Проблеми при Ecofuel ( Екофуел ) т.е. на метан модификациите
Re: Проблеми при Ecofuel ( Екофуел ) т.е. на метан модификациите
здравейте колеги аз имам същият проблем и съм за каквото кажете че сега и други проблеми имам казвате и пращам по куриер копие на талон или каквото трябва
Re: Проблеми при Ecofuel ( Екофуел ) т.е. на метан модификациите
tampico написа:здравейте колеги аз имам същият проблем и съм за каквото кажете че сега и други проблеми имам казвате и пращам по куриер копие на талон или каквото трябва
Първо драсни два-три реда, как счупи скоростната кутия. Пиши и какъв ти е проблема с редуктора за метан.
Малко по-подробно:
1. Година на производство и купуване;
2. Ползвани масла;
3. Къде е обслужвана колата гаранционно;
4. Обслужвана ли и е редовно, според указанията в книжката;
5. Някакви признаци преди да се случи блокажа на кутията;
6. Някакви други проблеми (инидикации на таблото).
Re: Проблеми при Ecofuel ( Екофуел ) т.е. на метан модификациите
Здравейте,
Прочетох всичко писано в темата и ето и моят проблем.
Имам Тоуран ЕкоФюл на 65 000 км и 3.5 години и понякога проблем с прехвърлянето от бензин на метан. Т.е. паля без проблеми на бензин, но понякога колата гасне като се опита да прехвърли на метан и карам на бензин, като след някое спиране и запалване на ново прехвърля на метан.
Отидох на диагностик в СБА - Младост 3 в София и Проблемът който компютърът казва е "Повишено налягане на метан".
След като няколко техника от СБА-то се събраха и мислиха - май ще се окаже че регулатора на налягането на метана може би е повреден. Има нещо като леко омасляване по него, но не съм забелязал да имам повишен разход на метан или проблеми през деня след като веднъж колата превключи на метан.
Те казаха че това може да се получи ако съм зареждал някъде и са вкарали повече метан със съответно по-голямо налягане в бътилките и регулаторът не е издържал на повишеното налягане. Това малко ме съмнява, защото аз през последната половин година съм зареждал почти само в ОМВ на Цариградско шосе до Горубляне, но не изключвам и възможността там да се е случило. А може и не това да е причината, а просто регулаторът да има фабричен дефект - както се споменава във форума.
И така започнах да се оглеждам за решение и намерих този форум и тази тема.
От другите коментари мисля, че още 3ма от вас имат същия или доста подобен проблем.
Отидох в Сакар Ауто, откъдето съм купил колата и ми предложиха нов регулатор на налягането на метана за около 1800 лв. което с дюзи и труд от сервиза стигна над 2500 лв.
Мисля да отида и в Порше до с. Лозен и да попитам и там какви възможности има - гледам че вече са казали на някои от вас че проблемът е известен на ФВ.
Като алтернатива в СБА ми казаха, че е хубаво да разпитам и дали някой не може да отвори и побългари каквото се е счупило - по думите им имало някаква мембрана и някаква шайба. Ще потърся из ментано сервизите из София какво може да се направи.
Аз съм твърдо за да започнем или продължим комуникацията с ФВ и техните представители в БГ за да постигннем заедно май-изгоден резултат за нас. Можем да отидем заедно - ако се уговорим. Може и да пишем заедно до КЗК.
Мейлът мие е logica777@gmail.com. Тук в този форум не ми се публикуват данните за автомобила.
Предложете аз с какво мога да помогна и как вие смятате да задвижим нещата.
Лек ден!
Борис
Прочетох всичко писано в темата и ето и моят проблем.
Имам Тоуран ЕкоФюл на 65 000 км и 3.5 години и понякога проблем с прехвърлянето от бензин на метан. Т.е. паля без проблеми на бензин, но понякога колата гасне като се опита да прехвърли на метан и карам на бензин, като след някое спиране и запалване на ново прехвърля на метан.
Отидох на диагностик в СБА - Младост 3 в София и Проблемът който компютърът казва е "Повишено налягане на метан".
След като няколко техника от СБА-то се събраха и мислиха - май ще се окаже че регулатора на налягането на метана може би е повреден. Има нещо като леко омасляване по него, но не съм забелязал да имам повишен разход на метан или проблеми през деня след като веднъж колата превключи на метан.
Те казаха че това може да се получи ако съм зареждал някъде и са вкарали повече метан със съответно по-голямо налягане в бътилките и регулаторът не е издържал на повишеното налягане. Това малко ме съмнява, защото аз през последната половин година съм зареждал почти само в ОМВ на Цариградско шосе до Горубляне, но не изключвам и възможността там да се е случило. А може и не това да е причината, а просто регулаторът да има фабричен дефект - както се споменава във форума.
