Мислех да не навлизам в подробности, но ще опиша моя случай
Монтираха ми газовата септември 2006 с изпарител старгаз. Първите две години в буквалния смисъл само сипвах и карах. Няколко пъти съм ходил на реглаж, по желание без да има проблем. След като изтече гаранцията реших че сам ще си го настройвам и пак нямах проблеми. Преди години и половина смених гумички и мембрани защото почна да харчи много и се оправи. Проблема е че гумичките които купих се оказаха не особенно качествени и се налага по често да се сменят - на около година. Иначе изпарителя си работи, мотора работи равномерно, има стабиле празен ход, разхода е идеален
Сега да кажа за турските - конкретно имам наблщдения за 2бр hedef чисто нови
Единия на баща ми на колата, монтиран в сервиз преди по-малко от 2 години. Още от самото начало до сега - нама настройка. Ходи в сервиза, настройват, всичко уж е добре, докато се прибере, пак няма празен ход
Сега вече е извън гаранционен - като загрее е добре, но преди това пуска много газ, чак гасне мотора. Разхода на къси разстояния е много по-голям. Всяко второ палене се осъществява с много въртене.Преди няколко месеца изгоря и бобината на изпарителя - не е кой знае кво, но 15лв е най евтината, отново турска.
Иначе, да колата върви, разхода на дълго е добре.
Другия аз съм го монтирал пак чисто нов. Още докато беше в гаранция изпускаше газ и два пъти му сменяха гумичките и пак нищо не направиха. Проблема с настройките важи с пълна сила.
При положение че повечето турски изпарители са копие на ловато, за да са два пъти по- евтини е нормално да се пести от материали.
Сега се оглеждам да намеря някой хубав изпарител да го рециклирам за на баща ми колата

.