Върти,но не пали-Пасат Б5 1,9 ТДИ 110 кс
-
- Мнения: 433
- Регистриран на: Пет 23 окт 2009 0:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Върти,но не пали-Пасат Б5 1,9 ТДИ 110 кс
Откачи маркучите от филтъра и ги сложи направо в шише с нафта. Ако запали търси по веригата назад до резервоара откъде взима въздух.
- Благовест
- Мнения: 2117
- Регистриран на: Нед 02 яну 2011 22:38
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Re: Върти,но не пали-Пасат Б5 1,9 ТДИ 110 кс
След 2 дни престой в сервиза се оказа,че колата е чипосвана от предишния собственик...
В момента карам с компютър от голф 4 за проби 2,3 дни.След това ще го мислим пак..
Това за сега колеги,като развитие на нещата
В момента карам с компютър от голф 4 за проби 2,3 дни.След това ще го мислим пак..
Това за сега колеги,като развитие на нещата
- MAKAROW
- Мнения: 247
- Регистриран на: Пон 04 сеп 2006 22:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София,Пловдив,В.Търново
Re: Върти,но не пали-Пасат Б5 1,9 ТДИ 110 кс
Благовест написа:Колеги,здравейте и помагайте...А ето и проблема.
Вече ще стане 3 месеца откакто притежавам въпросния автомобил,времето беше топло и слънчево и проблеми с палене не съм имал.Оставих колата миналия петък,събота изобщо не съм се качвал-неделя обаче ми се наложи,но не запали.Междувременно температурите станаха под 10 градуса.Давам контакт,изчаквам да изгасне подгрева,изчаквам да синхронизира имобилайзера,след което започва да върти стартера,но не пали.
Веднага след закупуването са сменени консумативи-масло,филтри,ремъци,ролки.
Когато видях,че няма да запали,се обадих на приятел да ми даде ток,уви без резултат...Оставих я,докарах платформа и я транспортирах до сервиз-закачиха на ваг ком-думите бяха-"перфектна е",но не изглежда да е така...Осъмниха се в клапана на горивния филтър-не се продава отделно,закупих отново чисто нов горивен филтър,запали-взеха ми 80 лв.,аз доволен се качвам и тръгвам.3 дена палеше от раз в града(понеже спирам на равен терен),качвам се в с.Марково(там терена е под наклон) и не иска...Веднага заангажирах приятел и дойде и ме дръпна пак до сервиза-проверихме подгрева,ток стига до свещите но,при проверка една по една се бяха споминали... Резултат 4 бр.нови подгревни свещи Бош-плащам 110 лв заминавам си спокоен,че проблема е отстранен,готов съм за зимата...Днес сутринта отново същата история...При смяната на свещите беше свалена и почистена сондата в резервоара.Та утре ще гледат колата на място,ще се радвам,ако е имало колеги с подобен проблем да споделят решения.
Благодаря предварително на отзовалите се!
Искам да уточня,че не съм имал никакви симптоми преди това положение,колата си вървеше супер и палеше от раз...
110 лева за свещи???луда работа!!!!
- MAKAROW
- Мнения: 247
- Регистриран на: Пон 04 сеп 2006 22:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София,Пловдив,В.Търново
Re: Върти,но не пали-Пасат Б5 1,9 ТДИ 110 кс
samo ra4na na zavoite написа:Благовест написа:Давам контакт,изчаквам да изгасне подгрева,изчаквам да синхронизира имобилайзера,след което започва да върти стартера,но не пали.....закачиха на ваг ком-думите бяха-"перфектна е",но не изглежда да е така...
Как разбраха,че е перфектна на ваг ком след като не пали
Колега цялостна проверка на резервоар,горивни пътища,филтър. Трябва да си убеден ,че не смуче въздух.Когато не иска да запали провери има ли въздух в маркуча от филтъра към помпата.
П.П на +10 градуса и без свещи ще запали без проблем.
и на -28 без свещи ще запали!!!
Re: Върти,но не пали-Пасат Б5 1,9 ТДИ 110 кс
КОлега, не е лошо да кажеш кой е този сервиз който ти обслужва колата? И най-вече как разбраха, че е чипосвана? И как отначало е палела с този чип и после е спряла да пали заради същият чип? Щом пишеш че караш с друг компютър, то значи е софтуерно чипвана - съответно чипът трябва да се е "развалил". Не мисля, че проблемът ти е от това. Но покарай, то ще си покаже.
