Голф 4 AHF трудно пали
Голф 4 AHF трудно пали
Здравейте колеги. Колата я имам от около 3 месеца и досега не е показвала симптоми на трудно палене. От както паднаха температурите сутрин почна да се мъчи. С всяка сутрин все по-трудно почна да пали и накрая закарах акумулатора да го заредят, казаха ми, че ще издържи тази зима след като го заредиха, но няма и два дена и почна да пали по старому, а иначе - давам контакт, чакам 3-4 секунди да изгасне подгрева, врътвам ключа и чак на 2-3 завъртане и то мъчително все едно всеки момент ще се предаде акумулатора пали и то като запали има 1-2 секунди тресене на непостоянни обороти. Тези дни ще я закарам да видят дали не зарежда алтернатора, но исках да Ви питам и вас дали имате идея от какво друго може да е, да почна да ги изключвам едно по едно, че не ми се мисли като паднат под нулата температурите какво ще правя
Всички консумативи по колата са си сменени включително горивния филтър. Колата попринцип си палеше от четвърт. Благодаря предварително на отзовалите се. 
Re: Голф 4 AHF трудно пали
Преди да въртиш, си замери акумулатора как е с мултицет. Ако е под 12 волта, явно няма да изкара тази зима.
- nasko1978
- Мнения: 2185
- Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Nürnberg ,Перник
Re: Голф 4 AHF трудно пали
nasko1978 написа:
Един приятел каза наскоро,че един стартер "Когато и да го свалиш,за профилактика,все е късно".
Замери си зареждането и акумулатора дали държи ток!
Един приятел каза наскоро,че един стартер "Когато и да го свалиш,за профилактика,все е късно".

Замери си зареждането и акумулатора дали държи ток!

Re: Голф 4 AHF трудно пали
Аз попринцип се бях залетял да го свалям профилактично, но свършиха финансите, но сега май ще се наложи.
Колко излиза горе-долу рециклиране?
Относно мултицета, малко глупав въпрос, но не ми се е налагало да го използвам. Ето такъв имаме в нас
http://www.modsbg.com/site/Instrumenti/ ... ka%206.jpg ,на кое трябва да врътна ключа на мултицета, за да покаже точно?
Относно мултицета, малко глупав въпрос, но не ми се е налагало да го използвам. Ето такъв имаме в нас
http://www.modsbg.com/site/Instrumenti/ ... ka%206.jpg ,на кое трябва да врътна ключа на мултицета, за да покаже точно?
-
VALENTINO87
- Мнения: 1742
- Регистриран на: Съб 10 юли 2010 21:00
- Автомобил: Passat b7
- Двигател: CFGB
- Местоположение: София
Re: Голф 4 AHF трудно пали
И при мен имаше нещо такова и се оказа стартера-сменихме четките и сега си пали веднага
- nasko1978
- Мнения: 2185
- Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Nürnberg ,Перник
Re: Голф 4 AHF трудно пали
Слагаш на DC 20V 

