: 882
Регистриран на: Вто 13 окт 2009 13:04
Автомобил:
Двигател:

Re: Golf MK3 ABF vs.Golf MK3 AFN

Мнениеот the_tupan » Сря 24 авг 2011 14:00


Гаранция е с чип. Предварението на помпата няма как да стопи 40-те коня разлика между двата мотора. :D



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 78 госта