Passat B4-2.0, 115к.с. няма мощност
- dobrikov63
- Мнения: 2
- Регистриран на: Нед 01 фев 2009 11:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Pleven
Passat B4-2.0, 115к.с. няма мощност
Passat B4-2.0, 115к.с. Смених горивен филтър и термостат и от тогава колата няма мощност. Натискам педала на газта докрай и тя едва вдига 100-120 км. Не е така пъргава както преди смяната и не ускорява бързо. Дайте съвет къде може да е причината. Дали е свързана с бордовия компютър?
Последна промяна от dobrin на Сря 15 апр 2009 20:59, променено общо 1 път.
Причина: По-конкретно заглавие!
Причина: По-конкретно заглавие!
- suba
- Мнения: 522
- Регистриран на: Пет 08 авг 2008 21:56
- Автомобил: AUDI А6
- Двигател: APS
- Местоположение: София
Re: няма мощност
Вероятно е дефектен горивния филтър или не е за 2Е или AZZ (чесно казано не знам с кой мотор си).Случвало ми се е да попадам на дефектни горивни и маслени филтри които въобще не пропускат гориво,масло.Ако ти е слаб дебита на бензин от филтъра губи много яко мощност.
Термостатът влияе на мощтноста ама не по този начин.
Иначе е невъзможно да е от борд-компютъра.Той само следи информацията от датчиците и ти я показва без да я корегира.
Това е нещо като икономилайзер,километраж,баромртър и други в едно.
Последно остава де е от нещо друго и просто да се е скапало в този момент.Аз бих си сменил първо филтъра,дори да е марков и скъп.
Термостатът влияе на мощтноста ама не по този начин.
Иначе е невъзможно да е от борд-компютъра.Той само следи информацията от датчиците и ти я показва без да я корегира.
Това е нещо като икономилайзер,километраж,баромртър и други в едно.
Последно остава де е от нещо друго и просто да се е скапало в този момент.Аз бих си сменил първо филтъра,дори да е марков и скъп.
- Danny boy
- Мнения: 1961
- Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: няма мощност
dobrikov63 написа:Passat B4-2.0, 115к.с. Смених горивен филтър и термостат и от тогава колата няма мощност. Натискам педала на газта докрай и тя едва вдига 100-120 км. Не е така пъргава както преди смяната и не ускорява бързо. Дайте съвет къде може да е причината. Дали е свързана с бордовия компютър?
погледни да не са ти обърнали бензиновия филтър,има си посока за пропускане на горивото,ама такива ахмаци ли да има още ...
- hristov_GL
- Мнения: 426
- Регистриран на: Пет 01 фев 2008 11:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: няма мощност
115 коня а да не може 120 да дигне ... с триста зора ... горивния филтър май май намирисва на проблем с обръщането ...
- valerius
- Мнения: 348
- Регистриран на: Пет 01 фев 2008 10:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
- Контакти:
Re: няма мощност
hristov_GL написа:115 коня а да не може 120 да дигне ... с триста зора ... горивния филтър май май намирисва на проблем с обръщането ...
май май, да! САМО MANN! другите са пълни с тоалетна хартия, може би веднъж употребявана

- suba
- Мнения: 522
- Регистриран на: Пет 08 авг 2008 21:56
- Автомобил: AUDI А6
- Двигател: APS
- Местоположение: София
Re: Passat B4-2.0, 115к.с. няма мощност
другите са пълни с тоалетна хартия, може би веднъж употребявана



И BOSCH и CHAMPION са си добри.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19721
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: Passat B4-2.0, 115к.с. няма мощност
dobrikov63 написа:Passat B4-2.0, 115к.с. Смених горивен филтър и термостат и от тогава колата няма мощност....
За смяна на термостата на 2Е и производните му- помпата е вън!
Въпреки твърденията, че не е необходимо- като си разкачах помпата откачих и ангренажа, защото има една кора отдолу, дето трябваше да има отворче, ама.... що ли не го видях...

Та първо предположение: Някой я е свършил същата като мен... и после не му е останало време да се научи как се центрова ремъка на Пассат все още...
Нищо! Още 2-3 смени и ще се научи

-
- Мнения: 367
- Регистриран на: Пет 11 апр 2008 10:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Passat B4-2.0, 115к.с. няма мощност
глупости си написал Радо -коя помпа водната ли ?
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19721
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: Passat B4-2.0, 115к.с. няма мощност
Ъхъ!
Точно водната
Барабар с цялото тяло, а не само турбинката отпред
Не спори!
Миналата събота сменях водна помпа отново, щото протече! И видях къде е и термостата (вижда се
), че и знам какви
болтчета се развиват
... и реших да сменя и семеринга на паразитния вал, че беше омаслил, и се прее ... такова нещо мазането!
Дали аз съм виновен или му дойде времето ще разберем в понеделник, като смъкна картера
Точно водната


Не спори!

Миналата събота сменях водна помпа отново, щото протече! И видях къде е и термостата (вижда се


... и реших да сменя и семеринга на паразитния вал, че беше омаслил, и се прее ... такова нещо мазането!

Дали аз съм виновен или му дойде времето ще разберем в понеделник, като смъкна картера

-
- Мнения: 367
- Регистриран на: Пет 11 апр 2008 10:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Passat B4-2.0, 115к.с. няма мощност
защото както беше написал - за смяна на термостат водната помпа вън , нещо не отговаря на истината , сваля се само хидравликата ........и т.н помпата и де . разбрахме се .
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19721
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: Passat B4-2.0, 115к.с. няма мощност
Бе ние се разбрахме, ама чак сега
И при това разбрах, че ти си прав, не аз!
Да, наистина не е задължително да се сваля водна помпа за смяна на термостат.
Поне теоретично.
Сваля се хидравлика, глупости, дивотии... и накрая май пак ще е по-лено да смъкне човек цялата помпа, отколкото да го прави на място
Вчера, като разглобих целия мотор, се убедих, че ти си правия, а аз греша!


И при това разбрах, че ти си прав, не аз!
Да, наистина не е задължително да се сваля водна помпа за смяна на термостат.
Поне теоретично.
Сваля се хидравлика, глупости, дивотии... и накрая май пак ще е по-лено да смъкне човек цялата помпа, отколкото да го прави на място

Вчера, като разглобих целия мотор, се убедих, че ти си правия, а аз греша!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 54 госта