Дължината е различна ДХ е по-дълъг от 2Е щото ползва механика..
Според мен ще си усложниш много нещата с тея пънчета не че няма да стане.Стоманата на амортисьора е наистина твърда.
Най-добрия вариянт за теб са фордови повдигачи,понеже си с голям вал ,за да не изплюва пуловете...
2Е++...атмосферка(stage 3)
- Sharky GTI
- Мнения: 228
- Регистриран на: Вто 03 фев 2009 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Враца
Re: 2Е++...атмосферка(stage 3)
...точно обратното се получава с фордовите,настъпва пуловете в края и ги повдига от противоположната им страна,получава се нетърпимо щракане и лично аз небих бил спокоен да си развъртам мотора с тоя проблем.Карах с тая конфигурация няма и 100км и веднага ги изхвърлих и минах на хидравлика от PD което маи беше безсмислено,затова сега искам да си барна нещата за да няма изненади и разочарования.
...интересуваме точно колко е разликата м/у клапаните на 2Е-то и на DX-а за да си направя сметките дали клапаните на DX-а ще оберат разстоянието което се получава при ползването на чашките от dci които са супер леки и в комбинация с Шрик-овите пружини и тарелки ще паснат доста добре.
Поздрави.
...интересуваме точно колко е разликата м/у клапаните на 2Е-то и на DX-а за да си направя сметките дали клапаните на DX-а ще оберат разстоянието което се получава при ползването на чашките от dci които са супер леки и в комбинация с Шрик-овите пружини и тарелки ще паснат доста добре.
Поздрави.
-
- Мнения: 26
- Регистриран на: Пон 01 дек 2008 13:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: 2Е++...атмосферка(stage 3)
Какво става колега до къде стигна ..Много ми е интересно да видя снимки и клип.
10+ и само да те радва голфчето
!
10+ и само да те радва голфчето

- Sharky GTI
- Мнения: 228
- Регистриран на: Вто 03 фев 2009 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Враца
Re: 2Е++...атмосферка(stage 3)
...ако всичко е точно утре привечер палим
...винаги ще има по едно дребно ама нищожно нещо дето си казваш...абе тва да му е
и накрая то ти разказва играта
Поздрави и стискаите палци

...винаги ще има по едно дребно ама нищожно нещо дето си казваш...абе тва да му е


Поздрави и стискаите палци

- Sharky GTI
- Мнения: 228
- Регистриран на: Вто 03 фев 2009 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Враца
Re: 2Е++...атмосферка(stage 3)
...Stage 3 и първо палене вече са факт
След доста работа по мотора,преправки трудности и нерви мотора днес слетобяд запали с пипането и без абсолютно никакви проблеми...за известно време но за това какво стана малко по-натам
.Та 3та фаза на 2Е-то се състоя във:
шлайф к.в. 1ви ремонт
основни лагери АCL Racing 4B1606H
биелни лагери АCL Racing 5M1644H
сегменти Kolbenschmidt
бутала Wossner K9054DA... second hand
портване смукателни+изпускателни портове
нови гумички+водачи за клапаните
клапани на 30' и олекотени
разпределителен вал Schrick 288'... second hand
механични повдигачи(домашно производство
)
пружини Schrick + подложки 1мм между главата и долната талерка
метална гарнитура за АGG
семеринги и гарнитурки разни други и тях
...та общо взето това са новите неща по мотора които веднага след разработка и ако всичко е точно го качвам на диното за нов чип и да видим какво ще изпише
.Старите чаркове по мотора са си алфовия дебитомер,старияси дросел с VR6овата клапа самоче малко си поиграх с входа...стана като тромпетка
,колектора си остава стария леко поразпилен да пасне с портовете на новата глава,изпускателния същия 4-1 напасван по изпускателните постове + нова термолента,2Y скоростите и т.н. останалите ги има по назад в темата.
Впечатления за сега кой знае кави не съм си правил щото първоначално запалих мотора и го оставих така на тихи около 20мин. загря си нормално превъртя радиатори парно сичко,изгасих го постоя малко и пак запали без проблеми и го оставих така да поработи на тихи и забелязах спад в налягането на маслото и хоп... по едно време на 92 градуса на маслото на тихи ми присветка лампата...викамси честито...стария проблем в новия мотор.Като подам обороти вдига налягане и си гасне.Странното ми е обаче е при тихи обороти даржи 2 бара на уреда в купето които мери от ниското налягане,а по книга датчика на главата го дават че трябва да сработва при 0.8бара та ми минаха една камара дивотии в главата и заебах нещата за днес до тук...утре нов ден и продалжавам.Ще сложа манометъра аз и ще си мерна налягането на топал мотор долу на маслоохладитела и горе на главата да видим какво ще покаже и ще отстранявам проблема по съответния начин.
...въпреки проблемите и всичко около мотора като му чух гласеца и ми се изпулни душата максимално с кеф
... мотора работи доста стегнато и злобно и реагира много нервно и злобно на команда с газта,не съм го цедил но след като поработи известно време си позволих лекичко да го погаля,а ето и едно клипче
http://vbox7.com/play:2690997434

