Теч на антифриз + недостигане на 90 градуса на пасат Б5 98г.
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: Съб 18 юни 2011 19:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia , Bulgaria
Теч на антифриз + недостигане на 90 градуса на пасат Б5 98г.
Здравейте колеги имам следните 2 проблема с пасата б5 98година
1.Температурата на охл. течност много трудно достига 90градуса. при каране под 18-20 градуса на времето движики се с 60-70 та дори и 80км/h едвам се отлепя стрелката от чертичките(тези дето са по нагасто)Как мога да разбера какъв е проблема?
Четох из форума рових се и намерих, че може би е термостат.Как да установя обаче това нещо без да правим излишни гимнастики от сорта на разглабяне излишно?
2.Имам теч от някаде на антифриз.На около 7-10 дена изтича по около 700 до 1000мл.Дали има вероятност това да е водна помпа, и ако да дали пак се разглабя предницата както при смяна на ролки и ремъци?Нека ако е имал някой следният проблем да пише какво е било.Или пък възможно ли е някое съединение да е за подмяна?
Моля за съдействие!Поне да си направя сам огледа да знам точно какво е, че аман от пишман майстори!!!
Благодаря предварително за помоща на отзовалите се!!!
1.Температурата на охл. течност много трудно достига 90градуса. при каране под 18-20 градуса на времето движики се с 60-70 та дори и 80км/h едвам се отлепя стрелката от чертичките(тези дето са по нагасто)Как мога да разбера какъв е проблема?
Четох из форума рових се и намерих, че може би е термостат.Как да установя обаче това нещо без да правим излишни гимнастики от сорта на разглабяне излишно?
2.Имам теч от някаде на антифриз.На около 7-10 дена изтича по около 700 до 1000мл.Дали има вероятност това да е водна помпа, и ако да дали пак се разглабя предницата както при смяна на ролки и ремъци?Нека ако е имал някой следният проблем да пише какво е било.Или пък възможно ли е някое съединение да е за подмяна?
Моля за съдействие!Поне да си направя сам огледа да знам точно какво е, че аман от пишман майстори!!!
Благодаря предварително за помоща на отзовалите се!!!
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: Пет 04 мар 2011 10:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Теч на антифриз + недостигане на 90 градуса на пасат Б5 98г.
1.Можеш да разбереш по темепературата на входяюия и изходащия от радиатора маркучи.При студен двигател /първите 3-4 мин на работа/, ако входящия в радиатора маркуч запо1ва да затопля, наяи термостата или го няма или постоянно е отворен.
2.колкото до теча.... Провери си топлообменника. Ако при смяната на масления филтър се е разхлабила закрепящата му гайка е възможно да прониква антифриз в маслото, но тогава пък ще е повишено нивото или ще е пресечено.
2.колкото до теча.... Провери си топлообменника. Ако при смяната на масления филтър се е разхлабила закрепящата му гайка е възможно да прониква антифриз в маслото, но тогава пък ще е повишено нивото или ще е пресечено.
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: Сря 06 юли 2011 17:21
- Автомобил: bmw
- Двигател: 1995
- Местоположение: Usa
- Контакти:
Re: Теч на антифриз + недостигане на 90 градуса на пасат Б5 98г.
Здравей колега, имах същия проблем с температурата, последните няколко дена бяха кошмарни, колата не заграваше, а тръгнали да спускам по наклон .... студ, проблема се оказа в термостата, смених го и сега вече не се налага да се увивам като танкист и температурата не мърда от 90.
- Vasko Veselinov
- Мнения: 98
- Регистриран на: Вто 26 окт 2010 15:53
- Автомобил: VW Passat B7 - 2011 год
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
Re: Теч на антифриз + недостигане на 90 градуса на пасат Б5 98г.
Искам да попитам и аз нещо, свързано с въпроса на колегата. Вчера покарах около 40-50 км. при което забелязах, че температурата ми така и не се качи над 80 градуса. Времето беше доста неприятно - студено, ветровито, леко преваляваше... Погледнах за течове на антифриз - нивото в казанчето е нормално. Въпроса ми е трябва ли да ме притеснява, че температурата не достига 90 градуса или такова отклонение е незначително?
- drago_tr
- Мнения: 2529
- Регистриран на: Сря 09 мар 2005 13:28
- Автомобил: Passat B5 Audi A4B6
- Двигател: AFN AVB
- Местоположение: Пловдив, Враца
Re: Теч на антифриз + недостигане на 90 градуса на пасат Б5 98г.
Vasko Veselinov написа:Искам да попитам и аз нещо, свързано с въпроса на колегата. Вчера покарах около 40-50 км. при което забелязах, че температурата ми така и не се качи над 80 градуса. Времето беше доста неприятно - студено, ветровито, леко преваляваше... Погледнах за течове на антифриз - нивото в казанчето е нормално. Въпроса ми е трябва ли да ме притеснява, че температурата не достига 90 градуса или такова отклонение е незначително?
Спокойно...в нормите си...и аз съм така

