


RANOPILE написа:А D1S един колега от раздела а обяви каза, че е купил по 180 лева бройката от Унитрейд за Туарег...
Иначе един колега, колкото и да се опитвам да го разубедя иска да си сложи на Мареата на късите ксенон(а там май дългите бяха с лупи)/ или поне ако ще слага да монтира и лупи.
На мен ми е интересно как свети фара с лупа и халогенна крушка и без лупата. (До stefan40)
Аз съм хвърлил око на халогени с лупи и вариантите са 2: с халогенна или ксенон(2500-3000К).
И според мен щом за 1-2 години цената на ксенона от 100 падна дори до 45 лева работата не е читава...
И между другото е ужасно когато си срещу някой с ксенон във фар без лупа и предвиден за халогенна крушка... Та затова призивавам всички, които са слагали или ще слагат ксенон да помислят и за другите на пътя.
А за халогените/фаровете за мъгла по закон трябва да се използват при намалена видимост под 50 метра!
myrshavija написа:Golf_Diesel_, изглежда не си карал с ксенон на дългите. Аз препоръчвам обратното - ксенон на къси и халоген на дълги - няма нужда да чакаш ксенона да загрява при постоянното пускане и спиране - поне моят загряваше над секунда всеки път и тъкмо светне и трябва да гася, че се появил някой насреша ... или пък съм настигнал някой
Golf_Diesel_ написа:myrshavija написа:Golf_Diesel_, изглежда не си карал с ксенон на дългите. Аз препоръчвам обратното - ксенон на къси и халоген на дълги - няма нужда да чакаш ксенона да загрява при постоянното пускане и спиране - поне моят загряваше над секунда всеки път и тъкмо светне и трябва да гася, че се появил някой насреша ... или пък съм настигнал някой
Знам че е така, но ако си караш дълго време само на дълги ти е много комфортно нали
Петър Петров написа:Е дай тогава и на мойто пасат 3 със заводските фарове, да сложа ксенон на късите, та аз да виждам, па тия отсреща да се оправят![]()
![]()
RANOPILE написа: И между другото е ужасно когато си срещу някой с ксенон във фар без лупа и предвиден за халогенна крушка... Та затова призивавам всички, които са слагали или ще слагат ксенон да помислят и за другите на пътя.
А за халогените/фаровете за мъгла по закон трябва да се използват при намалена видимост под 50 метра!
feikot написа:Предполага се източника на светлина (балончето) да не е точно там където е жичката и/или да е по-голямо от нея,което води до качествено и количествено изменение на снопа светлина
1,9TDI написа:RANOPILE написа: И между другото е ужасно когато си срещу някой с ксенон във фар без лупа и предвиден за халогенна крушка... Та затова призивавам всички, които са слагали или ще слагат ксенон да помислят и за другите на пътя.
А за халогените/фаровете за мъгла по закон трябва да се използват при намалена видимост под 50 метра!
А каква е разликата в отразяването на халогенния рефлектор с ксенонова крушка и с обикновенна крушка? Не отразява ли светлината по един и същ начин с тази разлика, че на ксенона е по-силна?
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 43 госта