Преди 2 седмици смених контакта на ключа за запалване(клемореда).
Миналата седмица на 2х, километража и часовника се нулирваха при опит да запаля.
Днес се чува само едно цъкане и не ще да завърти. Гнусните фарове и лампи светят. Замерих акумулатора - 12В. Помолих съседа да даде ток от колата си и пак същото - периодично цъкане откъм моторния отсек и не иска да завърти.
Сега пък какво ще е ?
Моля помогнете!
Пасат В4 - нулиране на километража и часовника
- kentavara
- Мнения: 49
- Регистриран на: Пет 12 авг 2011 21:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: свищов
Re: Нулиране на километража и часовника
Двигателя какъв е? дай повече инфо ако искаш помошт колега.
- donotdisturb
- Мнения: 367
- Регистриран на: Нед 04 юли 2010 0:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pazardjik
- Контакти:
Re: Нулиране на километража и часовника
Май беше бендикс неможе да избута котвата и да запали при мен го имаше същия проблем свалиха стартера смениха няква диодна плочка или нещо от сорта или бендикса смениха нз излезна ми някаде към 60-80 лв 

Re: Пасат В4 - нулиране на километража и часовника
А дали новия клеморед не е менте? И САЩ не са застраховани срещу ментета - криза е.
Опитай да запалиш двигателя, като:
1. Включиш на О предавка и дръпнеш ръчната спирачка.
2. Завъртиш ключа в положение за запалване, без да въртиш чрез него стартера.
3. С предварително приготвен кабел 2,5-4,0 square мм подадеш "+" от клемата на акумулатора до съответната клема на бендикса. ( това на практика може и да не е толкова лесно, зависи от клемите и куплунзите, които са използвани, но при достатъчна техническа грамотност не е проблем)


Опитай да запалиш двигателя, като:
1. Включиш на О предавка и дръпнеш ръчната спирачка.
2. Завъртиш ключа в положение за запалване, без да въртиш чрез него стартера.
3. С предварително приготвен кабел 2,5-4,0 square мм подадеш "+" от клемата на акумулатора до съответната клема на бендикса. ( това на практика може и да не е толкова лесно, зависи от клемите и куплунзите, които са използвани, но при достатъчна техническа грамотност не е проблем)

- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Skoda Karoq + Passat B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Пасат В4 - нулиране на километража и часовника
клеморедът ти отново е за смяна,при предишната смяна си попаднал на неподходящ (някои търговци се сърдят,като наречеш някоя част менте,била неподходяща марка просто
) 





-
- Мнения: 168
- Регистриран на: Съб 01 ное 2008 17:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Пасат В4 - нулиране на километража и часовника
Където пипаш там се разваля.Провери отново клемореда.
Re: Пасат В4 - нулиране на километража и часовника
Здравейте колеги!
Понякога нещата се оказват по-лесни. Първо проверих и почистих отрицателния полюс на акумулатора и после проследих дебелия кабел, стигащ до двигателя, който също беше позеленял.
Качих файл , можете да го погледнете и благодаря на всички които се отзоваха.
http://www.youtube.com/watch?v=p_3K6uCNj5o
Колкото до ментетата и тук ги има. Този ключ го купих за 10$ с 1г. гаранция, а тези с доживотна гаранция са 30$. Нали все си броим стотинките ...
Понякога нещата се оказват по-лесни. Първо проверих и почистих отрицателния полюс на акумулатора и после проследих дебелия кабел, стигащ до двигателя, който също беше позеленял.
Качих файл , можете да го погледнете и благодаря на всички които се отзоваха.
http://www.youtube.com/watch?v=p_3K6uCNj5o
Колкото до ментетата и тук ги има. Този ключ го купих за 10$ с 1г. гаранция, а тези с доживотна гаранция са 30$. Нали все си броим стотинките ...
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: railfan и 65 госта