Здравейте!
От доста време ме мъчи въпроса защо е необходимо охладителната система да работи под налягане.
Когано взех колата беше с пукнато разширително казанче и доста време си я карах така. Без проблем-
После купих и видях / пипнах/ твърдите маркучи. Преследва ме призрака на гръмнала система и махане с бяла кърпичка на пътя.
Та защо е необходимо това налягане?
Охлаждане и налягане
- °niksi°
- Бай Брадър
- Мнения: 5091
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Аз на стария голф /1.6 Д/ карах 4 години със пробито казанче защото слагах 2 нови и се цепеха отстрани. Накрая на старото което беше цепнато отгоре направих 2 малки дупчици и така карах около 4 години. Единствения проблем беше че от време на време изхвърляше по малко вода/антифриз - особено като се вкарваше в обороти колата.
- Amorphiss
- Мнения: 237
- Регистриран на: Съб 12 авг 2006 11:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Карлово
Re: Охлаждане и налягане
levonik написа:
После купих и видях / пипнах/ твърдите маркучи. Преследва ме призрака на гръмнала система и махане с бяла кърпичка на пътя.
Та защо е необходимо това налягане?
Не се бои ако гръмне системата ще гръмне там където е най слабата връзка (капачката на казанчето по принцип) ще истече малко антифриз и това ще е . По лошия варянт е ако има друга по слаба връзка да кажем скоба на маркуч или цепнат маркуч е тогава си е е.... мамата защото не изтича малко а всичката течност

- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- levonik
- Мнения: 697
- Регистриран на: Пон 15 авг 2005 19:58
- Автомобил: T3 Caravele D
- Двигател: CS 1985
- Местоположение: Балчик
Явно съм доста задръстен, защото отсях само два отговора :
1. При нашата марка е така;
2. За по добрата циркулация на охладителната течност;
Това обаче не отговаря на въпроса, защо при липса на налягане, двигателя си работи нормално.
въпроса кореспондира и с друга една система - спирачната. Аз съм карал Запорожец и Москвич и при двете имаше в главния спирачен цилиндър имаше една малка гумичка, която поддържаше някакво остатъчно налягане в спирачната система. Побъркваше ме при допълване и обезвъздушаване.
1. При нашата марка е така;
2. За по добрата циркулация на охладителната течност;
Това обаче не отговаря на въпроса, защо при липса на налягане, двигателя си работи нормално.
въпроса кореспондира и с друга една система - спирачната. Аз съм карал Запорожец и Москвич и при двете имаше в главния спирачен цилиндър имаше една малка гумичка, която поддържаше някакво остатъчно налягане в спирачната система. Побъркваше ме при допълване и обезвъздушаване.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 42 госта