Спрям съм се на НР серията,с billet перката... 6262.
Има някаква шибана опция на компресорната част дето не я вдявам- compressor cover:
с варианти
- Е-cover
- S-cover
- Ported S-cover
Спешен въпрос за опции при поръчка на Precision Turbochaгgеr
Re: Спешен въпрос за опции при поръчка на Precision Turbochaгgеr
http://honda-tech.com/showthread.php?t=2158487
Надявам се това да помогне. Има снимкa на Т04Е и Т04S една до друга която поне лека представа за разликата да даде.
А това е цитат от един друг форум...
Надявам се това да помогне. Има снимкa на Т04Е и Т04S една до друга която поне лека представа за разликата да даде.
E cover is more a mid size of the compressor covers. Here is a picture of all 3, top is the small cover I am inquiring about (2.5" inlet 2.0" outlet), (middle is a B cover (2.75" inlet and 2" outlet) and E is at the bottom of the picture. It has a 3.0" inlet and a 2.0" outlet. S is not in that picture, but it would have a 4" inlet and 2.5" outlet.
А това е цитат от един друг форум...
- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3009
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: Спешен въпрос за опции при поръчка на Precision Turbochaгgеr
да не си го напишат като хората...
ясно, това ми трябваше- 4инча вход, 2.5 инча изход
благодаря
даже може и да се изтрие темата
ясно, това ми трябваше- 4инча вход, 2.5 инча изход
благодаря

даже може и да се изтрие темата
- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3009
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: Спешен въпрос за опции при поръчка на Precision Turbochaгgеr
да използвам темата
препоръчайте марка и модел хубав рециркулационен BOV клапан. За кола с дебитомер, нещо дето е доказано.
50мм може и малко по-малко. Говорим за истински, не реплики.
препоръчайте марка и модел хубав рециркулационен BOV клапан. За кола с дебитомер, нещо дето е доказано.
50мм може и малко по-малко. Говорим за истински, не реплики.
Re: Спешен въпрос за опции при поръчка на Precision Turbochaгgеr
Forge примерно, от марковите няма лош. Само при китайските има лоши.
Re: Спешен въпрос за опции при поръчка на Precision Turbochaгgеr
shpeki написа:Forge примерно, от марковите няма лош. Само при китайските има лоши.
Има, има, BLITZ по принцип имат много рекламации с техните boost-leak (или поне при марковите само за тях съм чувал да го имат проблема). Те обаче не съм се интересувал имат ли рециркулационни.
Иначе по темата - TiAL
http://www.tialsport.com/prod_bv_qr.htm
http://www.tialsport.com/prod_bv_Aq.htm
И както се казваше в един чуждоезичен форум - the daddy of all dump valves.
П.П. Какво стана с турбото...?
- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3009
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: Спешен въпрос за опции при поръчка на Precision Turbochaгgеr
ми нищо... поръчах го, надявам се до края на месеца да е при мен
досега знаех че тиал нямат рециркулационен. явно че имат и то от 2008...
досега знаех че тиал нямат рециркулационен. явно че имат и то от 2008...
Re: Спешен въпрос за опции при поръчка на Precision Turbochaгgеr
Радвам се, че поне с нещо съм бил полезен в този форум. Лично аз чакам равитие по темата...
- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3009
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: Спешен въпрос за опции при поръчка на Precision Turbochaгgеr
vr_mk2 написа:П.П. Какво стана с турбото...?




поръчах едно, дойде мааалко по-друго.
трябваше да компресора да е 04S, той дойде 04Е.
поръчах чугун 0.82, дойде 0.63
може би така е по-добре, щото не правя драгаджийка и буста ще идва малко по-рано, което ще е приятно за стрийт кола. иначе поне е е билет перката.
исках да взема бов на тиал, трябвало да се чака 8 седмици за изпълнение на поръчката. то не че ми е спешно, просто изпусках доставката от америка. да видим какво ще измисля...
- moimoimoi
- Мнения: 2418
- Регистриран на: Сря 21 мар 2007 21:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: В голф2 VR6 турбо
Re: Спешен въпрос за опции при поръчка на Precision Turbochaгgеr
абе пешка тая бутилка 1.5 литра ли е 

