Интересува ме разхода и...

ПС: Маздите са ми слабост...


Dead man написа:RQ: Икономична градска кола
Mihailov78 написа:ФИЧО
Velko написа:Саше разпита за половината европейски и всички японски марки.Нали си фен на японското? Странно ми е. че не си наясно.Според мен прекалено много се чудиш и маеш.В моите очи всичко под 1600 кубика на дизел е изключително икономично.Ако търсиш здравина избери немскотоАз малко по-нагоре съм ти пуснал линк към колата за теб
Mihailov78 написа :
Dead man написа:А Мазда 3 и 1.6 дизел как е ?
Brian написа:parno написа:Brian написа: за 50 000 км не съм имал никакъв проблем
да се хвалиш с нова кола ,че е минала 50К без да се е счупил мотора![]()
според мен трябва да се хвалиш когато минеш 5-6 пъти по толкова
Това го написах за колегата, който заяви че на 40000 км е сменял биелни лагери на такъв двигател.
Искам също и да попитам, колко често е сменяно маслото (на тази кола дето е превъртяла лагера) и с какво е сменяно, понеже ако е карал някой "шофер" няма съмнение, че е взел душата на двигателя.
Иначе за 1.5 дци, мисля че факта колко автомобили го ползват и колко се продадени говори достатъчно.
niks76 написа:Brian написа:parno написа:Brian написа: за 50 000 км не съм имал никакъв проблем
да се хвалиш с нова кола ,че е минала 50К без да се е счупил мотора![]()
според мен трябва да се хвалиш когато минеш 5-6 пъти по толкова
Това го написах за колегата, който заяви че на 40000 км е сменял биелни лагери на такъв двигател.
Искам също и да попитам, колко често е сменяно маслото (на тази кола дето е превъртяла лагера) и с какво е сменяно, понеже ако е карал някой "шофер" няма съмнение, че е взел душата на двигателя.
Иначе за 1.5 дци, мисля че факта колко автомобили го ползват и колко се продадени говори достатъчно.
колегата ще ти сподели нещо от КУХНЯТА на френските сервизи,говорят така в превод :благодаря боже господи че съществува РЕНО и работа колкото искаш,парички още повече .................![]()
на ДЦИ 1.5няма контрираща шпонка за биелните лагери и е на късмет колко ще изкарат докато превъртят-това е ЗАКОН![]()
п.п синия цвят не ми е професия-имам и 5-ти разряд за механик и професията си упражнявам в Париж;парка е доста по разннобразен отколкото в бг и нямам интерес да си измислям недействителни неща
поздрави на разбитите фантазии от първа ръка личен опит,бтв:сервиза ми поддържа и нови таксита:и тука се разтягат локуми ,ама си плащат като попчета за да са отново по бързо на пътя и НИКОЙ не ще да кара ДЦИскъпоплатено удоволствие с две думи
не си спомням някой да се ХВАЛИ като се прекара...................
ISRalien написа:Майкооо... Сега виждам темата.
Саще Сащеееееееееее...
Като знам през какви автомобили си минал и като гледам сега какви ти минават през акъла ще ти предложа това:
http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... f1=details
На третата година като се разпадне ще си купиш същото, с парите, останали от предишната.
Bobi_S13 написа:Саше, така като чета...най-добрия и евтин вариант за теб е:
http://www.sofiatraffic.bg/bg/
може и да ти пуснат климатика някой път.Има заводско радио с една станция по-изор: веселина, вероника, мангал +. Обаче има проблем с годината на производство която търсиш, в момента се обновява парка, но повечето са преди 2000г. На цена се включваш идеално, 50лв. на месец. Икономична е при положение, че се возиш в общи линии за 1лв. колкото километри искаш. Виж с изън градското леко се вдига разхода, от към финансова част не от горивна. Там с 30-40лв. минаваш 400-500км. Което те устройва напълно!
group® написа:niks76 написа:Ситроен Ц3
ииии Ники сакън![]()
Такива съм карал няколко (все нови) и нищо хубаво не мога да кажа.
Дори и да оставим скърцащия интериор от самото им начало и хлопащото им окачване, пак почти от нови, остава дебилния им център на тежестта, който е високо в небесата.
Зверски нестабилно нещо. По магистралата с повече от 100 си е преживяване за ентусиасти![]()
Няколко фирми знам, които набързо след покупка ги разпродадоха, въпреки че са изгодни.
Re5Pec7 написа:group® написа:niks76 написа:Ситроен Ц3
ииии Ники сакън![]()
Такива съм карал няколко (все нови) и нищо хубаво не мога да кажа.
Дори и да оставим скърцащия интериор от самото им начало и хлопащото им окачване, пак почти от нови, остава дебилния им център на тежестта, който е високо в небесата.
Зверски нестабилно нещо. По магистралата с повече от 100 си е преживяване за ентусиасти![]()
Няколко фирми знам, които набързо след покупка ги разпродадоха, въпреки че са изгодни.
Не съм чел цялата тема, но веднага оборвам това мнение.
Леля ми кара ситроен Ц3, дизел, 1.4 мисля, че беше.
Купува го ново преди 3 или 4 години не съм сигурен (май 4). Тя пътува всеки ден маршрута Варна - Провадия - Варна, като често ходи до Добрич, Бяла, София. Общо взето си го кара не малко. Та ... преди 1 седмица имах възможността да карам колата ... и си беше като нова .. няма скърцане на таблото, няма хлопане по окачването .. през тези 4 години в сервиз не е влизала, освен за нормалното обслужване. За центъра на тежестта не знам, но на мен ми се стори стабилно, като нормална кола. Това по магистралата с повече от 100 изобщо не е вярно.... аз го карах с около 140 в продължение на 130км и всичко си беше нормално. Разхода на гориво е нисък, има мощност дори и с пуснат климатик. Като цяло останах доста приятно изненадан, защото още когато го купуваше й казах " Ти пък .. Ситроен". Е да ама се оказа доста корава машинка за сега.