- samo ra4na na zavoite
- Мнения: 883
- Регистриран на: Нед 27 яну 2008 22:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Върти,но не пали-Пасат Б5 1,9 ТДИ 110 кс
MAKAROW написа:samo ra4na na zavoite написа:Благовест написа:Давам контакт,изчаквам да изгасне подгрева,изчаквам да синхронизира имобилайзера,след което започва да върти стартера,но не пали.....закачиха на ваг ком-думите бяха-"перфектна е",но не изглежда да е така...
Как разбраха,че е перфектна на ваг ком след като не пали
Колега цялостна проверка на резервоар,горивни пътища,филтър. Трябва да си убеден ,че не смуче въздух.Когато не иска да запали провери има ли въздух в маркуча от филтъра към помпата.
П.П на +10 градуса и без свещи ще запали без проблем.
и на -28 без свещи ще запали!!!
Колега знам ,че ще запали и на минусови температури,но викам си на колегата двигателя може и да не е чак перфектен.
П.П аз лично съм палил моя 1Z на -15 без свещи върти 7-8 пъти и пали
Re: Върти,но не пали-Пасат Б5 1,9 ТДИ 110 кс
Много интересна тема.Дано да се отстрани проблема че е любопитна цялата история.
Re: Върти,но не пали-Пасат Б5 1,9 ТДИ 110 кс
"Здравейте,
Имах проблем, който вече е отстранен, но бих искал да го споделя, за да си спестите излишни пари.
Признаци:
1. Колата не пали, когато двигателят е студен, независимо от външната температура.
2. Ако колата е с предницата надолу - пали.
Решение:
Смяна на тандем помпа.
Не търсете други варианти, няма смисъл."
Това е написал колегата orlean още на 08 февруари 2009.
Убедих се, че е така. След като от повече от година през различни интервали от време колата отказваше да запали, установих, че признаците са точно посочените по - горе. През последния месец, докато си намеря тандем помпа на сносна цена, решавах проблема точно като оставях колата с повдигната задница през нощта.
Проблема вече е решен, сменена тандем помпа.
Много полезен е форума, трябва просто да чете човек
Имах проблем, който вече е отстранен, но бих искал да го споделя, за да си спестите излишни пари.
Признаци:
1. Колата не пали, когато двигателят е студен, независимо от външната температура.
2. Ако колата е с предницата надолу - пали.
Решение:
Смяна на тандем помпа.
Не търсете други варианти, няма смисъл."
Това е написал колегата orlean още на 08 февруари 2009.
Убедих се, че е така. След като от повече от година през различни интервали от време колата отказваше да запали, установих, че признаците са точно посочените по - горе. През последния месец, докато си намеря тандем помпа на сносна цена, решавах проблема точно като оставях колата с повдигната задница през нощта.
Проблема вече е решен, сменена тандем помпа.
Много полезен е форума, трябва просто да чете човек
Re: Върти,но не пали-Пасат Б5 1,9 ТДИ 110 кс
здраваите и аз имам голям проблем с паленето аз в момента несам в бг.в гарция сам ими се наложи да сменя главата на двигатела ок купих глава закарахго на маистора а теса толкожа некадарни тука че нямам думи стана вече 2седмици неможе да я запали вече откачих даите някакав савет.
- Благовест
- Мнения: 2117
- Регистриран на: Нед 02 яну 2011 22:38
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Re: Върти,но не пали-Пасат Б5 1,9 ТДИ 110 кс
Колеги,днес сме 22.12.2011 г.,чак кога се отстрани проблема(или поне си мисля,че е така).А ето и малко развитие.
През 3,4 сервиза премина колата и никой не видя,че ГНП-то капе...Включително и аз,явно теча е бил някъде отдолу.А колко беше проверявана,забърсвана и зачиствана,за да се види действително дали тече.Както и да е в момента колата е при Жоро(касапина).Въпросния ремонт ще ми струва 220 лв-сваляне качване на ГНП,смяна на оплътненията(Бош),центровка
и всичко необходимо.