- gr_kanev
- Доктора
- Мнения: 5650
- Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
- Автомобил: VW Transporter T5 2006
- Двигател: AXD
- Местоположение: Търговище
Re: Теч на антифриз + недостигане на 90 градуса на пасат Б5 98г.
Напротив, не е нормално за повече от 10 км да не се достигнат 90* (по стрелката на таблото). Явно термостатите не ви затварят плътно.
- drago_tr
- Мнения: 2529
- Регистриран на: Сря 09 мар 2005 13:28
- Автомобил: Passat B5 Audi A4B6
- Двигател: AFN AVB
- Местоположение: Пловдив, Враца
Re: Теч на антифриз + недостигане на 90 градуса на пасат Б5 98г.
Ако не го натискаш,караш само по равно и е с включено парно...ще загрее друг път до 90 градуса в случая на колегата. 

Последна промяна от drago_tr на Пон 17 окт 2011 17:42, променено общо 1 път.
- gr_kanev
- Доктора
- Мнения: 5650
- Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
- Автомобил: VW Transporter T5 2006
- Двигател: AXD
- Местоположение: Търговище
Re: Теч на антифриз + недостигане на 90 градуса на пасат Б5 98г.
1. Никога не натискам незагряла кола
2. Не включвам парното докато не загрее
2. Не включвам парното докато не загрее
- drago_tr
- Мнения: 2529
- Регистриран на: Сря 09 мар 2005 13:28
- Автомобил: Passat B5 Audi A4B6
- Двигател: AFN AVB
- Местоположение: Пловдив, Враца
Re: Теч на антифриз + недостигане на 90 градуса на пасат Б5 98г.
gr_kanev написа:1. Никога не натискам незагряла кола
2. Не включвам парното докато не загрее
Така съм съгласен. Ето от тук идва разминаването ни...аз паля и веднага си пускам парното.

-
- Мнения: 3
- Регистриран на: Съб 18 юни 2011 19:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia , Bulgaria
Re: Теч на антифриз + недостигане на 90 градуса на пасат Б5 98г.
Здравейте колеги отново.Така да започна с това, че проблемите са решени.И така оказа се малкото зло:
1. Разхлабени скоби на съединенията на охл. течност.Слава богу.
- до тук добре!
2. Сменихме въпросния термостат, сложиха Wahler отварящ на 87* поне така пишепе на него.Цена - 40лв незнам как вървят цените на тези термостати но за едно парченце желяцо и пружина с упл. ми се стори бая нека някой ако има представа да каже как са цените.-И до тук добре смениха го и сега парно по баир по нанадолну си има и колата ис е на 90*
Появява се обаче следният проблем
1.Колата е на метан. с инжекцион
2.Не превклиучва на метан далго време , имам чуството, че е направена от големия краг като вдигне температура там чак тогава превклиучва.Нека някой да помогне ако може ако не да ме извиняват админите ще пиша и другаде.
1. Разхлабени скоби на съединенията на охл. течност.Слава богу.

2. Сменихме въпросния термостат, сложиха Wahler отварящ на 87* поне така пишепе на него.Цена - 40лв незнам как вървят цените на тези термостати но за едно парченце желяцо и пружина с упл. ми се стори бая нека някой ако има представа да каже как са цените.-И до тук добре смениха го и сега парно по баир по нанадолну си има и колата ис е на 90*