И така започнах да се оглеждам за решение и намерих този форум и тази тема.
От другите коментари мисля, че още 3ма от вас имат същия или доста подобен проблем.
Отидох в Сакар Ауто, откъдето съм купил колата и ми предложиха нов регулатор на налягането на метана за около 1800 лв. което с дюзи и труд от сервиза стигна над 2500 лв.
Мисля да отида и в Порше до с. Лозен и да попитам и там какви възможности има - гледам че вече са казали на някои от вас че проблемът е известен на ФВ.
Като алтернатива в СБА ми казаха, че е хубаво да разпитам и дали някой не може да отвори и побългари каквото се е счупило - по думите им имало някаква мембрана и някаква шайба. Ще потърся из ментано сервизите из София какво може да се направи.
Аз съм твърдо за да започнем или продължим комуникацията с ФВ и техните представители в БГ за да постигннем заедно май-изгоден резултат за нас. Можем да отидем заедно - ако се уговорим. Може и да пишем заедно до КЗК.
Мейлът мие е logica777@gmail.com. Тук в този форум не ми се публикуват данните за автомобила.
Предложете аз с какво мога да помогна и как вие смятате да задвижим нещата.
Лек ден!
Борис
Re: Проблеми при Ecofuel ( Екофуел ) т.е. на метан модификациите
Здравейте,
По темата за проблемът с изпарителите - аз нямам този проблем (засега) - но бих се включил, защото утре сигурно ще е и мой проблем.
Та - казвайте какво и как да ви изпратя.
Още нещо - мисля че трябва да измислим начин да бъдат информирани повече собственици на ЕкоФюл ФВ автомобили.
Предполагам - всеки който разбере за фабричен дефент в колата си ще иска да го отсрани.
Да направим ФВ Екофюл група във Фейс или да се присъедим към най-голямата ФВ група и там да опишем проблемите?
Лека
Борис
По темата за проблемът с изпарителите - аз нямам този проблем (засега) - но бих се включил, защото утре сигурно ще е и мой проблем.
Та - казвайте какво и как да ви изпратя.
Още нещо - мисля че трябва да измислим начин да бъдат информирани повече собственици на ЕкоФюл ФВ автомобили.
Предполагам - всеки който разбере за фабричен дефент в колата си ще иска да го отсрани.
Да направим ФВ Екофюл група във Фейс или да се присъедим към най-голямата ФВ група и там да опишем проблемите?
Лека
Борис
Последна промяна от Bobi_S13 на Сря 20 апр 2011 8:28, променено общо 1 път.
Причина: не е нужно да пускаш второ мнение, след като си публикувал едното. Има бутон "промени" в горния ляв ъгал. Чрез него можеш да добавяш. Добре Дошъл!
Причина: не е нужно да пускаш второ мнение, след като си публикувал едното. Има бутон "промени" в горния ляв ъгал. Чрез него можеш да добавяш. Добре Дошъл!
- ecofuel
- Мнения: 30
- Регистриран на: Пон 03 авг 2009 7:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблеми при Ecofuel ( Екофуел ) т.е. на метан модификациите
logica написа:По темата за проблемът с изпарителите - аз нямам този проблем
проблема, който имаш е абсолютно същия. и при мен даваше грешка "клапан високо налягане" и сега вече винаги гледам барометъра на колонката на която зареждам и ако е над 200 ги карам да го спрат преди да е изключило автоматично, за да не достига максималното налягане, щото съм с нов редуктор и ми се иска да изкара повече време... тея цени са просто нереални за едно глупаво желязо.
-
- Мнения: 27
- Регистриран на: Пон 13 юни 2011 18:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Проблеми при Ecofuel ( Екофуел ) т.е. на метан модификациите
Вече има хора в бургас ремонтирали такива.
Re: Проблеми при Ecofuel ( Екофуел ) т.е. на метан модификациите
Bat Vili написа:Вече има хора в бургас ремонтирали такива.
Дай повече информация, все пак си в Бургас. На нас ни е трудно да разузнаем дистанционно.
-
- Мнения: 27
- Регистриран на: Пон 13 юни 2011 18:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Проблеми при Ecofuel ( Екофуел ) т.е. на метан модификациите
nikivel написа:Bat Vili написа:Вече има хора в бургас ремонтирали такива.
Дай повече информация, все пак си в Бургас. На нас ни е трудно да разузнаем дистанционно.
Ремонтират редуктора. Те си знаят. Занаят е все пак, а проблема не е на една кола. Днес пак им докараха едно Caddy.
