
Проблеми с централното Б3
Проблеми с централното Б3
Колеги значи работата е следната колата е пасат б3 88 година няма екстри има аларма но не е заводска има й централно но работи само когато заключа с алармата когато сложа ключа във ключалката и го завъртя се заключва само шофьорската врата а другите не се заключват. С една дума централното работи само когато включа алармата но не и когато заключвам ръчно. Няма ли начин да се преправи нещо та да работи централното дори когато заключвам ръчно. 

- pas1.8mi
- Мнения: 5208
- Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1.8T AEB 1999
- Местоположение: София,Плевен
Re: Проблеми с централното
Не ти работи микро-ключето в дръжката(или е с отрязани проводници)!
Re: Проблеми с централното
pas1.8mi написа:Не ти работи микро-ключето в дръжката(или е с отрязани проводници)!
Дръжката е обикновенна няма кабели по нея гледах я.
- vasilb
- Мнения: 742
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2008 20:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Проблеми с централното
Колата като няма екстри, а и няма кабели към дръжката, ме навежда на мисълта, че централното е електрическо(слагано допълнително) , а не оригинално вакуумно. Ако е така - проблемът е в него - просто така е проектирано - да се ръководи от алармата. На предните врати имаш само обикновени машинки (с два кабела), а не управляващи(с пет кабела). Може и да е била с управляващи, но микроключетата в нея да са дали фира и да не работят. Ако си с оригинално централно - някой е рязал кабели, за което трябва първо да си намериш работеща дръжка за централно (с кабели) и да прегледаш кой какво е майсторил. 

Re: Проблеми с централното
vasilb написа:Колата като няма екстри, а и няма кабели към дръжката, ме навежда на мисълта, че централното е електрическо(слагано допълнително) , а не оригинално вакуумно. Ако е така - проблемът е в него - просто така е проектирано - да се ръководи от алармата. На предните врати имаш само обикновени машинки (с два кабела), а не управляващи(с пет кабела). Може и да е била с управляващи, но микроключетата в нея да са дали фира и да не работят. Ако си с оригинално централно - някой е рязал кабели, за което трябва първо да си намериш работеща дръжка за централно (с кабели) и да прегледаш кой какво е майсторил.
Точно така централното не е вакумно а е с електрическите машинки и та 4-те врати. Слагано е допълнително. Явно няма начин да се промени нещо щом е такова или има начин.
- pas1.8mi
- Мнения: 5208
- Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1.8T AEB 1999
- Местоположение: София,Плевен
Re: Проблеми с централното
Слага се управляваща машинка(5 проводника) в шоф.врата и става!
Re: Проблеми с централното
pas1.8mi написа:Слага се управляваща машинка(5 проводника) в шоф.врата и става!
Къде да намеря такава управляваща машинка?
- vasilb
- Мнения: 742
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2008 20:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Проблеми с централното
pas1.8mi написа:Слага се управляваща машинка(5 проводника) в шоф.врата и става!
Не съм убеден, че само с машинка ще се оправи, защото той има два кабела, а останалите 3 за сигналите ги няма и трябва да ги слага, а отделно дали модулът може да се преправи ... Решението е ново централно за 15-20лв. - не повече!!!, всичко останало е направено. Просто сегашните машинки се махат и на тяхно място, с техните лостчета и на техните дупки се слагат новите и работата ще заспи! Търси марка "Eagle" -кутията е зелена с ретрокола и орел.

- pas1.8mi
- Мнения: 5208
- Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1.8T AEB 1999
- Местоположение: София,Плевен
Re: Проблеми с централното
Наистина при Колегата има вариант да не са използвали кутията за управление на 4-те машинки,а директно да са ги свързали към релетата на Алармата!Трябва първо да се провери това!Провери къде отиват проводниците от машинките!
- vasilb
- Мнения: 742
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2008 20:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Проблеми с централното
pas1.8mi написа:Наистина при Колегата има вариант да не са използвали кутията за управление на 4-те машинки,а директно да са ги свързали към релетата на Алармата!Трябва първо да се провери това!Провери къде отиват проводниците от машинките!
Наистина избързах с купуването на ново централно!

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 42 госта