Появява се обаче следният проблем
1.Колата е на метан. с инжекцион
2.Не превклиучва на метан далго време , имам чуството, че е направена от големия краг като вдигне температура там чак тогава превклиучва.Нека някой да помогне ако може ако не да ме извиняват админите ще пиша и другаде.
- Vasko Veselinov
- Мнения: 98
- Регистриран на: Вто 26 окт 2010 15:53
- Автомобил: VW Passat B7 - 2011 год
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
Re: Теч на антифриз + недостигане на 90 градуса на пасат Б5 98г.
drago_tr написа:Ако не го натискаш,караш само по равно и е с включено парно...ще загрее друг път до 90 градуса в случая на колегата.
За настъпване я настъпих, но парното беше надуто на макс. Тези дни ще пробвам без парно.
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: Пон 03 сеп 2007 10:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Теч на антифриз + недостигане на 90 градуса на пасат Б5 98г.
Здравейте колеги. Пасата ми е 1999г. 1,8Т и го имам от 4 години. Независимо от сезона и незевисимо от стила на каране винаги ми е поддържал 90 градуса. по пр.Шипка и нагоре и надолу винаги държи 90 гр. зиме лете- няма значение. Така, че drago_tr не си прав. Термостата нали е затова да ги държи тези 90гр. което е нормално. Преди две седмици смениха накрайника където е монтиран температурния датчик(защото от там протече антифриз). В сервиза нямаха оригинален и ми сложиха такъв за два датчика като единия отвор го затапиха. Сега температурата ми падна с едно деление т.е. с около 22градуса.
и температурата взе да зависи от скоростта с която карам... Извън града е около 70гр. а в градско движение около 80гр. Защо така се получи немога да си обясня. Дали се е обазувала въздушна тапа някъде- нямям идея, но това не е нормално.

- drago_tr
- Мнения: 2529
- Регистриран на: Сря 09 мар 2005 13:28
- Автомобил: Passat B5 Audi A4B6
- Двигател: AFN AVB
- Местоположение: Пловдив, Враца
Re: Теч на антифриз + недостигане на 90 градуса на пасат Б5 98г.
1.8т не е ли бензин...аз говоря за дизел...има разлика
При нашите пасати....дизели...ако се пуснеш от Шипка надолу по нанадолнището до ниското, в това студено време температурата ще е паднала поне с 50 градуса, защото просто няма никакво горене в мотора....борд компютъра показва 0.0 разход....няма как да не истине
Тая тема е дъвкана многократно...разтърсете се и прочетете. Но това което пиша е от собствен опит.
И аз така като колегата се бях пищисал ,защо по нанадолнище ми пада температурата и веднага си казах...нов термостат....да ама не е от него...просто направията на тоя модел дизели им е такава...КПД-то им е голямо при малък разход на енергия
Но в закючение само едно мога да кажа от какво съм разочарован...от както го карам тоя дизелов пасат умрях от студ...предишния Б3 1.8ми 90 кончета бензин....имаше велико парно и загряваше за норматив...а за този си иска доста повече километри да покараш за да ззагрее....с две думи...за градско и къси разтояния осибенно зимата не става


Тая тема е дъвкана многократно...разтърсете се и прочетете. Но това което пиша е от собствен опит.
И аз така като колегата се бях пищисал ,защо по нанадолнище ми пада температурата и веднага си казах...нов термостат....да ама не е от него...просто направията на тоя модел дизели им е такава...КПД-то им е голямо при малък разход на енергия

Но в закючение само едно мога да кажа от какво съм разочарован...от както го карам тоя дизелов пасат умрях от студ...предишния Б3 1.8ми 90 кончета бензин....имаше велико парно и загряваше за норматив...а за този си иска доста повече километри да покараш за да ззагрее....с две думи...за градско и къси разтояния осибенно зимата не става

Re: Теч на антифриз + недостигане на 90 градуса на пасат Б5 98г.
колеги аз имам следния проблем антифриза ми изчезва на 10 дни и доливам около 1л и имам парно само когато е на вентилатор. Гледал съм маслото но то си е добре къде да търся проблема.Термостата е сменен.С газ съм но от съединенията съм ги стегнал на всякъде.Къде да търся проблема
Забравих да напиша модела на колата ПАСАТ б4 1,8 90кс

- kristianatanasov
- Мнения: 1280
- Регистриран на: Сря 14 мар 2007 20:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София][Passat B3,ABS
Re: Теч на антифриз + недостигане на 90 градуса на пасат Б5 98г.
tiho3 написа:Забравих да напиша модела на колата ПАСАТ б4 1,8 90кс
Наведи се под колата и се огледай за течове!!!Защото това си е бая теч..
При мен беше водна помпа-вчера я смених,минах с малкия дявол-само корпуса 35лева!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 35 госта