-
- Мнения: 25
- Регистриран на: Вто 21 юни 2011 14:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проблеми при Ecofuel ( Екофуел ) т.е. на метан модификациите
При Турана има ли токъв проблем, никъде не прочетох нищо?
-
- Мнения: 27
- Регистриран на: Пон 13 юни 2011 18:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Проблеми при Ecofuel ( Екофуел ) т.е. на метан модификациите
марчовски написа:При Турана има ли токъв проблем, никъде не прочетох нищо?
logica има подобен проблем
Re: Проблеми при Ecofuel ( Екофуел ) т.е. на метан модификациите
Някой от вас има ли напредстава колко е налягането от редуктора към реиката
- ecofuel
- Мнения: 30
- Регистриран на: Пон 03 авг 2009 7:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблеми при Ecofuel ( Екофуел ) т.е. на метан модификациите
Не знам със сигурност колко е налягането след редуктора, но мисля че пада до само няколко бара.
А за ремонта в Бургас - колко пари искат? Може ли да си пратя редуктора по Еконт примерно и да ми го върнат ремонтиран?
А за ремонта в Бургас - колко пари искат? Може ли да си пратя редуктора по Еконт примерно и да ми го върнат ремонтиран?
-
- Мнения: 27
- Регистриран на: Пон 13 юни 2011 18:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Проблеми при Ecofuel ( Екофуел ) т.е. на метан модификациите
ecofuel написа:Не знам със сигурност колко е налягането след редуктора, но мисля че пада до само няколко бара.
А за ремонта в Бургас - колко пари искат? Може ли да си пратя редуктора по Еконт примерно и да ми го върнат ремонтиран?
Около 500лв. За другото ще питам
Re: Проблеми при Ecofuel ( Екофуел ) т.е. на метан модификациите
Здравейте,
При мен изникна следния проблем на Кади 2008 на метан. Повреди се накрайника за зареждане на метан /немарливо отношение от служители на метан станция/ - и тук започна моето ходене по мъките. В Порше изток ме уведомиха любезно че цената на този накрайник при тях е около 400 лв според модела. След кратка справка в интернет видях подобен модел на външен вид на цени между 50 -70 лв.и започна моята обиколка по сервизите. На всички сервизи, на които се обадих отговора бе да се докара колата на място и да се види.Първо отидох до фирмения сервиз на Фобос в Горна Диканя - след кратък оглед казаха че не могат да го сменят. След това отидох до едни познати до театър Зад канала - отново същия отговор. Днес минах и през Бигаз през Павлово и там ме успокоиха, че освен в оторизиран сервиз никой няма да смени въпросния накрайник. Въпроса ми е следния: знае ли някой място където да могат да ремонтират/сменят/ въпросния чарк на по приемлива цена - за всички други коли излиза около стотина лева с труд и части,а и ми се виждат малко множко 500 за същото във сервиза на Фолксваген. Благодаря предварително на всички които предложат решение.
При мен изникна следния проблем на Кади 2008 на метан. Повреди се накрайника за зареждане на метан /немарливо отношение от служители на метан станция/ - и тук започна моето ходене по мъките. В Порше изток ме уведомиха любезно че цената на този накрайник при тях е около 400 лв според модела. След кратка справка в интернет видях подобен модел на външен вид на цени между 50 -70 лв.и започна моята обиколка по сервизите. На всички сервизи, на които се обадих отговора бе да се докара колата на място и да се види.Първо отидох до фирмения сервиз на Фобос в Горна Диканя - след кратък оглед казаха че не могат да го сменят. След това отидох до едни познати до театър Зад канала - отново същия отговор. Днес минах и през Бигаз през Павлово и там ме успокоиха, че освен в оторизиран сервиз никой няма да смени въпросния накрайник. Въпроса ми е следния: знае ли някой място където да могат да ремонтират/сменят/ въпросния чарк на по приемлива цена - за всички други коли излиза около стотина лева с труд и части,а и ми се виждат малко множко 500 за същото във сервиза на Фолксваген. Благодаря предварително на всички които предложат решение.
-
- Мнения: 27
- Регистриран на: Пон 13 юни 2011 18:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Проблеми при Ecofuel ( Екофуел ) т.е. на метан модификациите
ecofuel написа:А за ремонта в Бургас - колко пари искат? Може ли да си пратя редуктора по Еконт примерно и да ми го върнат ремонтиран?
Цената е за пълен ремонт на редуктора, т.е. максимума зависи от частите по ремонта. За пращянето по куриер е по предварителна уговорка, за да се осигури кола на която да се настрои редуктора. Има и гаранция- 1 година без значение от пробега.
Върни се в “Sharan, Touran & Caddy”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 70 госта