Passat B.3Тихите обороти да се влияят от датчика на водата?
- golemia86
- Мнения: 5
- Регистриран на: Чет 06 окт 2011 20:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Popovo
Passat B.3Тихите обороти да се влияят от датчика на водата?
Възможно ли е тихите обороти на Passat B.3 (1.8 Mi, 90 HP), да се влияят от температурния датчик на водата. Датчиците са означени с цифри по 3 в 3 групи като на оригиналния след тях има буква С (це), а след тези на този който поставих - В (бе).
- Теодор
- Мнения: 4928
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
- Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Passat B.3Тихите обороти да се влияят от датчика на водата?
Не само е възможно но точно такава роля играе датчика освен да подава сигнал към уреда на таблото
Твоя трябва да е с жълт кант на него, има и с зелен но той е за дизелови двиг.

- brad4edat
- Мнения: 341
- Регистриран на: Пет 06 апр 2007 21:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Разлог
- Контакти:
Re: Passat B.3Тихите обороти да се влияят от датчика на водата?
Да на passat B4 се влияят и то доста добре от датчика за водата, доста главоболия създаде, докато го установиме 

- golemia86
- Мнения: 5
- Регистриран на: Чет 06 окт 2011 20:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Popovo
Re: Passat B.3Тихите обороти да се влияят от датчика на водата?
golemia86 написа:Възможно ли е тихите обороти на Passat B.3 (1.8 Mi, 90 HP), да се влияят от температурния датчик на водата. Датчиците са означени с цифри по 3 в 3 групи като на оригиналния след тях има буква С (це), а след тези на този който поставих - В (бе).
колега от този които отива към компютъра ли или друг?
- brad4edat
- Мнения: 341
- Регистриран на: Пет 06 апр 2007 21:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Разлог
- Контакти:
Re: Passat B.3Тихите обороти да се влияят от датчика на водата?
До колкото си спомням, аз сменях този дето е на "тройника", май така му казваха. Дебелия маркуч излизащ от блока, точно до самия двигател. Мисля че този датчих сменях и оборотите се оправиха. Датчика лъжеше уж компютъра, а на VAG излизаше друга стойност.
- siko2
- Мнения: 164
- Регистриран на: Вто 24 май 2011 13:27
- Автомобил: VW Passat B5 1997
- Двигател: ADR
- Местоположение: София
Re: Passat B.3Тихите обороти да се влияят от датчика на водата?
brad4edat написа:До колкото си спомням, аз сменях този дето е на "тройника", май така му казваха. Дебелия маркуч излизащ от блока, точно до самия двигател. Мисля че този датчих сменях и оборотите се оправиха. Датчика лъжеше уж компютъра, а на VAG излизаше друга стойност.
Демек на ваг-а излизат нормални стойности а иначе са други?
- brad4edat
- Мнения: 341
- Регистриран на: Пет 06 апр 2007 21:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Разлог
- Контакти:
Re: Passat B.3Тихите обороти да се влияят от датчика на водата?
Немога да го обясна точно, но датчиците са няколко и се получават разни разминавания. На таблото показва примерно 85* а реално са 93* примерно, и vag си ги показва 93 пък компютъра си мисли за 85, и се получаваше една какафоия при мен 

- dj_tuhla
- Мнения: 1397
- Регистриран на: Съб 18 фев 2006 0:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Голо Бърдо
Re: Passat B.3Тихите обороти да се влияят от датчика на водата?
Колега, "компютъра", т.е. контролера който управелява мотора (съкратено ЕКУ) е нещото което си говори с VAG-Com,
така че това което той си мисли излиза и на VAG-COM-а. Това какво показва на таблото пък е съвсем отделно и по никакъв начин няма абсолютно никаква връзка с работата на мотора.
Отделно, този датчик променя параметри от управлението до показание 50 градуса, т.е. ЕКУ-то спира да го "бръсне" след 50 градуса.. така че дали ще си мисли контролера, че е 75 или 95 градуса антифриза, това не оказва никакво влияние ако реалната му темп. е над 50градуса.
За празния ход по-скоро вижте да не смуче въздух от някъде на първо четене .. тампона на моното, спукан маркуч, този от сервото например и т.н. ..
така че това което той си мисли излиза и на VAG-COM-а. Това какво показва на таблото пък е съвсем отделно и по никакъв начин няма абсолютно никаква връзка с работата на мотора.
Отделно, този датчик променя параметри от управлението до показание 50 градуса, т.е. ЕКУ-то спира да го "бръсне" след 50 градуса.. така че дали ще си мисли контролера, че е 75 или 95 градуса антифриза, това не оказва никакво влияние ако реалната му темп. е над 50градуса.
За празния ход по-скоро вижте да не смуче въздух от някъде на първо четене .. тампона на моното, спукан маркуч, този от сервото например и т.н. ..
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 42 госта