Голф4 1.8ТAUM-влиза в авариен режим и ограничава турбото

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
tombg
Мнения: 26
Регистриран на: Пон 11 авг 2008 13:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пирдоп

Голф4 1.8ТAUM-влиза в авариен режим и ограничава турбото

Мнениеот tombg » Съб 08 окт 2011 11:32


Ситуацията е следната, става въпрос за Голф 4 1.8Т 20V AUM 150 кс.
Правен е MAP в чужбина и турбото работи на 0.8, 0.9 peek.
Сега обаче имам някакви проблеми с колата и понякога влиза в авариен режим и турбото не ми качва повече от 0.2
Когато колата не е а аварийния режим пък има едно прекъсване все едно ми свършва бензина.
Влезне ли в аварийния режим прекъсването изчезва, но пък колата не върви ...
Закачвал съм го и в BOSCH и в PROSPEED, смених бобините и свещите и нищо.
На диагностиката показваше "MASS AIRFLOW" като някой ми казват че трябва да си сменя дебитомер, други ми казват че след като е правен MAP дебитомера вече не играе никаква роля ...
Не знам вече и аз какво да правя. Дайте съвет.
Благодаря предварително




Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Re: Голф4 1.8ТAUM-влиза в авариен режим и ограничава турбото

Мнениеот Rabbit_TDI » Съб 08 окт 2011 15:06


tombg написа:казват че след като е правен MAP дебитомера вече не играе никаква роля ...

:lol: Кой я изръси таз глупост :lol: .Щом показва грешка дебитомер това го вкарва в сервизен - дали проблема е в самия дебитомер или нещо друго е отделен въпрос.Качи го на ВАГ и виж какви стойности дава.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 81 госта