

evn написа:Незнам,пробвах и с добавка за изчистване на дюзи, донесоха ми я от Германия, ама нямаше ефект.Пак си е пушилка особено сутрин на студен мотор направо ми става зле като погледна назад, после е добре горе долу.Иначе си е пълна пушка колата.
bai_ILIA написа:evn написа:Незнам,пробвах и с добавка за изчистване на дюзи, донесоха ми я от Германия, ама нямаше ефект.Пак си е пушилка особено сутрин на студен мотор направо ми става зле като погледна назад, после е добре горе долу.Иначе си е пълна пушка колата.
братле може да имаш изгорели свещиимахме едно пежо 306 ТД и палеше на 2 от 4. обаче отзад димна завеса заради неизгорялата нафта. сменихме свещите и като запали нищо
само давам предположение...при палене може да ти изпуши едно леко облаче долу така ама аз съм го виждал на койта кола друг като я пали...иначе отвътре не се вижда нищо
SACHO7803 написа:точно така...важно е цедката да е на високи обороти.тогава лопатките са отворени напълно и мъзгата уж се поудухвано....има и едно НО...ако геометрията е много ама мноооого зле тогава няма да стане и така.има друг МНОООООГО ПРОСТ НАЧИН ЗА ОДУХВАНЕ НА ПРОМЕНЛИВА ГЕОМЕТРИЯ.ще ви го кажа...изпробвано е
![]()
![]()
махаш вакуум управлението на геометрията т.е.махаш вакуум мъркучето най-лесно от самия вакуум клапан"буренцето"при това положение геометрията е с постоянно отворени лопатки все едно че кенефа е на високи обороти
но...пак има едно НО...ако геометрията е дотолкова затлачена че дори при освобождаване на вакума лопатите не успяват да се отворят докрай...тогава ръчно размърдай актуатора якооо....се едно си прайш чикия
![]()
![]()
и тогава геометрията пак ще си охлаби и ще си дойде в положение---отворени лопатки---тогава караш известно време така.в ниските обороти няма да имаш грам мощност но там е и ключето от барачката---дъниш я малко тая колица да поотпуши.минимум 100--200км--минимум.и тогава ако не лъсне геометрията и ако лостчето се движи пак труднооо----------ЗАПЛЮЙ МЕ.няма да се разсърдя.казвам го на всички със запекли геометрии-не се занимавайте да сваляте и да почиствате а приложете това....пробвано е-РАБОТИ.и дано някой се сети после да почерпи
![]()
Ludiq написа:Кодировка на автомат си е та*ак.
Неиздърпва актуатора до доло на празен ход.
Геометрията се задръства по-бързо.
Няма никакъв респонс мотора....няма никой във високите.
Но за сметка на това палиш по-лено загрял по малко се тресеш и си мислиш,че върви по добре в ниските.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], simo7 и 59 госта