- niikoo_1
- Мнения: 3308
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Спешен въпрос за опции при поръчка на Precision Turbochaгgеr
ПЕШКА написа:
Кажи от къде поръча нещата да не си поръчват от там хората, CTS Turbo?
- tosho_vr6
- Мнения: 203
- Регистриран на: Нед 07 яну 2007 16:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Габрово
Re: Спешен въпрос за опции при поръчка на Precision Turbochaгgеr
pe6kata написа:vr_mk2 написа:П.П. Какво стана с турбото...?
поръчах едно, дойде мааалко по-друго.
трябваше да компресора да е 04S, той дойде 04Е.
поръчах чугун 0.82, дойде 0.63
може би така е по-добре, щото не правя драгаджийка и буста ще идва малко по-рано, което ще е приятно за стрийт кола. иначе поне е е билет перката.
исках да взема бов на тиал, трябвало да се чака 8 седмици за изпълнение на поръчката. то не че ми е спешно, просто изпусках доставката от америка. да видим какво ще измисля...
Пешка тази 6262 ли е
и моята е 62 62 но изглежда заради разликата в компресорите
ето я мойта
- niikoo_1
- Мнения: 3308
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Спешен въпрос за опции при поръчка на Precision Turbochaгgеr
Твойта здрава ли е още?
Чудно ми е как са с издържливостта тия турбини, твойта на колко км е вече, впечатление, на какви налягания се кара?
Върти ми се в глата 2.0 16кл мотор с втулков Precision 5557 с кована перка и .63ar или Garrett GT3076Р, като пресижъна ме блазни заради по-тънката му цената като е втулков.
Предишната ми кола още се движи без проблем с Precision T3/T4 50trim.
Чудно ми е как са с издържливостта тия турбини, твойта на колко км е вече, впечатление, на какви налягания се кара?
Върти ми се в глата 2.0 16кл мотор с втулков Precision 5557 с кована перка и .63ar или Garrett GT3076Р, като пресижъна ме блазни заради по-тънката му цената като е втулков.
Предишната ми кола още се движи без проблем с Precision T3/T4 50trim.
- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3009
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: Спешен въпрос за опции при поръчка на Precision Turbochaгgеr
tosho_vr6 написа:Пешка тази 6262 ли е
и моята е 62 62 но изглежда заради разликата в компресорите
ето я мойта
твоята е РТВ500-6262SP, с 4инча вход и 2.5инча изход и антисърдж
моята е РТВ300-6262Е, 3инча вход и 2 инча изход. М/у другото този вход идеално ми пасва на диаметъра на дебитомера
турбото е аналогично на гарет ГТ 35, с таван до 670 коня. Струва 900$, като има опция и за лагерно тяло с/у още 600$
нали твоята беше с A/R 0.82. 1бар къде го правиш- 3.500-3800 оборота?
с този 0.63 надявам се да съм около 3000, но не и отдолу
- tosho_vr6
- Мнения: 203
- Регистриран на: Нед 07 яну 2007 16:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Габрово
Re: Спешен въпрос за опции при поръчка на Precision Turbochaгgеr
Турбото ми е на 40000км каралосе ена 1,5налягане
ослужих на Планинско Узана на Щерев негово се шчупи
направи две качвания на 2бара и все още му няма нищо
поне за сега
Пешка и аз мисля че твоята ще пълни по от рано но да не почне да тапи мотора във високите но едвали
като я сложиш ще се види най добре как ще върви и кога ще пълни
до каде стигна принципно с твоя проект кога ще качваш турбото
ослужих на Планинско Узана на Щерев негово се шчупи
направи две качвания на 2бара и все още му няма нищо
поне за сега
Пешка и аз мисля че твоята ще пълни по от рано но да не почне да тапи мотора във високите но едвали
като я сложиш ще се види най добре как ще върви и кога ще пълни
до каде стигна принципно с твоя проект кога ще качваш турбото
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 19 госта