R32Dream написа:По принцип като дам на контакт н75 не трябва ли да цъка ?
Тва не е показател за работещ N75
R32Dream написа:По принцип като дам на контакт н75 не трябва ли да цъка ?
R32Dream написа:Наи интересното ми е че като навивам/развивам гайката на актуатора налягането не се променя.
и да си омажеш колата двойно повече.Да беше с АГУ без МАП да експериментираш - ама при тебе не знам що зорлем си я разваляш.Качваш я на ВАГ в движение и на 2ра/3та с газта до долу гледаш искано спрямо реално налягане.
.В сряда както казах ще пробвам този номер с маркучите на н75 и ще пиша какъв е бил резултата.Хубавото е че имам достъп до Ваг-ком,лошото е че много много не му разбирам 
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Потребители, разглеждащи този форум: stoqnSDP и 110 госта