Проблем с климатроника
Проблем с климатроника
Здравеите имам проблем с климатроника.Не духа нито студено нито топло.Вентилаторчето се чува да варти под жабката.Казаха ми че може да е от клапата V71.На пасат Б5 1.8т.Моля за савет.Благодая.
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Skoda Karoq + Passat B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблем с климатроника
Така си я взел или от раз е спряла или какво? Принципно се получава така поради две причини - на кола с ляв волан,слагаш вентилатор от кола с десен и понеже лопатките са му наобратно,нищо не се случва и мотора си бичи,но въздушна струя няма.
Може да е от клапата за рециркулация на въздуха в купето,която да е блокирала в някакво положение,защото тя е от две части и едната спира притока на въздух от вън,а другата пуска притока на въздух отвътре.Съответно ако и двете се затворят,вентилатора спира да засмуква въздух и съответно да духа пез духалките.
Преди да разглобиш и т.н.,пускаш една диагностика и гледаш какво ще ти каже.Пробвай да го пуснеш и да духа на вътрешна циркулация,за да видиш дали ще започне да духа и да се ориентираме в проблема.
Ето ти методиката за четене и чистене на грешки на този климатроник ->
Може да е от клапата за рециркулация на въздуха в купето,която да е блокирала в някакво положение,защото тя е от две части и едната спира притока на въздух от вън,а другата пуска притока на въздух отвътре.Съответно ако и двете се затворят,вентилатора спира да засмуква въздух и съответно да духа пез духалките.
Преди да разглобиш и т.н.,пускаш една диагностика и гледаш какво ще ти каже.Пробвай да го пуснеш и да духа на вътрешна циркулация,за да видиш дали ще започне да духа и да се ориентираме в проблема.
Ето ти методиката за четене и чистене на грешки на този климатроник ->
Re: Проблем с климатроника
Здравей така вземах колата.Пасата е с дясна дирекция.Значи като трагна на далак пат климатика е на OFF и влиза ваздух само от скороста.Пускам го да варти ватре но не духа.Явно клапата е задаржала отворена.Иначе на климатика компресора вклучва прави конденс но хищо не духа.Един разбирко я закачи и каза че е клапата V71 .Но му нямам доверие че ми осра колата и ми открадна катализатора.Трябва да намерия друг.А имам и друг проблем явно е друга тема но да споделя може и да знаеш нещо.Колата е автомат,между 1500 и 2000 оборота с постояна скорост мени оборотите и се получава едно придарпване.След 2000 няма проблем.Ако имаш идея сподели Благодаря.
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Skoda Karoq + Passat B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблем с климатроника
Ами пусни диагностиката, кажи ми какви грешки ти дава, разгледай файл-чето, да видиш какво е положението
Иначе за придръпването,ще ти кажа каквото и всеки друг,който не разбира от автоматици (понеже аз не разбирам особено от тях) - прегледай дали е наред маслото,смени го,случайно да не е някоя пумия,заедно с филтъра,свалете картерчето на кутията,почистее го от боклуци.Ако си остане проблема - сервиз за автоматици и то някой,който знаеш,че няма да те гледат като купчина от 2000лв още от вратата (то е хубаво и това с маслото да се прави от някой,който знае какво прави...).



Re: Проблем с климатроника
Здравей направих теста и ми изпиза 04f9.Явно е клатапа за свежия ваздух.Благодаря за информацията.
- pe60petrov
- Мнения: 38
- Регистриран на: Сря 25 ное 2009 21:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Gabrovo
- Контакти:
Re: Проблем с климатроника
Колега тази грешка е точно вентилатора в купето(зад жабката),не е клапа.Грешката я дава когато при вкл. на климатроника вентилатора не се стартира.Сменил съм 2 прецаква се управлението което е монтирано на него.
Вентилатора с управлението е 70-80лв. по моргите.
Вентилатора с управлението е 70-80лв. по моргите.
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Skoda Karoq + Passat B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблем с климатроника
Грешката ти е за вентилатора.Уупралвението е заедно с вентилатора,ако колата е от последните В5 около 2000-та година и при всички В5.5 Преди това вентилатора е отделен от управлението и се сменят отделно едно от друго. 80лв е добра цена за вентилатор с управление,на повечето места са по 150-200лв,понеже нов е към 700



Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 68 госта