
Проект 16VT
- paco
- Мнения: 1817
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Айде нещо ново...
Термо лента за колектора и изпускателната тръба до меката връзка, нови лагери за предни главини и това :
GReddy Blow Off 40mm
Това ще работи и звучи още по-добре от фабричниа BOSCH с който съм сега. Принципно съм доволен от него, но той изисква изхода му да е вързан след въздушния филтър защото вакума на празен ход го държи отворен и колата засмуква нефилтриран въздух през него.
Около 9-ти чакам и Innovate LC-1 Wideband Controller
Искам прецизни настройки и компромиси няма да правя
РАСО
Термо лента за колектора и изпускателната тръба до меката връзка, нови лагери за предни главини и това :
GReddy Blow Off 40mm
Това ще работи и звучи още по-добре от фабричниа BOSCH с който съм сега. Принципно съм доволен от него, но той изисква изхода му да е вързан след въздушния филтър защото вакума на празен ход го държи отворен и колата засмуква нефилтриран въздух през него.
Около 9-ти чакам и Innovate LC-1 Wideband Controller

Искам прецизни настройки и компромиси няма да правя

РАСО
- KILLER GTI
- Мнения: 847
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
paco написа:В момента търся под дърво и камък "плочка" неръждавейка 10см на 10см и дебелина около 6мм(+- 1или2мм) за да направя фланеца за винтила. Ако някой има да свирка...плащам веднага.
РАСО
Пацо имам няква нераждаема но е дебела мисля 4мм ако ти върши работа ела да ти я дам, а имам такава кавто ти тябва не е черна.
- KILLER GTI
- Мнения: 847
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
|CL|NIKI написа:Вси4ко свързано с въздуха ти требе да е от алуминй аз да ти кажа:)
Охлажда се по добре и по бързо от неръждавейката.
Така 4е нито 4ерно нито неръждавейка - алумин4е - вси4ки тръби от турбото до дроселната клапа - добре е да са -ако не каквото може:):)
скороста на отдаване на температурата при нераждавейката е поне 8 пъти по малка от тази на алуминия , целта не въздуха да се охлажда в турбо пътищата а да се запази температурата до която го е охладил кулера , следователно нераждавейката е по добър вариянт!!!
но по труден за обработка и намиране поне в БГ
- paco
- Мнения: 1817
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
|CL|NIKI написа:Вси4ко свързано с въздуха ти требе да е от алуминй аз да ти кажа:)...
Аве колега...сега ти си ми чуден. Тоя въпрос за алуминиевите тръби сме го нищили в един друг форум (много добре знаеш кой) и проблема с намирането им и още повече на колена за тях е повече от проблемно. Аз лично обърнах София за 60мм алуминий тръба и вервай...няма а за колена....не коментирам. Има само 45мм и толкова. А относно топлообмена...Емо отговори, но признавам ако бях намерил алуминий щях да взема тях. В крайна сметка теглото на тръбите при мен е нищожна защото пътищата са сравнителн къси.
РАСО
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта