GOLF 4 AKL гори масло
- ndanda
- Мнения: 17
- Регистриран на: Пон 11 фев 2008 22:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Хасково
GOLF 4 AKL гори масло
Здравейте.Имам горф 4 комби 1.6 AKL и го карам вече 4 год. без проблем. Един ден както си карах с около 50км.час на 4-скорост ми светна лампата за антефриза и таблото започна да пищи.Като погледнах стрелката на температурата беше на 120 градуса,спрях веднага изчаках да изтине двитателя. Закарах колата безопасно до сервиз и се окоза че на водната помпа е превъртяла турбината но тя беше ПЛАСТМАСОВА срам за VW .Колата преди гореше по 400 грама масло на 10000 км. и то започваше да го пипа след 7000. А сега след загряването на 1500 км. след смяна на маслото ми е изгорила 500 гр.ВЪПРОСА МИ Е ГУМИЧКИ ИЛИ СИГМЕНТИ .Благодаря предварително.
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7861
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: GOLF 4 AKL гори масло
Карай още 1500км и го следи. Може и да не спадне повече. Друг вариант е да си нацелил масло менте. Защо е прегряла колата?
Re: GOLF 4 AKL гори масло
hooligan_sk написа:... Защо е прегряла колата?
"и се окАза че на водната помпа е превъртяла турбината но тя беше ПЛАСТМАСОВА"

Лоша работа са тия помпи.
- ndanda
- Мнения: 17
- Регистриран на: Пон 11 фев 2008 22:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Хасково
Re: GOLF 4 AKL гори масло
Маслото го слагам от един и същи човек който го познавам от много години.Колата просто си загря до 120гр. без да хвърли вода пара или нещо от тоя род. Просто в тоя момент погледа ми беше към стрелката на температурата и в един момен започна да вдига температура изпищя алармата и аз я огасих. А сега на къде гумички или сигменти просто незнам.Маслото почна да го гори като тоъл хляб.




- pedalchobaba
- Мнения: 1430
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 14:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: GOLF 4 AKL гори масло
joromnt написа:Лоша работа са тия помпи.
Изобщо не са лоши помпите. Ние сме мърлячите. И преди съм го писал тук - в Германия като вкараш колата си на обслужване изобщо не те питат имаш ли пари. Щом е минала колкото са там километра от предното обслужване - ремък, ролки, водна помпа и т.н. долу. След това ти бият печата и те си отговарят до следващото влизане на колата в сервиза.
Ние обаче не. Чел съм тук мнения и съм спорил с колеги, дето не пипали нещо, което си работи. Докато не е потекла помпата не сменят. Само, че на Четворката рядко протича. По-често превърта плъстмасовата перка. Ресурса и е малко повече отколкото на ангренажния ремък. Както и да е.
Колега по темата, няма кой да ти каже дали си за сегменти или не, докато не се отвори мотора и да се видят и премерят ризите, ключа на сегментите, буталата и т.н. А отвориш ли го по-добре сменявай. Моят съвет е - подмени първо гумичките, че е по-лесно и евтино. Ако не стане така, тогава отваряй.
- ndanda
- Мнения: 17
- Регистриран на: Пон 11 фев 2008 22:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Хасково
Re: GOLF 4 AKL гори масло
Благодаря ви за отзивите.Дано да са гумичките щото ако са сигменти за толко кратко загряване то ебахти голфа.Преди карах Фият типо за 10 год. се случиха сумати повреди окачване амортисьори ел-инсталация ел стъкла но двигател скоростна кутия неможах да уморя. Продадох го на един който го строши от каране за 3 год и още върви.
Re: GOLF 4 AKL гори масло
pedalchobaba написа:....
Aми колега, аз нямам нищо против помпите. Нямам нищо против и че като си купих колата и смених ремъци, масла, ролки + водната помпа срещу съответната сума /колата ми е АКЛ, цената не беше кой знае каква/. Помпата беше Hepu или нещо от тоя сорт, много ми я хвалеха като я взимах... Златна, златна била... След 2 години, има няма 30 хил.км ми се строши турбинката на средата на нищото, посред нощ, в адския студ. Не течеше, въртеше се от ремъка, но просто турбинката и беше станала на 4 части. И срещу това нямам нищо против, машина е, чупи се.
Друга ми беше идеята като казах че е лоша работата с тия помпи. Като ти ги продават, ти обещават едно, то се оказва друго. Трябваше да надживее ангренажния ремък, а се оказа че до като му доиде времето, ще строша още една. Това ми беше мисълта.
Относно автора - аз бих започнал с гумичките на клапаните. Сменям и карам да следя за резултат. Ако няма положителна промяна, започвам да събирам части необходими за отварянето и сменям наред.
- StS
- Мнения: 2405
- Регистриран на: Нед 02 юли 2006 1:02
- Автомобил: Golf VI
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: GOLF 4 AKL гори масло
Колега тия двигатели не са от пластмаса но не са вечни, щом изведнъж е започнало - по-добре отвори за да видиш. Според това както си прецениш.
-
- Мнения: 1475
- Регистриран на: Сря 27 апр 2011 19:04
- Автомобил:
- Двигател:
Re: GOLF 4 AKL гори масло
ако ще я караш тая кола отвори я и си нагласи всичко че да знаеш че следващите 100к,ако не се счупи,то поне да не те остави на пътя.
-
- Мнения: 66
- Регистриран на: Пет 04 фев 2011 21:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: bulgaria
Re: GOLF 4 AKL гори масло
Не познавам точно този мотор , но логично е да смениш наи лесното , а именно гумичките да не испуснеш преди това да го огледаш много хубаво за теч ,едно леко сълзене може да ти създава проблема.
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7861
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: GOLF 4 AKL гори масло
Ако говорим за разход, такъв разход на масло беше почнало да ми дава толедото, с едни гумички разхода се върна на 0 

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 38 госта