- Sashko_Trg
- Мнения: 2756
- Регистриран на: Вто 10 мар 2009 18:38
- Автомобил: Audi A4 Avant
- Двигател: 2 0 TDI
- Местоположение: Търговище
Re: Голф 4 AHF трудно пали
Колега чакай малко бе ... ти за подрегвни срещи не си ли чувал ???? Я върви в някой сервиз или сам махаш шината която подава ток към свещите и взимаш един кабел, слагащ едната страна на кабела на + на акумулатора и една по-една започваш да ги гледаш, свещите които не подават искри значи са заминали, ако вече и 4-те са наред значи от акумулатора. Аз така изкарах 2 зими, викам какво става тук накрая отидох сложих 4 нови свещи и всичко заспа. Ама все пак тази година смених и акумулатора, защото моя беше много стар, а сега остава да видя дали няма изгорели свещи и съм готов за зимата.
П.П Има и още нещо, хубаво е когато чакаш да ти изгасне индикатора по-добре чуй и да цъка релето на свещите и тогава със сигурност са подгрели, ако не го чуваш лошо, ама си виж свещите !!!
П.П Има и още нещо, хубаво е когато чакаш да ти изгасне индикатора по-добре чуй и да цъка релето на свещите и тогава със сигурност са подгрели, ако не го чуваш лошо, ама си виж свещите !!!
Re: Голф 4 AHF трудно пали
И тях щях да ги погледна в последствие, но благодаря, че ми обясни как да си го направя сам
още утре ще ги "преслушам".
- Stivi
- Мнения: 8379
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
Re: Голф 4 AHF трудно пали
Sashko_Trg написа:Колега чакай малко бе ... ти за подрегвни срещи не си ли чувал ????
Той казва че акумулатора му върти "все едно че всеки момент ще умре" ,при това положение и 6 здрави свещи да има пак ще пали трудно
- intatto
- Мнения: 115
- Регистриран на: Пет 16 мар 2007 21:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: Голф 4 AHF трудно пали
Със същият двигател съм при мен е същото полужението на студен двигател в диапазон на външната температура от 7-14 градуса.Греят ли свещите пали от раз.Стартера е рециклиран свещите работят акумолатора е на 2 месеца.Сега ще ви кажа нещо много странно,но факт и ако иска колегата да пробва да видим при него дали ще се получи.Пак казвам между 7-14 градуса когато не греят свещите.Завъртам ключа за около половин секунда връщам и после пали от раз 
- Sashko_Trg
- Мнения: 2756
- Регистриран на: Вто 10 мар 2009 18:38
- Автомобил: Audi A4 Avant
- Двигател: 2 0 TDI
- Местоположение: Търговище
Re: Голф 4 AHF трудно пали
Stivi написа:Sashko_Trg написа:Колега чакай малко бе ... ти за подрегвни срещи не си ли чувал ????
Той казва че акумулатора му върти "все едно че всеки момент ще умре" ,при това положение и 6 здрави свещи да има пак ще пали трудноПърво тест на акуто и тогава всичко останало !
И аз карах 2 зими с преебан акумълатор, ама като смених свещите се оправи горе долу, така че не е лошо да ги погледне.
Re: Голф 4 AHF трудно пали
Колеги днес закарах направо колата при моя човек с акумулаторите и ето изводите: алтернатора зарежда държи 14 волта при запалена, акумулатора го закачиха на някакъв уред за напрежение, май вишка го нарекоха не си спомням и показа 9,6 волта като го натовариха и ми казаха, че попринцип ако падне под 8,5волта на този уред да го пиша заминал следователно моят е ок и също така отчетоха, че при палене пада на 8,8 волта и ми казаха, че най-вероятно си е от стартера. Утре ще я закарам да го свалят и да оправят каквото има да се оправя, а свещите ще ги прегледам и тях утре, че сега не ми се занимава
Ще пиша утре като се изясни дали е от стартера. Лек ден на всички 
-
VALENTINO87
- Мнения: 1742
- Регистриран на: Съб 10 юли 2010 21:00
- Автомобил: Passat b7
- Двигател: CFGB
- Местоположение: София
Re: Голф 4 AHF трудно пали
аз ти казах колега.. Нови четки +четкодържател бош ги взех за 32 лв. Успех
- ZvEr4O_MaN
- Мнения: 270
- Регистриран на: Съб 05 апр 2008 19:39
- Автомобил: Vw Passat B6 CR 2009
- Двигател: CBAB
- Местоположение: Русе
Re: Голф 4 AHF трудно пали
И аз имам подобни симптоми с колата.
Ще очаквам развитието при теб какво ще е.
Ще очаквам развитието при теб какво ще е.
- achodemo
- Мнения: 1480
- Регистриран на: Нед 05 окт 2008 22:50
- Автомобил: GOLF IV
- Двигател: AHF ASZ
- Местоположение: Габрово
Re: Голф 4 AHF трудно пали
ZvEr4O_MaN написа:И аз имам подобни симптоми с колата.
Ще очаквам развитието при теб какво ще е.
Аз да вляза в ролята на врачка , развитието ще бъде - Нов Акумулатор до около нова година като стане -15 !!
Щом акумулатора кляка под 10V е пътник

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 76 госта