След доста работа по мотора,преправки трудности и нерви мотора днес слетобяд запали с пипането и без абсолютно никакви проблеми...за известно време но за това какво стана малко по-натам

шлайф к.в. 1ви ремонт
основни лагери АCL Racing 4B1606H
биелни лагери АCL Racing 5M1644H
сегменти Kolbenschmidt
бутала Wossner K9054DA... second hand
портване смукателни+изпускателни портове
нови гумички+водачи за клапаните
клапани на 30' и олекотени
разпределителен вал Schrick 288'... second hand
механични повдигачи(домашно производство

пружини Schrick + подложки 1мм между главата и долната талерка
метална гарнитура за АGG
семеринги и гарнитурки разни други и тях
...та общо взето това са новите неща по мотора които веднага след разработка и ако всичко е точно го качвам на диното за нов чип и да видим какво ще изпише


Впечатления за сега кой знае кави не съм си правил щото първоначално запалих мотора и го оставих така на тихи около 20мин. загря си нормално превъртя радиатори парно сичко,изгасих го постоя малко и пак запали без проблеми и го оставих така да поработи на тихи и забелязах спад в налягането на маслото и хоп... по едно време на 92 градуса на маслото на тихи ми присветка лампата...викамси честито...стария проблем в новия мотор.Като подам обороти вдига налягане и си гасне.Странното ми е обаче е при тихи обороти даржи 2 бара на уреда в купето които мери от ниското налягане,а по книга датчика на главата го дават че трябва да сработва при 0.8бара та ми минаха една камара дивотии в главата и заебах нещата за днес до тук...утре нов ден и продалжавам.Ще сложа манометъра аз и ще си мерна налягането на топал мотор долу на маслоохладитела и горе на главата да видим какво ще покаже и ще отстранявам проблема по съответния начин.
...въпреки проблемите и всичко около мотора като му чух гласеца и ми се изпулни душата максимално с кеф


- bbboiko2004
- Мнения: 4294
- Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
- Автомобил: VW Polo 2f
- Двигател: 3f - 1993
Re: 2Е++...атмосферка(stage 3)
На приятел с тройка, така му мигаше таблото проверка всичко ток и се оказа че повредата е в таблото ...Успех 

- Sharky GTI
- Мнения: 228
- Регистриран на: Вто 03 фев 2009 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Враца
Re: 2Е++...атмосферка(stage 3)
...два еднакви мотора,атмосферни единия на 10:1 а другия 12.3:1,първия няма проблеми с налягането на маслото при топъл мотор,а втория има...защо
.С колегата Brabus си писахме и той ми сподели че при неговото PB при минаване на 12.1:1 му се е появил съшия проблем,ниско налягане и присветване на лампата при топъл мотор.Като се поразрових насам натам намери че при един и същи мотор примерно 3.2FSI който се слага и на ТТ и на А4 и А6,а и на R32,разликата в hp на моторите идва предполагам разлика в електрониката и оправлението на мотора и в RC разбира се.Оказа се също и че за различните степени има и различно налягане на маслото което поддържат при 2000об.Та някой ако може да ме светне малко по въпроса "каде е скрит ключа от мазето" по тоя проблем 


- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3010
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: 2Е++...атмосферка(stage 3)
невиждам никаква връзка м/у мазането на мотора и обема на горивната камера- там просто масло няма.
единственото което ми идва на ум е да се получава детонационно горене при сгъстения мотор, което да го товари термично(отедлно че Т на изгаряне в цилиндритепри сгъстяване се повишава). Това ще се разбере като се види Т на маслото- ако е висока, вискозитета, съответно и налягането да пада...
единственото което ми идва на ум е да се получава детонационно горене при сгъстения мотор, което да го товари термично(отедлно че Т на изгаряне в цилиндритепри сгъстяване се повишава). Това ще се разбере като се види Т на маслото- ако е висока, вискозитета, съответно и налягането да пада...
- Sharky GTI
- Мнения: 228
- Регистриран на: Вто 03 фев 2009 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Враца
Re: 2Е++...атмосферка(stage 3)
...няма детонаций,горивото е 100октанов+Bardahl а темперетурата на маслото варира +/- 2 градуса около температурата на охладителната система,последно като го гледах беше 92 градуса.Маслото е 10W40 като за разработка и после си минавам на 10W60.Мотора не загравя повече от нормалното,работи съвсем нормално,но след 30-40мин работа почва да присветва лампата на тихи,мерих и налягането при датчика за ниското налягане пада под 1бар.Пробвах с други 2 маслени помпи същата работа даже с едната по-зле.Ще пробвам и с помпа от TDI си намерих както ме посаветва Brtabus,при него с поставянето на такава проблема се решил 

- brabus
- R-циклопедист на VW
- Мнения: 11164
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
- Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
- Двигател: 1991 2003
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: 2Е++...атмосферка(stage 3)
При мен разлика в температурата на маслото преди и след промените няма. Дори в задръстванията в София това лято, когато беше 32+ гр.
По същия начин се кара само с 100 Еко кинетрон и детонации няма.
Както казах и на Шарки след като сменихме маслената помпа с такава от TDI присветването на лампата на таблото изчезна.
Този проблем при мен по-скоро си го обяснявам с преправянато по главата - махането на хидравличните повдигачи и смяната им с механични, както и по-големи клапани, а не от степента на сгъстяване.
По същия начин се кара само с 100 Еко кинетрон и детонации няма.
Както казах и на Шарки след като сменихме маслената помпа с такава от TDI присветването на лампата на таблото изчезна.
Този проблем при мен по-скоро си го обяснявам с преправянато по главата - махането на хидравличните повдигачи и смяната им с механични, както и по-големи клапани, а не от степента на сгъстяване.
- Sharky GTI
- Мнения: 228
- Регистриран на: Вто 03 фев 2009 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Враца
Re: 2Е++...атмосферка(stage 3)
...не го изкючвам и аз като опция проблема да е от главата,и моята доста рязане пилене и преправяне видя,даже преди още когато карах с фордовите чашки за проба незабелязах разлика в налягането и нямах проблми от страна с маслото,а си мислех дали няма да се наложи да намаля отворите дето подават за пълненето на повдигачите.Ако проблема е от тях лесно мога са им направя и набия втулки с по-малак отвор за маслото
но засега ще изчакам и ще опитам с смяната на маслената помпа с такава от TDI,благодарение на колегата Letajanta(Спасчо
) който ме снабдява с каквото ми потрябва за проекта
Поздрави



Поздрави

- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3010
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: 2Е++...атмосферка(stage 3)
за да не държи налягане на маслото, означава че или помпата има износвания, които впрочем се замерват, или има големи хлабини във лагерите на коляновия вал. Може и тия промени дето споменавате в главата, незнам какво е правено там...
а щом след 30-40мин и почва да премига лампата, означава че вискозитета на маслото пада... А вариантите да пада вискозитета пак не са много...
а щом след 30-40мин и почва да премига лампата, означава че вискозитета на маслото пада... А вариантите да пада вискозитета пак не са много...
- Sharky GTI
- Мнения: 228
- Регистриран на: Вто 03 фев 2009 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Враца
Re: 2Е++...атмосферка(stage 3)
...дай малко разяснения по въпроса с замерването на помпата.Всички лагери по мотора са сменени с нови...като се замисля само втулките на биелите си останаха,но там нямаше проблеми.
- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3010
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: 2Е++...атмосферка(stage 3)
на зъбните колела на помпата се замерва хлабината м/у самите зъби при застъпване.Има си допуски на износване. мери се с ония пластини за мерене на хлабини...
аз лично подхождам с известни резерви към новите лагери, в смисъл че очаквам да има и изненади. покарай малко, пък след няколко стотин километра свали картера да видиш как са нещата...
аз лично подхождам с известни резерви към новите лагери, в смисъл че очаквам да има и изненади. покарай малко, пък след няколко стотин километра свали картера да видиш как са нещата...
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 44 госта