Дето се казва,аз тоя ремонт вече го платих от "проби-грешки" на разни сервизи...
Последно,преди 1 седмица платих 50 лв,за смяна на горивопровод от горивния филтър до ГНП. ,проблема не бе решен така или иначе.Упорито ми се обясняваше,че горивния ми филтър не бил за тази кола Викам,добре-няма да влизам в спорове-да си взимам колата и да паля свещ да не ми прави повече този проблем.
Това е като развитие,като си взема колата от Жоро,ще пиша пак.
Весели празници!Тенекиите се оправят!
ЕДИТ:Колата е с махнат чип...Свързах се с @Брезел и отидох при колегата му в Пазарджик.Сложих си заводски чип и софтуер.Италиянците не го бяха направили както трябва,затова го махнах и по-нататък ще я чипосаме пак,но този пък всичко ще бъде направено добре.
През 3,4 сервиза премина колата и никой не видя,че ГНП-то капе...Включително и аз,явно теча е бил някъде отдолу.А колко беше проверявана,забърсвана и зачиствана,за да се види действително дали тече.Както и да е в момента колата е при Жоро(касапина).Въпросния ремонт ще ми струва 220 лв-сваляне качване на ГНП,смяна на оплътненията(Бош),центровка
и всичко необходимо.
Дето се казва,аз тоя ремонт вече го платих от "проби-грешки" на разни сервизи...
Последно,преди 1 седмица платих 50 лв,за смяна на горивопровод от горивния филтър до ГНП. ,проблема не бе решен така или иначе.Упорито ми се обясняваше,че горивния ми филтър не бил за тази кола Викам,добре-няма да влизам в спорове-да си взимам колата и да паля свещ да не ми прави повече този проблем.
Това е като развитие,като си взема колата от Жоро,ще пиша пак.
Весели празници!Тенекиите се оправят!
ЕДИТ:Колата е с махнат чип...Свързах се с @Брезел и отидох при колегата му в Пазарджик.Сложих си заводски чип и софтуер.Италиянците не го бяха направили както трябва,затова го махнах и по-нататък ще я чипосаме пак,но този пък всичко ще бъде направено добре.
- breakforce
- Мнения: 84
- Регистриран на: Нед 03 окт 2010 9:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Червен бряг
Re: Върти,но не пали-Пасат Б5 1,9 ТДИ 110 кс
Здравейте колеги и аз имам подобен проблем но все още не мога да му намеря решнието, колата е VW Passat B5 110к.с. AFN 98', преди 2 дни както запалих колата минах около 5м. и изгасна след което палене нямаше, върти, но не пали, понеже имам един друг пасат (донор, всички части съм сигурен, че работят) същият както гореспоменатия, смених какво ли не, датчик на колянов вал, реле 219, електронното реле на помпата мисля така се води, горивен филтър на диагностика не ми показва никакви грешки, гориво до дюзите стига, пробвахме и с шише с нафта, но до този момент нищо не помага, моля дайте някакви съвети.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19560
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Sharan 7M
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Re: Върти,но не пали-Пасат Б5 1,9 ТДИ 110 кс
Махни кабелчето от клапана на горивната помпа, на негово място подай директно +12V от акумулатора и завърти да видим какво ще се случи.
- breakforce
- Мнения: 84
- Регистриран на: Нед 03 окт 2010 9:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Червен бряг
Re: Върти,но не пали-Пасат Б5 1,9 ТДИ 110 кс
Преди половин час пробвах, и така не стана, обаче сложих един прозрачен маркуч на участъка от горивния филтър до нафтовата помпа и когато въртя нафтата я вкарва, а когато спря да въртя нафтата отново се връща.
- vanesto
- Мнения: 6176
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL+Golf 4 Variant
- Двигател: DGTE 2018+AHF 1999
- Местоположение: Varna
Re: Върти,но не пали-Пасат Б5 1,9 ТДИ 110 кс
И твоята помпа тече май.
- breakforce
- Мнения: 84
- Регистриран на: Нед 03 окт 2010 9:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Червен бряг
Re: Върти,но не пали-Пасат Б5 1,9 ТДИ 110 кс
Течеше от горният капак и смених само нея.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 89 госта